Συχνές ερωτήσεις

1. Τι είναι το DJI Care Refresh;

Το DJI Care Refresh είναι ένα πρόγραμμα εξυπηρέτησης μετά την πώληση που ξεκίνησε η DJI, το οποίο σας παρέχει αποτελεσματικές, ευέλικτες και προαιρετικές λύσεις προστασίας από τυχαίες ζημιές, επιτρέποντάς σας να απολαμβάνετε το προϊόν DJI με μεγαλύτερη ησυχία όπου κι αν πάτε.

Η υπηρεσία σειράς DJI Care Refresh περιλαμβάνει τα ακόλουθα δύο προγράμματα υπηρεσιών, τα οποία μπορείτε να επιλέξετε ανάλογα με τις ανάγκες σας. Για λεπτομέρειες, ανατρέξτε στους Όρους Παροχής Υπηρεσιών:

Υπηρεσία Υποστηριζόμενο προϊόν 1ετές πρόγραμμα 2ετές πρόγραμμα
Αντικατάσταση προϊόντος
Εάν προκύψει ζημιά ή σενάριο φυγής προϊόντος κατά τη διάρκεια της κανονικής χρήσης ή από ατύχημα, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας σέρβις αντικατάστασης, μπορείτε να αποκτήσετε ένα λειτουργικό προϊόν από την DJI.
*Συμπεριλαμβανομένης της πληρωμής επιπλέον χρέωσης αντικατάστασης. Κάντε κλικ εδώ για να δείτε το τέλος αντικατάστασης.
Για ζημιές: Όλα τα μοντέλα
Για σενάριο φυγής προϊόντος, κάντε κλικ εδώ για να δείτε τις λεπτομέρειες
Δύο αντικαταστάσεις σε ένα χρόνο
*Μπορεί να χρησιμοποιηθεί μία φορά για σενάριο φυγής προϊόντος
Τέσσερις αντικαταστάσεις σε δύο χρόνια
*Μπορεί να χρησιμοποιηθεί δύο φορές για σενάριο φυγής προϊόντος
Επίσημη εγγύηση
Παρέχεται δωρεάν υπηρεσία επισκευής από την DJI εάν τα καλυπτόμενα εξαρτήματα δυσλειτουργούν λόγω σφάλματος μη χρήστη, ενώ το DJI Care Refresh είναι εντός της περιόδου ισχύος. Ανατρέξτε στους Όρους Παροχής Υπηρεσιών για συγκεκριμένα μέρη κάλυψης.
Όλα τα μοντέλα Τα καλυπτόμενα εξαρτήματα είναι επιλέξιμα για επίσημη εγγύηση όταν το 1ετές πρόγραμμα είναι εντός της περιόδου ισχύος. Τα καλυπτόμενα εξαρτήματα είναι επιλέξιμα για επίσημη εγγύηση όταν το 2ετές πρόγραμμα είναι εντός της περιόδου ισχύος.
Αποκλειστικές εκπτώσεις επισκευής
Εάν τα κύρια προϊόντα ή τα αξεσουάρ καταστραφούν κατά την κανονική χρήση ή λόγω ατυχημάτων, τόσο το προϊόν, όσο και τα αξεσουάρ που αποστέλλονται μαζί για επισκευή δικαιούνται αποκλειστικές εκπτώσεις εντός μιας ορισμένης ποσόστωσης.
DJI Mavic 3
DJI Mavic 3 Cine
Δύο φορές το χρόνο Τρεις φορές σε δύο χρόνια
Εργοστασιακή υποστήριξη
Οι υπηρεσίες επισκευής της DJI προσφέρουν εργοστασιακή υποστήριξη που καλύπτει βασικές επιθεωρήσεις, αναβαθμίσεις, βαθμονομήσεις, καθαρισμό και αντικατάσταση εξαρτημάτων που φθείρονται εύκολα για να διατηρήσετε το αεροσκάφος σας σε άριστη κατάσταση.
DJI Mavic 3
DJI Mavic 3 Cine
Μια φορά το χρόνο Δύο φορές σε δύο χρόνια

*Ανταμοιβές για ασφαλή χρήση που παρέχονται για την πρώτη αγορά: Εάν το προϊόν DJI δεν έχει χρησιμοποιήσει υπηρεσία αντικατάστασης κατά τη διάρκεια ισχύος του DJI Care Refresh που αγοράστηκε για πρώτη φορά, θα παρασχεθεί επιπλέον υπηρεσία επέκτασης εγγύησης 1 έτους για το προϊόν σας μετά την λήξη του τρέχοντος DJI Care Refresh. Υποστηριζόμενο προϊόν: DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine, DJI Action 2.

*Κατά τη μεταβατική περίοδο της νέας και της παλιάς συσκευασίας, οι υπηρεσίες που εμφανίζονται στη συσκευασία ενδέχεται να μην ενημερωθούν. Μετά τη δέσμευση και την ενεργοποίηση της φυσικής κάρτας του DJI Care Refresh, οι χρήστες μπορούν να απολαύσουν τα προνόμια αναβάθμισης. Ανατρέξτε στον επίσημο ιστότοπο της DJI για το πιο ενημερωμένο περιεχόμενο των παροχών.

