Συχνές Ερωτήσεις:

1. Τι είναι το DJI Care Refresh;

Το DJI Care Refresh είναι ένα πρόγραμμα εξυπηρέτησης μετά την πώληση που κυκλοφόρησε η DJI, το οποίο σας παρέχει αποτελεσματικές, ευέλικτες και προαιρετικές λύσεις προστασίας από ζημιές, επιτρέποντάς σας να απολαύσετε το προϊόν DJI με μεγαλύτερη σιγουριά όπου κι αν πάτε.

Η υπηρεσία DJI Care Refresh περιλαμβάνει τα ακόλουθα δύο προγράμματα εξυπηρέτησης, τα οποία μπορείτε να επιλέξετε ανάλογα με τις ανάγκες σας. Για λεπτομέρειες, ανατρέξτε στους Όρους Παροχής Υπηρεσιών:

Πρόγραμμα εξυπηρέτησηςDJI Care Refresh (1ετές πρόγραμμα)DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα)
ΥπηρεσίαΥπηρεσία αντικατάστασης προϊόντωνΔύο αντικαταστάσεις σε ένα έτος:

  • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί δύο φορές για τυχαία ζημιά
  • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί μία φορά για drone που έχει εξαφανιστεί
Τρεις αντικαταστάσεις σε δύο χρόνια:

  • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί τρεις φορές για τυχαία ζημιά
  • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί δύο φορές για drone που έχει εξαφανιστεί
Εάν προκληθεί ζημιά ή εξαφάνιση* στο προϊόν κατά τη διάρκεια της κανονικής χρήσης ή από ατύχημα, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αντικατάστασης, μπορείτε να αποκτήσετε ένα λειτουργικό προϊόν από τη DJI.
*Περιορίζεται σε ορισμένα προϊόντα αεροσκαφών.
Εκτεταμένη περίοδος εγγύησηςΚαλύπτεται από την επίσημη περίοδο εγγύησηςΠαρατείνεται σε δύο χρόνια
Η δωρεάν υπηρεσία επισκευής παρέχεται από την DJI εάν τα καλυμμένα ανταλλακτικά δεν λειτουργούν λόγω σφάλματος εκτός χρήστη ενώ βρίσκεται υπό εγγύηση.

Σημείωση:

1. Το περιεχόμενο της υπηρεσίας εκτεταμένης εγγύησης σε κάθε περιοχή ενδέχεται να είναι διαφορετικό και θα υπερισχύει η συμφωνία σέρβις.

2. Ο πραγματικός χρόνος και η πραγματική περίοδος διαφορετικών υπηρεσιών ποικίλλουν. Για περισσότερες λεπτομέρειες, ανατρέξτε στην ενότητα Πόσο καιρό είναι η περίοδος κάλυψης του DJI Care Refresh και πώς μπορεί να υπολογιστεί ο πραγματικός χρόνος;

2. Υπό ποιες προϋποθέσεις μπορώ να αγοράσω το DJI Care Refresh;

Το DJI Care Refresh μπορεί να δεσμευτεί με το προϊόν DJI, όταν πληροί ένα από τα ακόλουθα κριτήρια:

  • Ολοκαίνουργιο και μη ενεργοποιημένο προϊόν.
  • Τα αεροσκάφη ή το gimbal ενεργοποιήθηκαν τις τελευταίες 48 ώρες.
  • Η φορητή συσκευή ενεργοποιήθηκε τις τελευταίες 30 ημέρες.

Εάν το προϊόν δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, επικοινωνήστε με την DJI Support και στείλτε το προϊόν πίσω ή υποβάλετε αίτηση για επαλήθευση βίντεο. Το DJI Care Refresh μπορεί να αγοραστεί εντός 72 ωρών μετά την ολοκλήρωση της επαλήθευσης και αφού λάβετε ειδοποίηση αγοράς.

3. Πού είναι διαθέσιμο το DJI Care Refresh;

Προς το παρόν, το DJI Care Refresh είναι διαθέσιμο μόνο σε πελάτες στις ΗΠΑ, τον Καναδά, τις χώρες της ΕΕ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ελβετία, τη Νορβηγία, την Αυστραλία, το Χονγκ Κονγκ, την Ταϊβάν, την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα και την ηπειρωτική Κίνα. Για να διασφαλίσετε ότι μπορείτε να απολαύσετε τις υπηρεσίες κανονικά, το DJI Care Refresh και το αντίστοιχο προϊόν πρέπει να αγοραστούν από την ίδια χώρα ή περιοχή.

4. Πώς μπορώ να αγοράσω το DJI Care Refresh;

Εάν θέλετε να αγοράσετε το DJI Care Refresh (1ετές ή 2ετές), μπορείτε να το κάνετε από το κατάστημά μας εδώ.

5. Πόσο καιρό είναι η περίοδος κάλυψης του DJI Care Refresh και πώς μπορεί να υπολογιστεί ο πραγματικός χρόνος;

Η περίοδος ισχύος της υπηρεσίας αντικατάστασης που παρέχεται από το DJI Care Refresh (1ετές πρόγραμμα) θα υπολογιστεί από τις 0:00 την ημερομηνία που αναφέρεται στη σύμβαση παροχής υπηρεσιών και η περίοδος ισχύος είναι 12 μήνες.

·Η περίοδος ισχύος της υπηρεσίας αντικατάστασης που παρέχεται από το DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα) θα υπολογιστεί από τις 0:00 την ημερομηνία που αναφέρεται στη σύμβαση παροχής υπηρεσιών και η περίοδος ισχύος είναι 24 μήνες. Η περίοδος ισχύος της παρατεταμένης υπηρεσίας εγγύησης που παρέχεται από το DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα) θα υπολογιστεί από τις 0:00 του δεύτερου έτους κατά την ημερομηνία που ορίζεται στη σύμβαση παροχής υπηρεσιών. Θα λήξει ταυτόχρονα με τη λήξη της περιόδου αντικατάστασης. Η περίοδος ισχύος είναι 12 μήνες.

Η ημερομηνία που αναφέρεται στη σύμβαση παροχής υπηρεσιών εξαρτάται από την αγορά και τη δεσμευτική μέθοδο του DJI Care Refresh:

Η ημερομηνία που αναφέρεται στη σύμβαση παροχής υπηρεσιών είναι η ημέρα της δέσμευσης όταν το DJI Care Refresh δεσμεύεται μέσω του κωδικού ενεργοποίησης DJI Care Refresh.

Οι προαναφερθείσες υπηρεσίες δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν εκτός της περιόδου ισχύος. Ζημιά ή ατύχημα στο προϊόν εντός της κάλυψης υπηρεσιών που συμβαίνει εκτός της περιόδου ισχύος δεν καλύπτεται από το DJI Care Refresh.

6. Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του DJI Care Refresh και της κατασκευαστικής εγγύησης προϊόντος DJI; Μπορεί να αγοραστεί το DJI Care Refresh όταν υποβάλλετε αίτηση για υπηρεσία μετά την πώληση;

Η κατασκευαστική εγγύηση προϊόντος αποτελεί εγγύηση επισκευής που παρέχεται όταν το προϊόν DJI σας δεν λειτουργεί σωστά λόγω σφάλματος εκτός χρήστη. Τα προϊόντα DJI πληρούν τις προϋποθέσεις για αυτήν την υπηρεσία εάν προκληθεί ζημιά εντός της προαναφερθείσας κάλυψης κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης. Εάν αγοράσετε το DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα), η επίσημη περίοδος εγγύησης μπορεί να παραταθεί σε δύο χρόνια.

Το DJI Care Refresh παρέχει υπηρεσία αντικατάστασης εάν προκληθεί ζημιά στο προϊόν κατά την κανονική χρήση ή ατυχήματα. Εάν έχετε αγοράσει DJI Care Refresh και τα έξοδα επισκευής καλύπτονται από την κατασκευαστική εγγύηση προϊόντος, το υπόλοιπο αντικατάστασης στο DJI Care Refresh δεν θα επηρεαστεί.

Δεδομένου ότι ο πραγματικός χρόνος του DJI Care Refresh ποικίλλει για διαφορετικές υπηρεσίες μετά την αγορά, ζημιά ή ατύχημα στο προϊόν εντός της κάλυψης της υπηρεσίας που παρουσιάζεται πριν από την έναρξη ισχύος της υπηρεσίας δεν καλύπτεται από το DJI Care Refresh. Τα τέλη υπηρεσιών που προέκυψαν πριν από την έναρξη ισχύος της υπηρεσίας δεν θα επιστραφούν.

7. Το DJI Care Refresh υποστηρίζει διεθνή κάλυψη;

Προς το παρόν, το DJI Care Refresh παρέχει διεθνή κάλυψη στα ακόλουθα προϊόντα: DJI OM 4, DJI RS 2, DJI RSC 2 και DJI Pocket 2. Για τα υποστηριζόμενα προϊόντα που αγοράστηκαν από επίσημα καταστήματα DJI ή από άλλα εξουσιοδοτημένα καταστήματα με έγκυρη απόδειξη αγοράς, μπορείτε να εφαρμόσετε την υπηρεσία αντικατάστασης και την υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης σε οποιοδήποτε από τα παγκόσμια επίσημα ή εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευής της DJI που θα μπορούσαν να παρέχουν υπηρεσίες DJI Care Refresh μόλις επιβεβαιώσουν ότι η αξίωσή σας πληρούσε τους όρους υπηρεσίας.

Για άλλα προϊόντα, η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο στη χώρα ή την περιοχή όπου αγοράστηκε το DJI Care Refresh.

8. Ποια προϊόντα υποστηρίζονται από την υπηρεσία αντικατάστασης DJI Care Refresh flyaway (εξαφάνιση);

Η υπηρεσία αντικατάστασης DJI Care Refresh flyaway υποστηρίζει τα DJI Mini 2 και Mavic Air 2.

Εάν το παραπάνω προϊόν εξαφανιστεί πετώντας, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αντικατάστασης, μπορείτε να αποκτήσετε ένα λειτουργικό προϊόν από τη DJI.

Για περισσότερες λεπτομέρειες, ανατρέξτε στη διαδικασία αντικατάστασης των Όρων Παροχής Υπηρεσιών.

9. Ποιες είναι οι λειτουργίες δέσμευσης λογαριασμού και δέσμευσης τηλεχειριστηρίου που απαιτούνται για την υπηρεσία αντικατάστασης DJI Care Refresh flyaway;

Για να βεβαιωθείτε ότι το αεροσκάφος σας μπορεί να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία αντικατάστασης εξαφάνισης, ο λογαριασμός DJI πρέπει να συνδέεται με το αεροσκάφος και το τηλεχειριστήριο να συνδέεται με το αεροσκάφος.

*Η δέσμευση αεροσκάφους με λογαριασμό DJI σημαίνει ότι ο κάτοχος του λογαριασμού έχει την κυριότητα του αεροσκάφους.

*Η σύνδεση του αεροσκάφους με το τηλεχειριστήριο καταγράφει τη σχέση σύνδεσης μεταξύ του αεροσκάφους και του τηλεχειριστηρίου.

Εάν προκύψει εξαφάνιση, μόνο ο κάτοχος του δεσμευμένου λογαριασμού μπορεί να υποβάλει αίτηση για την υπηρεσία αντικατάστασης εξαφάνισης και να συντάξει την αναφορά πτήσης με το δεσμευμένο τηλεχειριστήριο για να επισημάνει το αεροσκάφος ως εξαφανισμένο.

Επομένως, για να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης εξαφάνισης στα προϊόντα σας, φροντίστε να μεταβείτε στο Profile - Device Management στην εφαρμογή για να συνδέσετε εκ των προτέρων τον λογαριασμό της εφαρμογής σας με το αεροσκάφος και επίσης να συνδέσετε το τηλεχειριστήριο με το αεροσκάφος.

Η υπηρεσία αντικατάστασης εξφάνισης δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί εάν το εξαφανισμένο αεροσκάφος δεν δεσμεύτηκε με το λογαριασμό και το τηλεχειριστήριο ή εάν ο λογαριασμός ή το τηλεχειριστήριο δεν ήταν περιορισμένοι πριν από την εξαφάνιση.

10. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί η υπηρεσία αντικατάστασης DJI Care Refresh flyaway εάν το προϊόν κλαπεί ή χαθεί κατά λάθος;

Όχι. Η υπηρεσία αντικατάστασης DJI Care Refresh flyaway προορίζεται μόνο για ζητήματα εξαφάνισης κατά τη διάρκεια κανονικής χρήσης ή ατυχημάτων.

Για να υποβάλετε αίτηση για την υπηρεσία αντικατάστασης εξαφάνισης, απαιτούνται αρχεία πτήσεων ατυχημάτων και ο πελάτης πρέπει να ξεκινήσει την εφαρμογή και να συγχρονίσει τα αρχεία πτήσης ατυχήματος εξαφάνισης. Εάν δεν είναι δυνατή η παροχή ή συγχρονισμός αρχείων πτήσης, η υπηρεσία αντικατάστασης DJI Care Refresh flyaway δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί.

Για περισσότερες λεπτομέρειες, ανατρέξτε στη διαδικασία αντικατάστασης των Όρων Παροχής Υπηρεσιών.

11. Μπορώ να ανανεώσω το DJI Care Refresh όταν λήξει; Μετά τη χρήση της αντικατάστασης, πρέπει να αγοράσω ξανά το DJI Care Refresh;

Εάν το DJI Care Refresh (1ετές πρόγραμμα) δεν έχει λήξει ακόμα και απομένει τουλάχιστον μία αντικατάσταση, τότε μπορείτε να αγοράσετε το DJI Care Refresh+, το οποίο επεκτείνει την υπηρεσία αντικατάστασης για ένα ακόμη έτος, καθώς και παράταση της περιόδου εγγύησης του προϊόντος σας.

