Κανένα προϊόν
Οι τιμές είναι μετά φόρων
Το DJI Care Refresh είναι ένα πρόγραμμα εξυπηρέτησης μετά την πώληση που ξεκίνησε η DJI, το οποίο σας παρέχει αποτελεσματικές, ευέλικτες και προαιρετικές λύσεις προστασίας από τυχαίες ζημιές, επιτρέποντάς σας να απολαμβάνετε το προϊόν DJI με μεγαλύτερη ησυχία όπου κι αν πάτε.
Η υπηρεσία σειράς DJI Care Refresh περιλαμβάνει τα ακόλουθα δύο προγράμματα υπηρεσιών, τα οποία μπορείτε να επιλέξετε ανάλογα με τις ανάγκες σας. Για λεπτομέρειες, ανατρέξτε στους Όρους Παροχής Υπηρεσιών:
Υπηρεσία | Υποστηριζόμενο προϊόν | 1ετές πρόγραμμα | 2ετές πρόγραμμα |
---|---|---|---|
Αντικατάσταση προϊόντος Εάν προκύψει ζημιά ή σενάριο φυγής προϊόντος κατά τη διάρκεια της κανονικής χρήσης ή από ατύχημα, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας σέρβις αντικατάστασης, μπορείτε να αποκτήσετε ένα λειτουργικό προϊόν από την DJI. *Συμπεριλαμβανομένης της πληρωμής επιπλέον χρέωσης αντικατάστασης. Κάντε κλικ εδώ για να δείτε το τέλος αντικατάστασης. | Για ζημιές: Όλα τα μοντέλα Για σενάριο φυγής προϊόντος, κάντε κλικ εδώ για να δείτε τις λεπτομέρειες | Δύο αντικαταστάσεις σε ένα χρόνο *Μπορεί να χρησιμοποιηθεί μία φορά για σενάριο φυγής προϊόντος | Τέσσερις αντικαταστάσεις σε δύο χρόνια *Μπορεί να χρησιμοποιηθεί δύο φορές για σενάριο φυγής προϊόντος |
Επίσημη εγγύηση Παρέχεται δωρεάν υπηρεσία επισκευής από την DJI εάν τα καλυπτόμενα εξαρτήματα δυσλειτουργούν λόγω σφάλματος μη χρήστη, ενώ το DJI Care Refresh είναι εντός της περιόδου ισχύος. Ανατρέξτε στους Όρους Παροχής Υπηρεσιών για συγκεκριμένα μέρη κάλυψης. | Όλα τα μοντέλα | Τα καλυπτόμενα εξαρτήματα είναι επιλέξιμα για επίσημη εγγύηση όταν το 1ετές πρόγραμμα είναι εντός της περιόδου ισχύος. | Τα καλυπτόμενα εξαρτήματα είναι επιλέξιμα για επίσημη εγγύηση όταν το 2ετές πρόγραμμα είναι εντός της περιόδου ισχύος. |
Αποκλειστικές εκπτώσεις επισκευής Εάν τα κύρια προϊόντα ή τα αξεσουάρ καταστραφούν κατά την κανονική χρήση ή λόγω ατυχημάτων, τόσο το προϊόν, όσο και τα αξεσουάρ που αποστέλλονται μαζί για επισκευή δικαιούνται αποκλειστικές εκπτώσεις εντός μιας ορισμένης ποσόστωσης. | DJI Mavic 3 DJI Mavic 3 Cine | Δύο φορές το χρόνο | Τρεις φορές σε δύο χρόνια |
Εργοστασιακή υποστήριξη Οι υπηρεσίες επισκευής της DJI προσφέρουν εργοστασιακή υποστήριξη που καλύπτει βασικές επιθεωρήσεις, αναβαθμίσεις, βαθμονομήσεις, καθαρισμό και αντικατάσταση εξαρτημάτων που φθείρονται εύκολα για να διατηρήσετε το αεροσκάφος σας σε άριστη κατάσταση. | DJI Mavic 3 DJI Mavic 3 Cine | Μια φορά το χρόνο | Δύο φορές σε δύο χρόνια |
*Ανταμοιβές για ασφαλή χρήση που παρέχονται για την πρώτη αγορά: Εάν το προϊόν DJI δεν έχει χρησιμοποιήσει υπηρεσία αντικατάστασης κατά τη διάρκεια ισχύος του DJI Care Refresh που αγοράστηκε για πρώτη φορά, θα παρασχεθεί επιπλέον υπηρεσία επέκτασης εγγύησης 1 έτους για το προϊόν σας μετά την λήξη του τρέχοντος DJI Care Refresh. Υποστηριζόμενο προϊόν: DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine, DJI Action 2.