2. Υπό ποιες προϋποθέσεις μπορώ να αγοράσω το DJI Care Refresh;

  1. Πρώτη αγορά: Το πρόγραμμα υπηρεσιών μπορεί να αγοραστεί εάν το προϊόν πληροί ένα από τα ακόλουθα κριτήρια:
    • Ολοκαίνουργιο και μη ενεργοποιημένο προϊόν
    • Αεροσκάφος ή gimbal ενεργοποιημένα εντός 48 ωρών
    • Προϊόν χειρός ενεργοποιημένο εντός των τελευταίων 30 ημερών
  2. Ανανέωση: Ανανεώστε το DJI Care Refresh (1ετές πρόγραμμα) μόνο εάν πληρούνται όλα τα κριτήρια:
    • Το DJI Care Refresh αγοράστηκε και πληρούται ένα από τα ακόλουθα κριτήρια:
      • Το DJI Care Refresh (1ετές πρόγραμμα) έχει ήδη αγοραστεί.
      • Το DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα) έχει ήδη αγοραστεί.
      • Το DJI Care Refresh (1ετές πρόγραμμα) και το DJI Care Refresh+ έχουν αγοραστεί.
      • Το DJI Care Refresh (1ετές πρόγραμμα) αγοράστηκε και το 1ετές πρόγραμμα ανανεώθηκε.
    • Το DJI Care Refresh (1ετές πρόγραμμα) που αγοράστηκε δεν έχει ακόμη λήξει ή έχει λήξει εντός 15 ημερών.

Εάν το προϊόν δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, υποβάλετε αίτηση για επαλήθευση βίντεο ή επικοινωνήστε με την υποστήριξη της DJI για να στείλετε το προϊόν πίσω. Το DJI Care Refresh μπορεί να αγοραστεί εντός 72 ωρών από τη λήψη της ειδοποίησης αγοράς.

3. Πού είναι διαθέσιμο το DJI Care Refresh;

Προς το παρόν, το DJI Care Refresh είναι διαθέσιμο μόνο σε πελάτες στις ΗΠΑ, τον Καναδά, τις χώρες της ΕΕ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ελβετία, τη Νορβηγία, την Αυστραλία, το Χονγκ Κονγκ, την Ταϊβάν, την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα και την ηπειρωτική Κίνα.
Μπορείτε να ελέγξετε εάν το DJI Care Refresh είναι διαθέσιμο στη χώρα σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα της DJI. Για να διασφαλίσετε ότι μπορείτε να απολαύσετε τις υπηρεσίες κανονικά, το DJI Care Refresh και το αντίστοιχο προϊόν πρέπει να αγοραστούν από την ίδια χώρα ή περιοχή.

4. Πώς μπορώ να αγοράσω το DJI Care Refresh;

Αγοράστε προϊόντα DJI μαζί με το DJI Care Refresh (1ετές πρόγραμμα) ή το DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα) από τον ιστότοπό μας.

5. Το DJI Care Refresh υποστηρίζει διεθνή κάλυψη;

Επί του παρόντος, το DJI Care Refresh παρέχει διεθνή κάλυψη σε DJI RS 3 Mini, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Action 2, DJI OM 4, DJI OM4 SE, DJI OM 5, DJI RS 2, DJI RSC 2, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro και DJI Pocket 2.
Για τα υποστηριζόμενα προϊόντα, τα οποία αγοράσατε από επίσημα καταστήματα DJI ή άλλα εξουσιοδοτημένα καταστήματα με έγκυρη απόδειξη αγοράς, μπορείτε να απολαμβάνετε υπηρεσίες αντικατάστασης και εγγύησης, καθώς και την υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης που περιλαμβάνεται σε ένα πρόγραμμα DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα) σε οποιοδήποτε επίσημο ή εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευής της DJI που θα μπορούσε να παρέχει υπηρεσίες DJI Care Refresh αφού επιβεβαιώσουν ότι η αξίωσή σας πληρούσε τις προϋποθέσεις σέρβις. Για περισσότερες λεπτομέρειες, επικοινωνήστε με την Υποστήριξη της DJI.

*Για άλλα μη υποστηριζόμενα προϊόντα, η υπηρεσία DJI Care Refresh είναι διαθέσιμη μόνο στη χώρα ή την περιοχή όπου αγοράστηκε το DJI Care Refresh.

6. Ποιες είναι οι λειτουργίες δέσμευσης λογαριασμού και δέσμευσης τηλεχειριστηρίου που απαιτούνται για την υπηρεσία αντικατάστασης σεναρίου φυγής προϊόντος DJI Care Refresh;

Για να βεβαιωθείτε ότι το αεροσκάφος σας μπορεί να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία αντικατάστασης σεναρίου φυγής προϊόντος, ο λογαριασμός της DJI πρέπει να είναι συνδεδεμένος με το αεροσκάφος και το τηλεχειριστήριο συνδεδεμένο με το αεροσκάφος.

  • Η δέσμευση ενός αεροσκάφους με λογαριασμό της DJI σημαίνει ότι ο κάτοχος του λογαριασμού έχει την κυριότητα του αεροσκάφους.
  • Η σύνδεση του αεροσκάφους με το τηλεχειριστήριο καταγράφει τη σχέση σύνδεσης μεταξύ του αεροσκάφους και του τηλεχειριστηρίου.