Δεδομένου ότι το DJI Care Refresh+ παρέχει ένα δεύτερο έτος υπηρεσιών μετά την πώληση, το DJI Care Refresh+ δεν μπορεί να αγοραστεί εάν έχετε ήδη αγοράσει το 2ετές πρόγραμμα DJI Care Refresh.

Δεν μπορείτε να αγοράσετε επανειλημμένα DJI Care Refresh. Κάθε προϊόν DJI μπορεί να δεσμευτεί μόνο μία φορά με DJI Care Refresh. Μετά τη χρήση της υπηρεσίας που παρέχεται από το DJI Care Refresh, εάν αλλάξει ο σειριακός αριθμός του προϊόντος, το παρεχόμενο προϊόν θα δεσμευτεί αυτόματα με το DJI Care Refresh του αρχικού προϊόντος και η αρχική περίοδος υπηρεσίας και εγγύησης συνεχίζεται. Επομένως, το αρχικό προϊόν δεν θα έχει πλέον πρόγραμμα DJI Care Refresh. Μην αγοράσετε ξανά το DJI Care Refresh για το προϊόν αντικατάστασης.

Όροι χρήσης

  1. Αγοράζοντας το DJI Care Refresh, αναγνωρίζετε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και αποδεχτεί αυτούς τους Όρους.
  2. Το DJI Care Refresh δεσμεύεται μόνο στα προϊόντα DJI που αγοράσατε από επίσημα ή εξουσιοδοτημένα κατστήματα της DJI. Για να διασφαλίσετε ότι μπορείτε να απολαύσετε τις υπηρεσίες κανονικά, το DJI Care Refresh και το αντίστοιχο προϊόν πρέπει να αγοραστούν από την ίδια χώρα ή περιοχή.
  3. Για να βεβαιωθείτε ότι το αεροσκάφος σας μπορεί να απολαύσει την υπηρεσία αντικατάστασης εξαφάνισης (εάν υπάρχει), μπείτε στο Profile - Device Management στην εφαρμογή για να συνδέσετε εκ των προτέρων τον λογαριασμό DJI σας με το αεροσκάφος και επίσης να δεσμεύσετε το τηλεχειριστήριο. Η υπηρεσία αντικατάστασης εξαφάνισης δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί εάν το εξαφανισμένο αεροσκάφος δεν δεσμεύτηκε με το λογαριασμό και το τηλεχειριστήριο ή εάν ο λογαριασμός ή το τηλεχειριστήριο δεν ήταν περιορισμένοι πριν από την εμφάνιση του πτήσης.
  4. Ένα προϊόν DJI μπορεί να δεσμευτεί μόνο μία φορά με το DJI Care Refresh. Μετά τη χρήση της υπηρεσίας που παρέχεται από το DJI Care Refresh, εάν αλλάξει ο σειριακός αριθμός του προϊόντος, το παρεχόμενο προϊόν θα δεσμευτεί αυτόματα με το DJI Care Refresh του αρχικού προϊόντος και η αρχική περίοδος υπηρεσίας και εγγύησης συνεχίζεται. Επομένως, το αρχικό προϊόν δεν θα έχει πλέον πρόγραμμα DJI Care Refresh. Μην αγοράσετε ξανά το DJI Care Refresh για το προϊόν αντικατάστασης.
  5. Ο σειριακός αριθμός του προϊόντος σας DJI είναι απαραίτητος για τη χρήση του DJI Care Refresh. Κρατήστε τις πληροφορίες στον εαυτό σας. Εάν ο σειριακός αριθμός προϊόντος DJI σας χαθεί ή κλαπεί, θα έχετε τις αντίστοιχες συνέπειες και ευθύνες.

Υπηρεσίες λόγω τυχαίας ζημιάς και αντικατάστασης Flyaway (εξαφάνισης)

Οι Υπηρεσίες Ατυχήματος Προϊόντος και Υπηρεσίες Αντικατάστασης Flyaway (εφεξής "υπηρεσία αντικατάστασης") παρέχονται από την SZ DJI Technology Co. Ltd. ή τις καθορισμένες συνδεδεμένες εταιρείες της (εφεξής "DJI"). Η DJI υπόσχεται να παρέχει υπηρεσίες αντικατάστασης σε προϊόντα που ορίζονται στη συμφωνία παροχής υπηρεσιών. Εάν το ζήτημα ζημιάς ή flyaway* εμφανιστεί κατά λάθος υπό κανονική χρήση ή εάν προκύψει ατύχημα στο προϊόν, μπορείτε να αποκτήσετε ένα λειτουργικό προϊόν από τη DJI χρησιμοποιώντας την υπηρεσία αντικατάστασης.
*Προϊόντα που υποστηρίζουν την υπηρεσία αντικατάστασης Flyaway: Mavic Air 2, DJI Mini 2.

I. Ρήτρες

1. Περίοδος ισχύος

Η περίοδος ισχύος της υπηρεσίας αντικατάστασης που παρέχεται από το DJI Care Refresh (1ετές πρόγραμμα) είναι 12 μήνες.
Η περίοδος ισχύος της υπηρεσίας αντικατάστασης που παρέχεται από το DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα) είναι 24 μήνες.
Η περίοδος ισχύος ξεκινά από την ημερομηνία που αναφέρεται στη σύμβαση παροχής υπηρεσιών DJI Care Refresh.

2. Περιοχή κάλυψης

Το DJI Care Refresh παρέχει διεθνή κάλυψη στα DJI OM 4, DJI RS 2, DJI RSC 2 και DJI Pocket 2. Για τα υποστηριζόμενα προϊόντα που αγοράστηκαν από επίσημα καταστήματα DJI ή από άλλα εξουσιοδοτημένα καταστήματα με έγκυρη απόδειξη αγοράς, μπορείτε να υποβάλετε την αντικατάσταση σέρβις σε οποιοδήποτε από τα παγκόσμια επίσημα ή εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευής της DJI που θα μπορούσαν να παρέχουν υπηρεσίες DJI Care Refresh μόλις επιβεβαιώσουν ότι η αξίωσή σας πληρούσε τις απαιτήσεις αντικατάστασης.
Για άλλα προϊόντα, η υπηρεσία αντικατάστασης είναι κατάλληλη μόνο στην περιοχή όπου αγοράστηκε το πρόγραμμα DJI Care Refresh.