*Κατά τη μεταβατική περίοδο της νέας και της παλιάς συσκευασίας, οι υπηρεσίες που εμφανίζονται στη συσκευασία ενδέχεται να μην ενημερωθούν. Μετά τη δέσμευση και την ενεργοποίηση της φυσικής κάρτας του DJI Care Refresh, οι χρήστες μπορούν να απολαύσουν τα προνόμια αναβάθμισης. Ανατρέξτε στον επίσημο ιστότοπο της DJI για το πιο ενημερωμένο περιεχόμενο των παροχών.
Εάν το προϊόν δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, υποβάλετε αίτηση για επαλήθευση βίντεο ή επικοινωνήστε με την υποστήριξη της DJI για να στείλετε το προϊόν πίσω. Το DJI Care Refresh μπορεί να αγοραστεί εντός 72 ωρών από τη λήψη της ειδοποίησης αγοράς.
Προς το παρόν, το DJI Care Refresh είναι διαθέσιμο μόνο σε πελάτες στις ΗΠΑ, τον Καναδά, τις χώρες της ΕΕ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ελβετία, τη Νορβηγία, την Αυστραλία, το Χονγκ Κονγκ, την Ταϊβάν, την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα και την ηπειρωτική Κίνα.
Μπορείτε να ελέγξετε εάν το DJI Care Refresh είναι διαθέσιμο στη χώρα σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα της DJI. Για να διασφαλίσετε ότι μπορείτε να απολαύσετε τις υπηρεσίες κανονικά, το DJI Care Refresh και το αντίστοιχο προϊόν πρέπει να αγοραστούν από την ίδια χώρα ή περιοχή.
Αγοράστε προϊόντα DJI μαζί με το DJI Care Refresh (1ετές πρόγραμμα) ή το DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα) από τον ιστότοπό μας.
Επί του παρόντος, το DJI Care Refresh παρέχει διεθνή κάλυψη σε DJI RS 3 Mini, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Action 2, DJI OM 4, DJI OM4 SE, DJI OM 5, DJI RS 2, DJI RSC 2, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro και DJI Pocket 2.
Για τα υποστηριζόμενα προϊόντα, τα οποία αγοράσατε από επίσημα καταστήματα DJI ή άλλα εξουσιοδοτημένα καταστήματα με έγκυρη απόδειξη αγοράς, μπορείτε να απολαμβάνετε υπηρεσίες αντικατάστασης και εγγύησης, καθώς και την υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης που περιλαμβάνεται σε ένα πρόγραμμα DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα) σε οποιοδήποτε επίσημο ή εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευής της DJI που θα μπορούσε να παρέχει υπηρεσίες DJI Care Refresh αφού επιβεβαιώσουν ότι η αξίωσή σας πληρούσε τις προϋποθέσεις σέρβις. Για περισσότερες λεπτομέρειες, επικοινωνήστε με την Υποστήριξη της DJI.
*Για άλλα μη υποστηριζόμενα προϊόντα, η υπηρεσία DJI Care Refresh είναι διαθέσιμη μόνο στη χώρα ή την περιοχή όπου αγοράστηκε το DJI Care Refresh.
Για να βεβαιωθείτε ότι το αεροσκάφος σας μπορεί να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία αντικατάστασης σεναρίου φυγής προϊόντος, ο λογαριασμός της DJI πρέπει να είναι συνδεδεμένος με το αεροσκάφος και το τηλεχειριστήριο συνδεδεμένο με το αεροσκάφος.
Εάν προκύψει σενάριο φυγής προϊόντος, μόνο ο κάτοχος του λογαριασμού μπορεί να υποβάλει αίτηση για την υπηρεσία αντικατάστασης σεναρίου φυγής προϊόντος και να παράγει την αναφορά σεναρίου φυγής προϊόντος με το συνδεδεμένο τηλεχειριστήριο για να επισημάνει το αεροσκάφος ως διαφυγή.