Εάν προκύψει σενάριο φυγής προϊόντος, μόνο ο κάτοχος του λογαριασμού μπορεί να υποβάλει αίτηση για την υπηρεσία αντικατάστασης σεναρίου φυγής προϊόντος και να παράγει την αναφορά σεναρίου φυγής προϊόντος με το συνδεδεμένο τηλεχειριστήριο για να επισημάνει το αεροσκάφος ως διαφυγή.
Επομένως, για να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης σεναρίου φυγής στα προϊόντα σας, φροντίστε να μεταβείτε στο [Profile] - [Device Management] στην εφαρμογή για να συνδέσετε τον λογαριασμό της εφαρμογής σας με το αεροσκάφος εκ των προτέρων και επίσης να συνδέσετε το τηλεχειριστήριο με το αεροσκάφος.
Η υπηρεσία αντικατάστασης σεναρίου φυγής προϊόντος δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί εάν το αεροσκάφος δεν ήταν δεσμευμένο με τον λογαριασμό και το τηλεχειριστήριο ή εάν ο λογαριασμός ή το τηλεχειριστήριο δεν ήταν δεσμευμένο πριν από την πραγματοποίηση της διαφυγής.


Όροι παροχής υπηρεσιών

  1. Με την αγορά του DJI Care Refresh, αναγνωρίζετε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και συμφωνήσει με τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών.
  2. Για να διασφαλίσετε ότι μπορείτε να απολαύσετε κανονικά τις υπηρεσίες, το DJI Care Refresh και το αντίστοιχο προϊόν πρέπει να αγοραστούν από την ίδια χώρα ή περιοχή.
  3. Μετά τη χρήση των υπηρεσιών που παρέχονται από το DJI Care Refresh, εάν αλλάξει ο σειριακός αριθμός του προϊόντος, το προϊόν θα δεσμευτεί αυτόματα στο DJI Care Refresh του αρχικού προϊόντος και θα κληρονομήσει την περίοδο ισχύος κάθε υπηρεσίας και την επίσημη περίοδο εγγύησης του αρχικού προϊόντος προϊόν.
  4. Ο σειριακός αριθμός του προϊόντος DJI και των εξαρτημάτων του είναι σημαντικός για τη χρήση του DJI Care Refresh. Παρακαλούμε, κρατήστε τις πληροφορίες για τον εαυτό σας. Εάν χαθεί ή κλαπεί ο σειριακός αριθμός του προϊόντος DJI, θα φέρετε τις αντίστοιχες συνέπειες και ευθύνες.
  5. Πριν υποβάλετε αίτηση για υπηρεσίες DJI Care Refresh, μεταβείτε στη σελίδα Πολιτική απορρήτου της DJI και διαβάστε προσεκτικά την πολιτική απορρήτου της DJI.Κάνοντας αίτηση για την υπηρεσία, αναγνωρίζετε ότι έχετε διαβάσει, συμφωνείτε και συμμορφώνεστε με την παρούσα Πολιτική απορρήτου, εξουσιοδοτείτε να παρέχετε στην DJI τα προσωπικά σας στοιχεία και τα στοιχεία προϊόντος που συμπληρώνετε και εξουσιοδοτείτε την DJI να χρησιμοποιεί αυτές τις πληροφορίες κατά την παροχή υπηρεσιών σε εσάς. Τα προσωπικά στοιχεία περιλαμβάνουν, ενδεικτικά, το όνομά σας, τον αριθμό τηλεφώνου, το email και τη διεύθυνσή σας. Οι πληροφορίες προϊόντος περιλαμβάνουν, ενδεικτικά, το μοντέλο και τον σειριακό αριθμό του προϊόντος σας, δεδομένα ρυθμίσεων προϊόντος, δεδομένα λειτουργίας πτήσης και δεδομένα περιβάλλοντος πτήσης και τοποθεσίας.
  6. Πριν υποβάλετε αίτηση για υπηρεσίες DJI Care Refresh, δημιουργήστε αντίγραφα ασφαλείας και/ή διαγράψτε όλα τα δεδομένα που είναι εγκατεστημένα ή καταγεγραμμένα στο προϊόν σας, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, εικόνων, βίντεο και εγκατεστημένων πακέτων λογισμικού και λογισμικού τρίτων στην ενσωματωμένη μνήμη και κάρτες SD . Εάν οποιαδήποτε τέτοια πληροφορία δεν μπορεί να διαγραφεί, τροποποιήστε την για να αποτρέψετε άλλους από το να την αποκτήσουν ή να την εξαιρέσετε από τον ορισμό των προσωπικών δεδομένων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Εάν δεν καταφέρετε να διαγράψετε αυτές τις πληροφορίες, η DJI θα έχει αναπόφευκτα πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες κατά την παροχή της υπηρεσίας και ενδέχεται να διαγράψει αυτά τα δεδομένα ως αποτέλεσμα της υπηρεσίας. Η DJI δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απώλεια ή αποκάλυψη δεδομένων από οποιοδήποτε προϊόν έχετε στείλει πίσω στην DJI ή οποιοδήποτε προϊόν που έχετε επισκευάσει από την DJI.
  7. Η DJI μπορεί να αλλάξει ή να αποσυνδέσει τη συσκευή τηλεχειρισμού του προϊόντος (τηλεχειριστήρια ή γυαλιά) κατά τη διάρκεια των υπηρεσιών. Όταν λάβετε το επισκευασμένο προϊόν ή τη μονάδα αντικατάστασης, συνδέστε αμέσως την εφαρμογή για να ελέγξετε την κατάσταση δέσμευσης της συσκευής τηλεχειριστηρίου και να συνδέσετε ξανά μια συσκευή τηλεχειρισμού ή να αλλάξετε τη συνδεδεμένη συσκευή τηλεχειριστηρίου εάν χρειάζεται. Δεν χρειάζεται να αφαιρέσετε τη συσκευή από τον δεσμευμένο λογαριασμό.
    Οι ρυθμίσεις του συσχετισμένου λογαριασμού επηρεάζουν άμεσα τον έλεγχο και τη χρήση του προϊόντος. Το προϊόν μπορεί να συνδεθεί και να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε μετά την κατάργηση του συσχετισμένου λογαριασμού. Χρησιμοποιήστε αυτή τη λειτουργία με προσοχή.