3. Αριθμός αντικαταστάσεων

Η υπηρεσία αντικατάστασης που παρέχεται από το DJI Care Refresh (1ετές πρόγραμμα) προσφέρει έως και 2 αντικαταστάσεις εντός της περιόδου ισχύος. Ο αριθμός των προϊόντων αντικατάστασης για ζημιές είναι έως και 2 φορές και αυτός για τις περιπτώσεις εξαφάνισης είναι έως και 1 φορά.
Η υπηρεσία αντικατάστασης που παρέχεται από το DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα) προσφέρει έως και 3 αντικαταστάσεις εντός της περιόδου ισχύος. Ο αριθμός των προϊόντων αντικατάστασης για ζημιές είναι έως 3 φορές και αυτός για τις περιπτώσεις εξαφάνισης είναι έως και 2 φορές.
Ένας φορά αντικατάστασης αφαιρείται μετά τη χρήση της αντικατάστασης. Η αντικατάσταση δεσμεύεται αυτόματα στην υπηρεσία DJI Care Refresh του αρχικού προϊόντος και χρησιμοποιεί την περίοδο εγγύησης του αρχικού προϊόντος. Μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ για να ελέγξετε τον αριθμό των διαθέσιμων αντικαταστάσεων.

4. Καλυμμένα ανταλλακτικά

1) Λίστα καλυμμένων ανταλλακτικών

  • Για τα DJI FPV, DJI Mini 2, τη σειρά Mavic και τη σειρά Spark: αεροσκάφος x1, gimbal x1, κάμερα x1, έλικες (ζεύγος) x2 και μπαταρία x1.
  • Για τα DJI OM4, DJI Pocket 2 και τη σειρά Osmo: κάμερα x1 και μπαταρία.
  • Για τις σειρές DJI RS2, DJI RSC2 και Ronin: gimbal x1 και λαβή x1.
  • Για τη σειρά Phantom: αεροσκάφος x1, gimbal x1, κάμερα x1 και έλικες (ζεύγος) x2.
  • Για το Inspire 2: αεροσκάφος x1 και έλικες (ζεύγος) x2.
  • Για τη σειρά Zenmuse: gimbal x1 και κάμερα x1.

2) Εάν υποβάλετε αίτηση για την υπηρεσία αντικατάστασης για τυχαία ζημιά στο προϊόν σας, στείλτε πίσω τα ανταλλακτικά DJI που αναφέρονται στη λίστα με τα καλυμμένα ανταλλακτικά (δείτε τον παρακάτω σχολιασμό). Στη συνέχεια, η DJI θα σας παράσχει τα αντίστοιχα προϊόντα αντικατάστασης. Εάν υποβάλετε αίτηση για την υπηρεσία αντικατάστασης εξαφάνισης, δεν χρειάζεται να στείλετε πίσω ανταλλακτικά. Η DJI θα σας παράσχει τα αντίστοιχα προϊόντα αντικατάστασης μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αντικατάστασης.

3) Τα προϊόντα αντικατάστασης είναι νέα ή ισοδύναμα με νέα σε απόδοση και αξιοπιστία με το ίδιο μοντέλο του αρχικού προϊόντος DJI.

4) Τα ανταλλακτικά που δεν αναφέρονται στη λίστα καλυμμένων ανταλλακτικών δεν καλύπτονται από την υπηρεσία αντικατάστασης, επομένως δεν χρειάζεται να τα στείλετε πίσω.

Σημέιωση:
Εάν η μπαταρία σας λειτουργεί κανονικά, μπορείτε να επιλέξετε αν θα την αποστείλετε ή όχι: Εάν η μπαταρία επιστραφεί, η DJI θα σας παράσχει μια μπαταρία ως μέρος αυτής της υπηρεσίας αντικατάστασης τυχαίας ζημιάς. Εάν η μπαταρία δεν επιστραφεί, δεν θα παρασχεθεί ανταλλακτική μπαταρία.
Εάν η μπαταρία σας δεν μπορεί να αποσταλεί ή έχει απορριφθεί από την υπηρεσία ταχυμεταφοράς λόγω σοβαρής βλάβης, επικοινωνήστε με τη DJI για να παράσχετε αποδεικτικά στοιχεία για τη ζημιά της μπαταρίας με τη μορφή φωτογραφιών ή βίντεο, θα παρέχεται ανταλλακτική μπαταρία μετά την επαλήθευση φωτογραφιών/βίντεο.

5. Τύπος υπηρεσίας

Εάν προκληθεί ζημιά στο προϊόν σας και παρέχονται τα κατεστραμμένα ανταλλακτικά που αναφέρονται στη λίστα καλυμμένων ανταλλακτικών, μπορεί να χρησιμοποιηθεί η υπηρεσία αντικατάστασης τυχαίας ζημιάς. Εάν δεν είναι δυνατή η παροχή των κατεστραμμένων ανταλλακτικών που αναφέρονται στη λίστα καλυμμένων ανταλλακτικών, τότε θα πρέπει να πληρώσετε το υλικό κόστος των ανταλλακτικών που λείπουν. Διαφορετικά, δεν θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης τυχαίας ζημιάς.
Εάν προκύψει πρόβλημα εξαφάνισης, χρησιμοποιήστε την υπηρεσία αντικατάστασης εξαφάνισης. Εάν δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε την εφαρμογή μετά τη διαδικασία σέρβις, δεν θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης εξαφάνισης.

6. Κόστος υπηρεσίας

1) Χρέωση αντικατάστασης: Πρέπει να καταβληθεί ένα επιπλέον τέλος αντικατάστασης κατά τη χρήση της υπηρεσίας αντικατάστασης. Το τέλος αντικατάστασης εξαρτάται από τον τύπο του ατυχήματος και τον αριθμό των ατυχημάτων που έχουν συμβεί στο παρελθόν. Κάντε κλικ εδώ για να δείτε το τέλος αντικατάστασης για κάθε προϊόν.
2) Τέλη αποστολής και άλλα τέλη
Τα αμφίδρομα τέλη αποστολής που προκύπτουν στο τοπικό κέντρο επισκευής στη χώρα ή την περιοχή, στην οποία υποβάλλετε αίτηση για την υπηρεσία καλύπτονται από τη DJI. Εάν θέλετε να στείλετε πίσω προϊόντα σε διαφορετικές χώρες ή περιοχές, πρέπει να αποκτήσετε τη συγκατάθεση της DJI εκ των προτέρων και τα τιμολόγια, ο εκτελωνισμός, η αποστολή και τα άλλα έξοδα θα επιβαρύνουν εσάς. Εάν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, η DJI έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την παροχή της υπηρεσίας αντικατάστασης.
Μην στέλνετε πίσω ανταλλάκτικά ή προϊόντα που δεν καλύπτονται από την υπηρεσία, όπως το τηλεχειριστήριο, επιπλέον μπαταρίες, αξεσουάρ DJI ή αξεσουάρ τρίτων. Θα πληρώσετε για τα τέλη που δημιουργούνται, στέλνοντας πίσω τα ανταλλάκτικά που αναφέρονται παραπάνω.

II. Διαδικασία υπηρεσίας

Όταν το προϊόν DJI που καθορίζεται σε αυτές τις ρήτρες είναι κατεστραμμένο ή έχει εξαφανιστεί, εκτελέστε τις ακόλουθες ενέργειες για να λάβετε υπηρεσίες αντικατάστασης:

1. Προετοιμασία

Πριν αποκτήσετε την υπηρεσία, βεβαιωθείτε ότι η λειτουργία σύνδεσης του τηλεχειριστηρίου του προϊόντος είναι απενεργοποιημένη. Εάν η λειτουργία σύνδεσης του τηλεχειριστηρίου δεν είναι απενεργοποιημένη ή δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί, η DJI θα πρέπει να αλλάξει ή να αποσυνδέσει το τηλεχειριστήριο του προϊόντος κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας. Όταν λάβετε το επισκευασμένο προϊόν ή το προϊόν αντικατάστασης, συνδέστε αμέσως την εφαρμογή για να ελέγξετε την κατάσταση δέσμευσης του τηλεχειριστηρίου και να συνδέσετε ξανά το τηλεχειριστήριο ή να αλλάξετε το δεσμευμένο τηλεχειριστήριο, εάν είναι απαραίτητο.
Δεν χρειάζεται να αφαιρέσετε τη συσκευή από τον δεσμευμένο λογαριασμό. Διαφορετικά, θα έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης εξαφάνισης στο εγγύς μέλλον. Εάν πρέπει να καταργήσετε τον δεσμευμένο λογαριασμό, δεσμεύστε τον λογαριασμό ξανά αμέσως.

2. Καταχώρηση της αναφοράς

1) Πηγαίνετε στο DJI Service Center

  • Εάν επιλέξετε υπηρεσία Online, μια υπηρεσία αντικατάστασης ή μια υπηρεσία επί πληρωμή μετά την πώληση μπορεί να χρησιμοποιηθεί αφού η DJI επιβεβαιώσει την κατάσταση ατυχήματος του προϊόντος.
  • Εάν επιλέξετε υπηρεσία Express, αυτό δείχνει ότι επιλέγετε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης και να πληρώσετε το τέλος αντικατάστασης. Η DJI θα αποστείλει την αντικατάστασή σας αμέσως μόλις λάβει το κατεστραμμένο προϊόν σας.

Σημείωση:

  • Η διαθεσιμότητα της υπηρεσίας Express ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με τη χώρα ή την περιοχή. Επικοινωνήστε με την DJI Support για να ελέγξετε αν η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στην περιοχή σας.
  • Τα ζητήματα Flyaway δεν υποστηρίζονται από την υπηρεσία Express. Επιλέξτε την υπηρεσία Online ή την υπηρεσία Swift.

2) Εάν υπάρχει κατάστημα DJI Swift Service Center (SSC) στην πόλη σας, μπορείτε να καταγράψετε την υπόθεσή σας και να κλείσετε ραντεβού και, στη συνέχεια, μπορείτε να μεταβείτε στο καθορισμένο SSC την καθορισμένη ώρα για την υπηρεσία αντικατάστασης ή πληρωμένη υπηρεσία μετά την πώληση.

3. Αποστολή αντικειμένων πίσω

1) Βλάβη
Στείλτε τα αντίστοιχα ανταλλακτικά βάσει της λίστας των καλυμμένων ανταλλακτικών. Η DJI έχει το δικαίωμα να σας ζητήσει να στείλετε τα αντίστοιχα ανταλλακτικά ή να απορρίψετε το αίτημα αντικατάστασής σας εάν δεν στείλετε τα αντίστοιχα ανταλλακτικά σύμφωνα με τις απαιτήσεις που αναφέρονται παραπάνω. Στείλτε τα αντίστοιχα ανταλλακτικά εντός 7 ημερολογιακών ημερών μετά την υποβολή ενός αιτήματος υπηρεσίας Online και εντός 3 ημερολογιακών ημερών μετά την υποβολή της υπηρεσίας Express.

2) Flyaway
Δεν χρειάζεται να στείλετε πίσω ανταλλακτικά.

4. Πληρωμή τέλους υπηρεσίας

1) Βλάβη
Αφού η DJI επιθεωρήσει τη ζημιά του προϊόντος, εάν έχετε επιβεβαιώσει ότι χρησιμοποιείτε την υπηρεσία αντικατάστασης τυχαίας ζημιάς, θα χρεωθεί αντίστοιχο τέλος υπηρεσίας. Η ανάλυση δεδομένων δεν θα πραγματοποιηθεί στο κατεστραμμένο προϊόν σας κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αντικατάστασης και η ιδιοκτησία του αρχικού προϊόντος σας θα μεταφερθεί στη DJI ως πιστοποιητικό της υπηρεσίας αντικατάστασης.

2) Flyaway
Εάν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης εξαφάνισης, πρέπει να παραχθούν αρχεία πτήσεων ατυχήματος και θα πρέπει να προσκομιστεί μία αναφορά αεροσκάφους DJI Care Flyaway ως πιστοποιητικό για την υπηρεσία αντικατάστασης. Η ανάλυση δεδομένων δεν θα πραγματοποιηθεί κατά τη διαδικασία αντικατάστασης.
Μετά τη σύνταξη μιας αναφοράς DJI Care Flyaway, τα εξαφανισμένα αεροσκάφη δεν θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Εάν βρεθεί το αεροσκάφος πριν από την πληρωμή του τέλους υπηρεσίας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την DJI για να ακυρώσετε την Έκθεση DJI Care Flyaway και, στη συνέχεια, το προϊόν σας μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά κανονικά. Εάν έχετε ήδη πληρώσει το τέλος εξυπηρέτησης, η κυριότητα του αρχικού προϊόντος σας θα μεταφερθεί στη DJI ως πιστοποιητικό της υπηρεσίας αντικατάστασης και δεν μπορεί να ακυρωθεί η αναφορά αεροσκάφους DJI Care Flyaway.

5. Παραλαβή προϊόντος σας

Αφού ολοκληρωθούν οι διαδικασίες που αναφέρονται παραπάνω, η DJI θα σας παράσχει το προϊόν αντικατάστασης. Το προϊόν αντικατάστασης θα δεσμευτεί αυτόματα στο DJI Care Refresh του αρχικού προϊόντος και η αρχική περίοδος σέρβις και εγγύησης συνεχίζεται.