1. Εισαγωγή στις υπηρεσίες

Όλες οι υπηρεσίες DJI Care Refresh παρέχονται από την SZ DJI Technology Co., Ltd. ή τις καθορισμένες συνδεδεμένες εταιρείες της (εφεξής «DJI»).

Οι υπηρεσίες DJI Care Refresh ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τα προϊόντα. Ανατρέξτε στην περιγραφή της σελίδας ενός προϊόντος όταν αγοράζετε το DJI Care Refresh. Για τις υπηρεσίες που παρουσιάζονται στους ακόλουθους όρους, εάν δεν έχει επισημανθεί το "Υποστηριζόμενο προϊόν", η υπηρεσία ισχύει για τα καθορισμένα προϊόντα της DJI που μπορούν να αγοραστούν το DJI Care Refresh. Εάν έχει επισημανθεί το "Υποστηριζόμενο προϊόν", η υπηρεσία ισχύει μόνο για τα μοντέλα που αναφέρονται στη λίστα.

Ανατρέξτε στη Συμφωνία Υπηρεσιών που σας εστάλη μετά την επιτυχή δέσμευση του προγράμματος υπηρεσιών για τις ημερομηνίες ισχύος και λήξης του DJI Care Refresh. Η περίοδος ισχύος για το DJI Care Refresh (1ετές πρόγραμμα) και το DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα) είναι 12 μήνες και 24 μήνες και η περίοδος ισχύος των διαφόρων παροχών υπηρεσιών που περιλαμβάνονται στο DJI Care Refresh είναι συνεπής με την περίοδο ισχύος του DJI Care Refresh.

1.1 Υπηρεσία αντικατάστασης1

Εάν τα προϊόντα της DJI που καθορίζονται στη Συμφωνία Υπηρεσιών καταστραφούν ή διαφύγουν κατά τη διάρκεια της κανονικής χρήσης ή λόγω ατυχημάτων εντός της περιόδου ισχύος, μπορείτε να αποκτήσετε ένα προϊόν που λειτουργεί καλά από την DJI αφού ολοκληρώσετε τη διαδικασία σέρβις αντικατάστασης.

Λεπτομέρειες υπηρεσίας 1ετές πρόγραμμα 2ετές πρόγραμμα
Αριθμός αντικαταστάσεων 2 (συμπεριλαμβανομένου 1 για αντικατάσταση σεναρίου φυγής προϊόντος) 4 (συμπεριλαμβανομένου 2 για αντικατάσταση σεναρίου φυγής προϊόντος)
Τέλος αντικατάστασης Αποκτήστε ένα προϊόν αντικατάστασης πληρώνοντας ένα τέλος αντικατάστασης. Κάντε κλικ εδώ για να δείτε το τέλος αντικατάστασης.

Για υπηρεσίες με περιορισμένο αριθμό σέρβις, θα αφαιρείται μία φορά υπηρεσίας μετά από κάθε χρήση. Το DJI Care Refresh του αρχικού προϊόντος θα συνδεθεί αυτόματα στο αεροσκάφος όταν ολοκληρωθεί η υπηρεσία. Μπορείτε να ελέγξετε τις υπόλοιπες φορές υπηρεσίας στη σελίδα Check My Service Plan.

Καθώς η υπηρεσία αντικατάστασης περιλαμβάνει DJI Care Express, επιλέγοντας DJI Care Express, επιλέγετε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης και συμφωνείτε ότι η DJI δεν θα πραγματοποιήσει ανάλυση δεδομένων του προϊόντος σας κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας αντικατάστασης και θα ανακτήσει το αρχικό σας προϊόν ως απόδειξη της υπηρεσία αντικατάστασης.

Μπορείτε να κάνετε αίτηση για αυτήν την υπηρεσία μέσω της σελίδας DJI Care Express και να πληρώσετε το αντίστοιχο τέλος αντικατάστασης.

Εάν το DJI Care Refresh, που αγοράσατε, περιλαμβάνει υπηρεσία Αντικατάστασης τυχαίας ζημιάς, φροντίστε να επιστρέψετε όλα τα καλυπτόμενα εξαρτήματα όταν χρησιμοποιείτε την υπηρεσία αντικατάστασης. Εάν χαθεί κάποιο ή όλα τα καλυπτόμενα εξαρτήματά σας, δεν θα μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για την υπηρεσία Αντικατάστασης τυχαίας ζημιάς.