III. Εξαιρέσεις

Οι απώλειες, τα έξοδα και οι υποχρεώσεις που αναφέρονται παρακάτω δεν καλύπτονται από την υπηρεσία αντικατάστασης:

  1. Το ανταλλακτικό δεν καλύπτεται από την υπηρεσία αντικατάστασης.
  2. Ζημιά σε προϊόν που δεν είναι DJI.
  3. Ζημιά που προκλήθηκε από τη χρήση του προϊόντος DJI σας μαζί με ένα προϊόν που δεν είναι DJI ή αξεσουάρ/λογισμικό τρίτων που δεν είναι εξουσιοδοτημένα από τη DJI.
  4. Όταν χρησιμοποιείτε την υπηρεσία τυχαίας ζημιάς του προϊόντος, μερικά ή όλα τα ανταλλακτικά του προϊόντος DJI που καλύπτονται από την υπηρεσία αντικατάστασης χάνονται.
  5. Ορισμένα ή όλα τα ανταλλακτικά του προϊόντος DJI που καλύπτονται από την υπηρεσία αντικατάστασης έχουν κλαπεί, λεηλατηθεί ή απορριφθεί.
  6. Ζημιά σε αξεσουάρ ή/και σε gimbal που προκαλείται από μη εξουσιοδοτημένη επισκευή.
  7. Το Flyaway συμβαίνει αφού δεν είναι ενεργοποιημένη η σύνδεση λογαριασμού ή η σύνδεση του τηλεχειριστηρίου.
  8. Ζημιά στο προϊόν DJI που προκλήθηκε από εγκατάσταση, χρήση ή λειτουργία που δεν ανταποκρίνεται στις συστάσεις του εγχειριδίου χρήστη.
  9. Ζημιά στο προϊόν DJI που προκλήθηκε από τη χρήση του προϊόντος σε παράνομες δραστηριότητες.
  10. Άμεση ή έμμεση απώλεια που προκαλείται από φυσικές καταστροφές, πόλεμο, στρατιωτική δράση, ταραχές, πραξικόπημα, τρομοκρατικές δραστηριότητες κ.λπ.
  11. Τεχνικές βελτιώσεις ή βελτιώσεις απόδοσης για το προϊόν DJI παρέχονται με επιπλέον χρέωση.
  12. Έμμεση ζημία ή/και αναμενόμενο κέρδος σε οποιαδήποτε μορφή.
  13. Προσωπικός τραυματισμός ή/και απώλεια περιουσίας στον πελάτη ή σε άλλα άτομα που προκλήθηκαν από το προϊόν DJI.
  14. Τυχόν αγωγές, διαιτησία ή/και άλλα νομικά τέλη που σχετίζονται με την υπηρεσία αντικατάστασης.

IV. Τερματισμός υπηρεσίας αντικατάστασης

1. Η DJI έχει εκπληρώσει πλήρως τις υποχρεώσεις της υπηρεσίας αντικατάστασης του DJI Care Refresh και η υπηρεσία αντικατάστασης θα τερματιστεί υπό μία από τις ακόλουθες περιπτώσεις:

1) Έχει επιτευχθεί η συμφωνημένη περίοδος ισχύος αντικατάστασης υπηρεσίας.

2) Οι φορές αντικατάστασης έχουν εξαντληθεί.

3) Ο πελάτης εφαρμόζει εθελοντικά για απόσυρση από το DJI Care Refresh και έχει επιβεβαιωθεί από τη DJI.

2. Η DJI έχει το δικαίωμα να αρνηθεί να παρέχει ή να τερματίσει την υπηρεσία αντικατάστασης υπό τις ακόλουθες περιπτώσεις:

1) Τα προϊόντα αγοράζονται από μην επίσημα ή μην εξουσιοδοτημένα καταστήματα της DJI.

2) Το DJI Care Refresh και το αντίστοιχο προϊόν δεν αγοράζονται από την ίδια χώρα ή περιοχή.

3) Η υπηρεσία εφαρμόζεται για εκτός της περιοχής κάλυψης.

4) Η ημερομηνία κατά την οποία υποβάλλετε αίτηση για αντικατάσταση δεν είναι εντός της περιόδου ισχύος της υπηρεσίας αντικατάστασης.

5) Μη υποβολή αίτησης αντικατάστασης σύμφωνα με τη διαδικασία σέρβις.

Υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης

Η υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης παρέχεται από την SZ DJI Technology Co., Ltd. ή τις καθορισμένες συνδεδεμένες εταιρείες της (εφεξής «DJI»). Εντός του πεδίου κάλυψης, εάν το καθορισμένο προϊόν δυσλειτουργεί λόγω σφάλματος εκτός χρήστη και αποστέλλεται στη DJI ή σε εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευής για επισκευή εντός της περιόδου ισχύος της εκτεταμένης υπηρεσίας εγγύησης, τότε θα καλυφθούν τα έξοδα επισκευής και το κόστος εργασίας από τη DJI.

Σημείωση:
1) Το DJI Care Refresh (1ετές πρόγραμμα) δεν παρέχει εκτεταμένη εγγύηση.
2) Το DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα) σε χώρες της ΕΕ, Νορβηγία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο δεν παρέχει εκτεταμένη υπηρεσία εγγύησης.

I. Ρήτρες

1. Περίοδος ισχύος

Η υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης ισχύει για 12 μήνες, ξεκινώντας από το δεύτερο έτος από την ημερομηνία που ορίζεται στη σύμβαση σέρβις DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα). Η εκτεταμένη υπηρεσία εγγύησης δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί εκ των προτέρων.

2. Περιοχή κάλυψης

Το DJI Care Refresh παρέχει διεθνή κάλυψη στα DJI OM 4, DJI RS 2, DJI RSC 2 και DJI Pocket 2. Για τα υποστηριζόμενα προϊόντα που αγοράστηκαν από επίσημα καταστήματα DJI ή από άλλα εξουσιοδοτημένα καταστήματα με έγκυρη απόδειξη αγοράς, μπορείτε να εφαρμόσετε την εκτεταμένη υπηρεσία εγγύησης σε οποιοδήποτε από τα παγκόσμια επίσημα ή εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευής της DJI που θα μπορούσαν να παρέχουν υπηρεσίες DJI Care Refresh, μόλις επιβεβαιώσουν ότι η αξίωσή σας πληρούσε τις παρατεταμένες απαιτήσεις εγγύησης. Η περίοδος εγγύησης εξαρτάται από τη χώρα ή την περιοχή όπου αγοράστηκε το προϊόν. Οι κανόνες προσδιορισμού βασίζονται στη χώρα ή την περιοχή στην οποία υποβάλλετε αίτηση για την υπηρεσία DJI Care Refresh.

Για άλλα προϊόντα, η υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης είναι κατάλληλη μόνο στην περιοχή όπου αγοράστηκε το πρόγραμμα σέρβις DJI Care Refresh.

3. Αριθμός αντικαταστάσεων

Η εκτεταμένη υπηρεσία εγγύησης μπορεί να εφαρμοστεί όταν το προϊόν έχει αστοχία απόδοσης λόγω σφάλματος εκτός χρήστη εντός της περιόδου ισχύος.

4. Λίστα καλυμμένων ανταλλακτικών

  • Για τα DJI FPV, DJI Mini 2, τη σειρά Mavic, τη σειρά Spark και τη σειρά Phantom: gimbal, κάμερα, κύριο τηλεχειριστήριο, κινητήρας, ESC και σύστημα όρασης.
  • Για τα DJI Pocket 2 και Osmo Action: κάμερα.
  • Για τα Osmo Pocket, Osmo+ και Osmo: gimbal, κάμερα και λαβή.
  • Για το DJI OM4 και τη σειρά Osmo Mobile: θήκη κινητού τηλεφώνου, gimbal, κουμπιά και λαβή.
  • Για τις σειρές DJI RS2, DJI RSC2 και Ronin: gimbal και λαβή.
  • Για τα αεροσκάφη Inspire 2: κύριο τηλεχειριστήριο, κινητήρας, ESC και σύστημα όρασης.
  • Για τη σειρά Zenmuse: gimbal και κάμερα (συμπεριλαμβανομένου του φακού).

5. Κόστος υπηρεσίας

Στο πλαίσιο της κάλυψης, τα έξοδα επισκευής και το κόστος εργασίας καλύπτονται από τη DJI.
Εάν η ζημιά στο προϊόν DJI δεν καλύπτεται από την εκτεταμένη υπηρεσία εγγύησης του DJI Care Refresh, τότε ο πελάτης ή άλλη σχετική υπηρεσία εγγύησης που αγοράζει έξονόματος του πελάτη θα πληρώσει για την αντίστοιχη χρέωση. Μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα Πολιτική μετά την πώληση της DJI για να ελέγξετε την περίοδο εγγύησης των εξαρτημάτων.

II. Διαδικασία υπηρεσίας

Όταν το προϊόν DJI που καθορίζεται σε αυτές τις ρήτρες είναι κατεστραμμένο ή εξαφανιστεί, εκτελέστε τις ακόλουθες ενέργειες για να λάβετε εκτεταμένες υπηρεσίες εγγύησης:

1. Προετοιμασία

Πριν αποκτήσετε την υπηρεσία, βεβαιωθείτε ότι η λειτουργία σύνδεσης του τηλεχειριστηρίου του προϊόντος είναι απενεργοποιημένη. Εάν η λειτουργία σύνδεσης του τηλεχειριστηρίου δεν είναι απενεργοποιημένη ή δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί, η DJI θα πρέπει να αλλάξει ή να αποσυνδέσει το τηλεχειριστήριο του προϊόντος κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας. Όταν λάβετε το επισκευασμένο προϊόν ή το προϊόν αντικατάστασης, συνδέστε αμέσως την εφαρμογή για να ελέγξετε την κατάσταση δέσμευσης του τηλεχειριστηρίου και να συνδέσετε ξανά το τηλεχειριστήριο ή να αλλάξετε το δεσμευμένο τηλεχειριστήριο, εάν είναι απαραίτητο.
Δεν χρειάζεται να αφαιρέσετε τη συσκευή από τον δεσμευμένο λογαριασμό. Διαφορετικά, θα έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης εξαφάνισης στο εγγύς μέλλον. Εάν πρέπει να καταργήσετε τον δεσμευμένο λογαριασμό, δεσμεύστε τον λογαριασμό ξανά αμέσως.

2. Καταχώρηση της αναφοράς

1) Πηγαίνετε στο DJI Service Center

Εάν επιλέξετε την υπηρεσία Online, μπορεί να παραχθεί δωρεάν υπηρεσία επισκευής αφού η DJI διαπιστώσει ότι η ζημιά του προϊόντος καλύπτεται από την υπηρεσία.
Εάν επιλέξετε την υπηρεσία Express, αυτό δείχνει ότι επιλέγετε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης αντί της υπηρεσίας εκτεταμένης εγγύησης. Πρέπει να στείλετε τα αντίστοιχα ανταλλακτικά με βάση τη διαδικασία επισκευής τυχαίας ζημιάς και θα αφαιρεθεί μία φορά αντικατάστασης μετά τη χρήση της υπηρεσίας αντικατάστασης.

2) Εάν υπάρχει κατάστημα DJI Swift Service Center (SSC) στην πόλη σας, μπορείτε να καταγράψετε την αναφορά σας και να κλείσετε ραντεβού, θα παραχθεί δωρεάν υπηρεσία επισκευής εντός του πεδίου εφαρμογής της υπηρεσίας.

3. Αποστολή αντικειμένων πίσω

Στείλτε πίσω τα ελαττωματικά προϊόντα ή ανταλλακτικά εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την υποβολή της αναφοράς, όπως απαιτείται.

4. Αξιολόγηση ζημιάς

Μια δωρεάν υπηρεσία επισκευής μπορεί να παραχθεί αφού η DJI διαπιστώσει ότι η ζημιά του προϊόντος καλύπτεται από την υπηρεσία.

5. Παραλαβή προϊόντος σας

Η DJI θα σας προσφέρει ένα λειτουργικό προϊόν αφού ολοκληρωθούν οι παραπάνω ενέργειες. Το παρεχόμενο προϊόν θα συνδεθεί αυτόματα με το DJI Care Refresh του αρχικού προϊόντος και η αρχική περίοδος υπηρεσίας και εγγύησης συνεχίζεται.

III. Εξαιρέσεις

Οι απώλειες, τα έξοδα και οι υποχρεώσεις που αναφέρονται παρακάτω δεν καλύπτονται από την υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης:

  1. Ζημιά στο προϊόν DJI που δεν καλύπτεται από την εκτεταμένη υπηρεσία εγγύησης.
  2. Ζημιά σε προϊόν που δεν είναι DJI.
  3. Ζημιά που προκλήθηκε από τη χρήση του προϊόντος DJI σας μαζί με προϊόν που δεν είναι DJI ή αξεσουάρ/λογισμικό τρίτων που δεν είναι εξουσιοδοτημένο από τη DJI.
  4. Μερικά ή όλα τα ανταλλακτικά του προϊόντος DJI που καλύπτονται από την εκτεταμένη υπηρεσία εγγύησης έχουν χαθεί.
  5. Ορισμένα ή όλα τα ανταλλακτικά του προϊόντος DJI που καλύπτονται από την εκτεταμένη υπηρεσία εγγύησης έχουν κλαπεί, λεηλατηθεί ή απορριφθεί.
  6. Ζημιά στο προϊόν DJI που δεν προκαλείται από ζητήματα ποιότητας.
  7. Ζημιά στο προϊόν DJI που προκλήθηκε από πτήσεις σε ακατάλληλες συνθήκες (συμπεριλαμβανομένου αλλά δεν περιορίζονται σε μετεωρολογικό και υδρολογικό περιβάλλον) ή λειτουργία που δεν ανταποκρίνεται στις συστάσεις του εγχειριδίου χρήστη.
  8. Ζημιά προϊόντος που προκλήθηκε από παραβίαση των απαιτήσεων αξιοπλοΐας του drone.
  9. Ζημιά στο προϊόν DJI που προκλήθηκε από εγκατάσταση, χρήση ή λειτουργία που δεν ανταποκρίνεται στις συστάσεις του εγχειριδίου χρήστη.
  10. Ζημιά σε αξεσουάρ ή/και gimbal που προκαλείται από μη εξουσιοδοτημένη επισκευή.
  11. Ζημιά στο προϊόν DJI που προκαλείται από μη εξουσιοδοτημένες ενέργειες, όπως τροποποίηση ή αποσυναρμολόγηση.
  12. Ζημιά στο προϊόν DJI που οφείλεται στη χρήση ελαττωματικής μπαταρίας.
  13. Φυσική φθορά ή ζημιά στην επιφάνεια του εξαρτήματος, στο κέλυφος ή στη βάση, που δεν επηρέασε την απόδοση του προϊόντος DJI.
  14. Άμεση ή έμμεση απώλεια που προκαλείται από φυσικές καταστροφές, πόλεμο, στρατιωτική δράση, ταραχές, πραξικόπημα, τρομοκρατικές δραστηριότητες κ.λπ.
  15. Έμμεση ζημία ή/και αναμενόμενο κέρδος σε οποιαδήποτε μορφή.
  16. Τεχνικές βελτιώσεις ή βελτιώσεις απόδοσης για το προϊόν DJI παρέχονται με επιπλέον χρέωση.
  17. Προσωπικός τραυματισμός ή/και απώλεια περιουσίας στον πελάτη ή σε άλλα άτομα που προκλήθηκαν από το προϊόν DJI.
  18. Τυχόν αγωγές, διαιτησία ή/και άλλα νομικά τέλη που σχετίζονται με την υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης.