Εάν το DJI Care Refresh, που αγοράσατε περιλαμβάνει, υπηρεσία αντικατάστασης σενάριο φυγής προϊόντος, για να βεβαιωθείτε ότι το αεροσκάφος σας μπορεί να απολαύσει την υπηρεσία αυτή, παρακαλούμε, μπείτε στο Device Management στην εφαρμογή για να συνδέσετε τον λογαριασμό σας DJI με το αεροσκάφος και τη συσκευή τηλεχειρισμού (τηλεχειριστήριο ή γυαλιά) ως το συντομότερο δυνατό. Για το αεροσκάφος που δεν είναι συσχετισμένο ή δεσμευμένο ή η συσχέτιση ή η δέσμευση ακυρώνεται μόλις ολοκληρωθεί, δεν θα μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για την υπηρεσία αντικατάστασης σενάριο φυγής προϊόντος εάν συμβεί το περιστατικό πτήσης.

Εάν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης σενάριο φυγής προϊόντος, θα πρέπει να δημιουργηθεί μια αναφορά DJI Care Flyaway Aircraft και να παρασχεθούν αρχεία πτήσης ατυχημάτων. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης σενάριο φυγής προϊόντος, εάν δεν μπορείτε να παρέχετε τα αρχεία πτήσης ατυχήματος ή δεν μπορείτε να συμπληρώσετε την αναφορά DJI Care Flyaway Aircraft. Αφού δημιουργηθεί μια αναφορά DJI Care Flyaway Aircraft, η χρήση του αεροσκάφους θα περιοριστεί. Εάν το αεροσκάφος βρεθεί πριν πληρώσετε το τέλος αντικατάστασης, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την DJI για να ακυρώσετε την αναφορά DJI Care Flyaway Aircraft και, στη συνέχεια, το προϊόν σας μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά κανονικά. Εάν έχετε ήδη πληρώσει το τέλος αντικατάστασης, η ιδιοκτησία του αρχικού σας αεροσκάφους θα μεταβιβαστεί στην DJI και η αναφορά DJI Care Flyaway Aircraft δεν μπορεί να ακυρωθεί. Εάν λάβετε ξανά το αεροσκάφος, στείλτε το πίσω στην DJI.

Μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για την υπηρεσία επισκευής μέσω της σελίδας Flyaway Service.

1.2 Επίσημη εγγύηση

Εάν παρουσιαστεί οποιαδήποτε αποτυχία απόδοσης που δεν αποδίδεται σε σφάλματα χρήστη σε οποιοδήποτε προϊόν της DJI που καθορίζεται στη Σύμβαση Υπηρεσιών, το κόστος υλικού και εργασίας που θα προκύψει βαρύνει την DJI2, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν επιστραφεί στην DJI ή σε επίσημο εξουσιοδοτημένο κέντρο σέρβις της DJI εντός της περίοδος ισχύος του DJI Care Refresh.

Μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για την υπηρεσία επισκευής μέσω της σελίδας Request Repair Service Online.

1.3 Αποκλειστικές εκπτώσεις επισκευής

Τα προϊόντα και τα αξεσουάρ της DJI που καθορίζονται σε αυτούς τους όρους που αποστέλλονται μαζί για επισκευή δικαιούνται αποκλειστικές εκπτώσεις εντός μιας ορισμένης ποσόστωσης εάν καταστραφούν κατά τη διάρκεια της περιόδου ισχύος υπό κανονική χρήση ή λόγω ατυχήματος. Το ποσό επισκευής συσσωρεύεται και εάν υπερβαίνει το περιορισμένο όριο επισκευής ή τον περιορισμένο αριθμό υπηρεσιών, δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι αποκλειστικές εκπτώσεις επισκευής.

Λεπτομέρειες υπηρεσίας 1ετές πρόγραμμα 2ετές πρόγραμμα
Αριθμός υπηρεσιών 2 3
Υποστηριζόμενο προϊόν DJI Mavic 3 και DJI Mavic 3 Cine

Εάν το DJI Care Refresh που αγοράσατε περιλαμβάνει την υπηρεσία αποκλειστικών εκπτώσεων επισκευής, φροντίστε να επιστρέψετε όλα τα καλυπτόμενα εξαρτήματα όταν χρησιμοποιείτε την υπηρεσία. Εάν χαθεί κάποιο ή όλα τα καλυπτόμενα εξαρτήματά σας, δεν θα μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για την υπηρεσία αποκλειστικών εκπτώσεων επισκευής.

Μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για την υπηρεσία επισκευής μέσω της σελίδας Request Repair Service Online.

1.4 Εργοστασιακή υποστήριξη

Η DJI προσφέρει υποστήριξη που καλύπτει βασικές επιθεωρήσεις, αναβαθμίσεις, βαθμονομήσεις, βαθύ καθαρισμό και αντικατάσταση εύκολα φθαρμένων εξαρτημάτων για προϊόντα που καθορίζονται στη Συμφωνία Υπηρεσιών εντός της περιόδου ισχύος.

Λεπτομέρειες υπηρεσίας 1ετές πρόγραμμα 2ετές πρόγραμμα
Αριθμός υπηρεσιών 1 2
Υποστηριζόμενο προϊόν DJI Mavic 3 και DJI Mavic 3 Cine

Εάν το DJI Care Refresh που αγοράσατε περιλαμβάνει την υπηρεσία Εργοστασιακής υποστήριξης, φροντίστε να επιστρέψετε όλα τα καλυπτόμενα εξαρτήματα όταν χρησιμοποιείτε την υπηρεσία. Εάν χαθεί κάποιο ή όλα τα καλυπτόμενα εξαρτήματά σας, δεν θα μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για την υπηρεσία Εργοστασιακής υποστήριξης.

Μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για την υπηρεσία επισκευής μέσω της σελίδας Maintenance Service.

1.5 Υπηρεσία διεθνούς εγγύησης

Εάν τα προϊόντα DJI, που καθορίζονται στη Συμφωνία Υπηρεσιών, παρέχονται με Διεθνή Υπηρεσία Εγγύησης (ανατρέξτε στις Συνήθεις ερωτήσεις για τα υποστηριζόμενα μοντέλα) από επίσημα καταστήματα της DJI ή άλλα εξουσιοδοτημένα καταστήματα με έγκυρη απόδειξη αγοράς, μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για υπηρεσίες σε οποιοδήποτε από τα παγκόσμια DJI επίσημα κέντρα σέρβις που παρέχουν υπηρεσίες DJI Care Refresh μόλις η Υποστήριξη DJI επιβεβαιώσει ότι το σφάλμα του προϊόντος εμπίπτει στο πεδίο εξυπηρέτησης. Οι κανόνες προσδιορισμού και οι όροι παροχής υπηρεσιών υπόκεινται στη χώρα ή την περιοχή όπου αγοράσατε το DJI Care Refresh.

Εάν τα προϊόντα της DJI που καθορίζονται στη Συμφωνία Υπηρεσιών δεν δικαιούνται την Υπηρεσία Διεθνούς Εγγύησης, οι υπηρεσίες θα είναι διαθέσιμες μόνο σε χώρες ή περιοχές που έχουν επιλεγεί κατά την αγορά του DJI Care Refresh.

2. Πεδίο εφαρμογής υπηρεσίας

2.1 Σενάρια εντός του πεδίου εφαρμογής της υπηρεσίας

Ακολουθεί το εύρος κάλυψης για το DJI Care Refresh. Οποιεσδήποτε δαπάνες προκύψουν εκτός του πεδίου κάλυψης θα διεκπεραιωθούν με δικά σας έξοδα.

1. Οι υπηρεσίες αντικατάστασης καλύπτουν τα κύρια εξαρτήματα του προϊόντος που έχουν υποστεί ζημιά κατά την κανονική χρήση ή λόγω ατυχημάτων και τα εξαρτήματα ορίζονται παρακάτω:

  • Για το DJI Avata, τη σειρά DJI Air, το DJI FPV, τη σειρά DJI Mini, τη σειρά DJI Mavic και τη σειρά Spark: αεροσκάφος, gimbal και κάμερα, έλικες και μπαταρία.
  • Για τη σειρά Osmo Mobile: gimbal, μαγνητικός σφιγκτήρας κινητού, τρίποδο λαβής και ενσωματωμένη μπαταρία.
  • Για τις σειρές DJI OM, DJI Pocket 2 και Osmo: κύριο σώμα και μπαταρία.
  • Για το DJI Action 2 Dual Screen Combo: μονάδα κάμερας και μπροστινή μονάδα οθόνης αφής. Για το Combo Power: μονάδα κάμερας και μονάδα ισχύος.
  • Για το DJI RS 2, το DJI RSC 2 και τη σειρά Ronin: gimbal και λαβή.
  • Για το DJI RS 3 Mini: gimbal, πλάκα γρήγορης απελευθέρωσης και τρίποδο.
  • Για το DJI RS 3: gimbal, λαβή BG21, υποστήριξη στερέωσης φακού, καλώδιο φόρτισης USB C (40 cm), επεκτεινόμενη λαβή/τρίποδο (πλαστικό), πλάκα γρήγορης απελευθέρωσης, καλώδιο ελέγχου πολλαπλών καμερών (USB C, 30 cm) και σετ βιδών.
  • Για το DJI RS 3 Pro: gimbal, λαβή BG30, καλώδιο φόρτισης USB C (40 cm), υποστήριξη στερέωσης φακού, επεκτεινόμενη λαβή/τρίποδο (μεταλλική), πλάκα γρήγορης απελευθέρωσης, λαβή briefcase, καλώδιο ελέγχου πολλαπλών φωτογραφικών μηχανών (USB C, 30 cm), σετ βιδών και θήκη μεταφοράς.
  • Για τη σειρά Phantom: αεροσκάφος, gimbal και κάμερα και έλικες.
  • Για το Inspire 2: αεροσκάφος και έλικες.
  • Για τη σειρά Zenmuse: gimbal και κάμερα.

Ποσότητα των παραπάνω ανταλλακτικών (εάν υπάρχουν): αεροσκάφος ×1, gimbal ×1, μπαταρία ×1 και έλικες (ζεύγος) ×2.

2. Οι αποκλειστικές εκπτώσεις επισκευής καλύπτουν τη ζημιά ή την απώλεια του προϊόντος και των δομικών μερών που επιστρέφονται μαζί, που προκύπτουν κατά την κανονική χρήση ή λόγω ατυχημάτων. Τα κύρια εξαρτήματα ορίζονται παρακάτω: αεροσκάφος ×1, gimbal και κάμερα ×1, έλικες (ζεύγος) ×2 και μπαταρία ×1.

3. Η επίσημη εγγύηση καλύπτει τα ακόλουθα στοιχεία για αποτυχία απόδοσης λόγω σφάλματος μη χρήστη:

  • Για το DJI Avata, τη σειρά DJI Air, το DJI FPV, τη σειρά DJI Mini, τη σειρά DJI Mavic, τη σειρά Spark και τη σειρά Phantom: κύριος ελεγκτής, gimbal και κάμερα, μονάδα συστήματος εντοπισμού θέσης όρασης και σύστημα πρόωσης (εξαιρουμένων των ελίκων).
  • Για το Osmo Action 3: μονάδα κάμερας και μπαταρία.
  • Για το DJI Pocket 2 και το DJI Osmo Action: μονάδα κάμερας.
  • Για το DJI Action 2 Dual Screen Combo: μονάδα κάμερας και μπροστινή μονάδα οθόνης αφής. Για το Combo Power: μονάδα κάμερας και μονάδα ισχύος.
  • Για τη σειρά Osmo Mobile: gimbal και ενσωματωμένη μπαταρία.
  • Για το Osmo Pocket, το Osmo+ και το Osmo: gimbal και κάμερα και λαβή.
  • Για τη σειρά DJI OM και τη σειρά Osmo Mobile: κύριο σώμα.
  • Για τις σειρές DJI RS 2, DJI RSC 2, DJI RS 3 Mini, DJI RS 3, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro και Ronin: gimbal, κινητήρας gimbal και λαβή (αν υπάρχει).
  • Για το Inspire 2: αεροσκάφος (εκτός από το gimbal και την κάμερα, την μπαταρία).
  • Για τη σειρά Zenmuse: gimbal και κάμερα (συμπεριλαμβανομένου του φακού).

4. Η εργοστασιακή υποστήριξη προσφέρει προληπτική επισκευή για το πλήρες σετ προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων βασικών επιθεωρήσεων, αναβαθμίσεων, βαθμονομήσεων, καθαρισμού και αντικατάστασης εύκολα φθαρμένων εξαρτημάτων. Το πλήρες σετ προϊόντων ορίζεται παρακάτω: αεροσκάφος ×1, gimbal και κάμερα ×1, έλικες (ζεύγος) ×2, μπαταρία ×1 και τηλεχειριστήριο ×1.

Τα εξαρτήματα που φθείρονται εύκολα ορίζονται παρακάτω:
DJI Mavic 3 και DJI Mavic 3 Cine: έλικες, ελαστικός αποσβεστήρας gimbal, προστατευτικό φακού και προστατευτικό gimbal.

2.2 Εξαιρέσεις

Οι απώλειες, τα έξοδα και οι υποχρεώσεις που αναφέρονται παρακάτω δεν καλύπτονται από καμία από τις υπηρεσίες του DJI Care Refresh:

  1. Τυχόν ανταλλακτικά που προσδιορίζονται ότι δεν καλύπτονται από την υπηρεσία.
  2. Ζημιά σε προϊόντα που δεν είναι DJI.
  3. Ζημιά που προκαλείται από τη χρήση του προϊόντος DJI με προϊόν που δεν είναι της DJI ή αξεσουάρ/λογισμικό τρίτων που δεν είναι εξουσιοδοτημένο από την DJI.
  4. Ορισμένα ή όλα τα εξαρτήματα του προϊόντος DJI που καλύπτονται από την υπηρεσία έχουν κλαπεί, λεηλατηθεί ή απορριφθεί.
  5. Αιτήματα υπηρεσιών που δεν καλύπτονται από την περίοδο ισχύος του DJI Care Refresh.
  6. Ζημιά σε εξαρτήματα που προκαλούνται από μη εξουσιοδοτημένη επισκευή ή αντικατάσταση.
  7. Ζημιά στο προϊόν που προκαλείται από σκόπιμες ενέργειες.
  8. Ζημιά λόγω τροποποίησης ή αποσυναρμολόγησης του προϊόντος που δεν συμμορφώνεται με την επίσημη τεκμηρίωση ή δεν είναι εξουσιοδοτημένη από την DJI.
  9. Ζημιά στο προϊόν DJI που προκαλείται από τη χρήση του προϊόντος για τη συμμετοχή σε παράνομες δραστηριότητες.
  10. Ζημιές που προκαλούνται από φυσικές καταστροφές, πόλεμο, στρατιωτική δράση, ταραχές, πραξικόπημα, εξέγερση και τρομοκρατικές δραστηριότητες.
  11. Ζημιά στο προϊόν DJI που προκαλείται από πυρηνική ακτινοβολία, πυρηνική έκρηξη, πυρηνική ρύπανση ή άλλη ραδιενεργή ρύπανση.
  12. Παρέχονται τεχνικές βελτιώσεις ή βελτιώσεις απόδοσης για προϊόντα DJI με επιπλέον χρέωση.
  13. Έμμεση ζημιά και/ή αναμενόμενο κέρδος σε οποιαδήποτε μορφή.
  14. Προσωπικός τραυματισμός ή/και απώλεια περιουσίας στον πελάτη ή σε άλλα άτομα που προκλήθηκαν από το προϊόν DJI.
  15. Οποιαδήποτε αντιδικία, διαιτησία και σχετική δαπάνη που σχετίζεται με κάθε υποχρέωση παροχής υπηρεσιών.