IV. Τερματισμός της υπηρεσίας εκτεταμένης εγγύησης

1. Η DJI έχει εκπληρώσει πλήρως τις υποχρεώσεις της υπηρεσίας εκτεταμένης εγγύησης DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα) και η υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης θα τερματιστεί υπό μία από τις ακόλουθες περιπτώσεις:

1) Έχει επιτευχθεί η συμφωνημένη περίοδος ισχύος της υπηρεσίας εγγύησης.

2) Ο πελάτης εφαρμόζει εθελοντικά για απόσυρση από το DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα) και έχει επιβεβαιωθεί από τη DJI.

2. Η DJI έχει το δικαίωμα να αρνηθεί να παράσχει ή να τερματίσει την εκτεταμένη υπηρεσία εγγύησης στις ακόλουθες περιπτώσεις:

1) Τα προϊόντα αγοράζονται από μην επίσημα ή μην εξουσιοδοτημένα καταστήματα της DJI.

2) Το DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα) και το αντίστοιχο προϊόν δεν αγοράζονται από την ίδια χώρα ή περιοχή.

3) Η υπηρεσία εφαρμόζεται για εκτός της περιοχής κάλυψης.

4) Η ημερομηνία κατά την οποία υποβάλλετε αίτηση για την υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης δεν είναι εντός της περιόδου ισχύος της υπηρεσίας εκτεταμένης εγγύησης.

5) Αποτυχία υποβολής αίτησης για εκτεταμένη εγγύηση σύμφωνα με τη διαδικασία σέρβις.

Επιστροφή και μεταφορά του DJI Care Refresh

  • Εάν το προϊόν DJI σας επιστραφεί σύμφωνα με την Πολιτική επιστροφής της DJI, μπορείτε επίσης να υποβάλετε αίτηση για να επιστρέψετε το DJI Care Refresh.
  • Εάν το προϊόν DJI δεν έχει επιστραφεί, ή έχει χρησιμοποιηθεί η υπηρεσία αντικατάστασης και η υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης στο DJI Care Refresh, τότε δεν μπορείτε να επιστρέψετε το DJI Care Refresh.
  • Δεν είναι δυνατή η μεταφορά του DJI Care Refresh μετά την αγορά.

Προστασία προσωπικών πληροφοριών

  1. Πριν υποβάλλετε αίτηση για την υπηρεσία αντικατάστασης, μεταβείτε στη σελίδα Πολιτική μετά την πώληση της DJI και διαβάστε την Πολιτική απορρήτου της DJI. Μόλις υποβάλετε αίτηση για υπηρεσία αντικατάστασης, δηλώνεται ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και αποδεχτεί αυτήν την Πολιτική και ότι συμφωνείτε ότι τα προσωπικά σας στοιχεία και τα στοιχεία του προϊόντος σας να παρέχονται στη DJI έτσι ώστε η DJI να μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας, να επιβεβαιώσει τα στοιχεία σας και να προσφέρει την υπηρεσία αντικατάστασης. Οι προσωπικές πληροφορίες περιλαμβάνουν, αλλά δεν περιορίζονται σε όνομα, αριθμό τηλεφώνου, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και διεύθυνση. Οι πληροφορίες προϊόντος περιλαμβάνουν, αλλά δεν περιορίζονται σε μοντέλο προϊόντος, σειριακό αριθμό προϊόντος, δεδομένα ρύθμισης προϊόντος, δεδομένα λειτουργίας πτήσης, γεωγραφικό περιβάλλον πτήσης και δεδομένα πληροφοριών τοποθεσίας.
  2. Δημιουργήστε αντίγραφα ασφαλείας των δεδομένων ή/και διαγράψτε τα δεδομένα που έχουν εγκατασταθεί ή εγγραφεί στο προϊόν DJI σας πριν αποστείλετε το προϊόν DJI, συμπεριλαμβανομένων και όχι μόνο φωτογραφιών και βίντεο στη ενσωματωμένη μνήμη, εγκατεστημένο λογισμικό τρίτων κατασκευαστών και πακέτα λογισμικού και άλλα αρχεία. Εάν υπάρχουν τέτοιες πληροφορίες που δεν μπορούν να διαγραφούν, τροποποιήστε τις πληροφορίες για να αποτρέψετε την απόκτηση ή την εξαγωγή άλλων από προσωπικά δεδομένα, όπως ορίζονται από την ισχύουσα νομοθεσία. Εάν δεν τα διαγράψετε εκ των προτέρων, το DJI θα έρθει αναπόφευκτα σε επαφή με τέτοια δεδομένα κατά την παροχή υπηρεσιών και ενδέχεται να διαγράψει τέτοια δεδομένα λόγω παροχής υπηρεσιών. Για επιστρεφόμενα προϊόντα ή επισκευασμένα προϊόντα, η DJI δεν ευθύνεται για τυχόν απώλεια ή διαρροή δεδομένων.
  3. Μην στείλετε πίσω την κάρτα microSD. Εάν πρέπει να τη στείλετε ξανά, δημιουργήστε αντίγραφα ασφαλείας ή/και διαγράψτε τα δεδομένα στην κάρτα microSD εκ των προτέρων. Εάν δεν το διαγράψετε εκ των προτέρων, η DJI θα έχει αναπόφευκτα πρόσβαση στα δεδομένα στην κάρτα microSD κατά τη διάρκεια της περιόδου υπηρεσίας. Για επιστρεφόμενα προϊόντα ή προϊόντα που υπόκεινται σε επεξεργασία εγγύησης, η DJI δεν ευθύνεται για τυχόν απώλεια ή διαρροή δεδομένων.