Οι ακόλουθες απώλειες, έξοδα και υποχρεώσεις δεν καλύπτονται επίσης από την υπηρεσία επίσημης εγγύησης:

  1. Ορισμένα ή όλα τα στοιχεία του προϊόντος DJI που καλύπτονται από την υπηρεσία έχουν χαθεί.
  2. Προσωπικός τραυματισμός ή υλική ζημιά στο χρήστη ή άλλο προσωπικό που προκαλείται από το προϊόν.
  3. Ζημιά στο προϊόν που δεν προκαλείται από προβλήματα ποιότητας.
  4. Ζημιά στο προϊόν που προκαλείται από πτήσεις σε ακατάλληλες συνθήκες (συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, μετεωρολογικών και υδρολογικών περιβαλλόντων) ή λειτουργίας που δεν είναι σύμφωνη με τη συνιστώμενη χρήση, όπως περιγράφεται στο εγχειρίδιο χρήσης του προϊόντος.
  5. Ζημιά προϊόντος που προκαλείται από παραβίαση των απαιτήσεων αξιοπλοΐας των drone.
  6. Ζημιά στο προϊόν DJI που προκαλείται από εγκατάσταση, χρήση ή λειτουργία που δεν συμμορφώνεται με τη συνιστώμενη χρήση, όπως περιγράφεται στο εγχειρίδιο χρήσης του προϊόντος.
  7. Ζημιά στο προϊόν DJI λόγω χρήσης ελαττωματικής μπαταρίας.
  8. Φυσική φθορά ή ζημιές στην επιφάνεια του εξαρτήματος, στο κέλυφος ή στο σύστημα προσγείωσης που δεν επηρεάζουν την απόδοση του προϊόντος.
  9. Άλλες καταστάσεις που δεν καλύπτονται από τη δωρεάν υπηρεσία εγγύησης παρατίθενται στις πολιτικές εξυπηρέτησης μετά την πώληση της DJI.

3. Τερματισμός υπηρεσιών

Η DJI έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την παροχή υπηρεσιών σε περίπτωση οποιασδήποτε από τις ακόλουθες περιστάσεις:

  1. Τα προϊόντα για τα οποία απαιτείται υπηρεσία αγοράζονται από μη επίσημα ή εξουσιοδοτημένα καταστήματα της DJI.
  2. Το DJI Care Refresh και το αντίστοιχο προϊόν δεν αγοράζονται από την ίδια χώρα ή περιοχή.
  3. Η υπηρεσία εφαρμόζεται εκτός της περιοχής κάλυψης.
  4. Η ημερομηνία κατά την οποία υποβάλλετε αίτηση για την υπηρεσία δεν είναι εντός της περιόδου ισχύος της υπηρεσίας.
  5. Μη υποβολή αίτησης για υπηρεσίες σύμφωνα με τη διαδικασία εξυπηρέτησης.

Σε περίπτωση που η DJI έχει εκπληρώσει πλήρως τις υποχρεώσεις της υπηρεσίας DJI Care Refresh, η υπηρεσία θα τερματιστεί σε μία από τις ακόλουθες περιπτώσεις:

  1. Η περίοδος κάλυψης που έχει συμφωνηθεί για κάθε υπηρεσία έχει συμπληρωθεί.
  2. Ο αριθμός των φορών κάλυψης που έχουν συμφωνηθεί για κάθε υπηρεσία έχει συμπληρωθεί.
  3. Ο χρήστης έχει ζητήσει έξοδο από το DJI Care Refresh και το αίτημα έχει επιβεβαιωθεί από την DJI.

4. Επιστροφή και μεταφορά του DJI Care Refresh

Εάν το προϊόν DJI σας επιστραφεί σύμφωνα με την Επίσημη Πολιτική Επιστροφών της DJI, μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για επιστροφή του DJI Care Refresh. Εάν το προϊόν σας DJI δεν έχει επιστραφεί ή έχουν χρησιμοποιηθεί μία ή περισσότερες υπηρεσίες στο πλαίσιο του DJI Care Refresh, τότε δεν μπορείτε να επιστρέψετε το DJI Care Refresh.

Το DJI Care Refresh δεν μπορεί να μεταφερθεί μετά την αγορά.

Σημειώσεις:

  1. Εάν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης, η DJI θα παράσχει ένα προϊόν αντικατάστασης του ίδιου μοντέλου με το δικό σας και το προϊόν αντικατάστασης είναι ολοκαίνουργιο ή ισοδύναμο με ολοκαίνουργιο προϊόν σε απόδοση και αξιοπιστία.
  2. Τα τέλη αμφίδρομης αποστολής που προκύπτουν στη χώρα ή την περιοχή όπου κάνετε αίτηση για την παραπάνω υπηρεσία θα βαρύνουν την DJI. Εάν πρέπει να στείλετε το προϊόν σας πίσω σε διεθνές επίπεδο ή σε διάφορες περιοχές, πρέπει πρώτα να λάβετε τη συγκατάθεση της DJI και τυχόν τιμολόγια και εκτελωνισμός, αποστολή και άλλες χρεώσεις θα βαρύνουν εσάς. Η DJI έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την παροχή αυτής της υπηρεσίας εάν δεν πληρούται κάποιο από τα παραπάνω κριτήρια.
  3. Σε περίπτωση οποιασδήποτε ζημιάς σε εξαρτήματα εκτός του πλαισίου κάλυψης των εύκολα φθαρμένων εξαρτημάτων, το σχετικό κόστος υλικού και εργασίας θα επιβαρύνει εσάς προσωπικά ή χρησιμοποιώντας άλλες υπηρεσίες.
Το προϊόν προστέθηκε στα αγαπημένα