Επομένως, για να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης σεναρίου φυγής στα προϊόντα σας, φροντίστε να μεταβείτε στο [Profile] - [Device Management] στην εφαρμογή για να συνδέσετε τον λογαριασμό της εφαρμογής σας με το αεροσκάφος εκ των προτέρων και επίσης να συνδέσετε το τηλεχειριστήριο με το αεροσκάφος.
Η υπηρεσία αντικατάστασης σεναρίου φυγής προϊόντος δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί εάν το αεροσκάφος δεν ήταν δεσμευμένο με τον λογαριασμό και το τηλεχειριστήριο ή εάν ο λογαριασμός ή το τηλεχειριστήριο δεν ήταν δεσμευμένο πριν από την πραγματοποίηση της διαφυγής.
Όλες οι υπηρεσίες DJI Care Refresh παρέχονται από την SZ DJI Technology Co., Ltd. ή τις καθορισμένες συνδεδεμένες εταιρείες της (εφεξής «DJI»).
Οι υπηρεσίες DJI Care Refresh ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τα προϊόντα. Ανατρέξτε στην περιγραφή της σελίδας ενός προϊόντος όταν αγοράζετε το DJI Care Refresh. Για τις υπηρεσίες που παρουσιάζονται στους ακόλουθους όρους, εάν δεν έχει επισημανθεί το "Υποστηριζόμενο προϊόν", η υπηρεσία ισχύει για τα καθορισμένα προϊόντα της DJI που μπορούν να αγοραστούν το DJI Care Refresh. Εάν έχει επισημανθεί το "Υποστηριζόμενο προϊόν", η υπηρεσία ισχύει μόνο για τα μοντέλα που αναφέρονται στη λίστα.
Ανατρέξτε στη Συμφωνία Υπηρεσιών που σας εστάλη μετά την επιτυχή δέσμευση του προγράμματος υπηρεσιών για τις ημερομηνίες ισχύος και λήξης του DJI Care Refresh. Η περίοδος ισχύος για το DJI Care Refresh (1ετές πρόγραμμα) και το DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα) είναι 12 μήνες και 24 μήνες και η περίοδος ισχύος των διαφόρων παροχών υπηρεσιών που περιλαμβάνονται στο DJI Care Refresh είναι συνεπής με την περίοδο ισχύος του DJI Care Refresh.
Εάν τα προϊόντα της DJI που καθορίζονται στη Συμφωνία Υπηρεσιών καταστραφούν ή διαφύγουν κατά τη διάρκεια της κανονικής χρήσης ή λόγω ατυχημάτων εντός της περιόδου ισχύος, μπορείτε να αποκτήσετε ένα προϊόν που λειτουργεί καλά από την DJI αφού ολοκληρώσετε τη διαδικασία σέρβις αντικατάστασης.
Λεπτομέρειες υπηρεσίας | 1ετές πρόγραμμα | 2ετές πρόγραμμα |
---|---|---|
Αριθμός αντικαταστάσεων | 2 (συμπεριλαμβανομένου 1 για αντικατάσταση σεναρίου φυγής προϊόντος) | 4 (συμπεριλαμβανομένου 2 για αντικατάσταση σεναρίου φυγής προϊόντος) |
Τέλος αντικατάστασης | Αποκτήστε ένα προϊόν αντικατάστασης πληρώνοντας ένα τέλος αντικατάστασης. Κάντε κλικ εδώ για να δείτε το τέλος αντικατάστασης. |
Για υπηρεσίες με περιορισμένο αριθμό σέρβις, θα αφαιρείται μία φορά υπηρεσίας μετά από κάθε χρήση. Το DJI Care Refresh του αρχικού προϊόντος θα συνδεθεί αυτόματα στο αεροσκάφος όταν ολοκληρωθεί η υπηρεσία. Μπορείτε να ελέγξετε τις υπόλοιπες φορές υπηρεσίας στη σελίδα Check My Service Plan.
Καθώς η υπηρεσία αντικατάστασης περιλαμβάνει DJI Care Express, επιλέγοντας DJI Care Express, επιλέγετε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης και συμφωνείτε ότι η DJI δεν θα πραγματοποιήσει ανάλυση δεδομένων του προϊόντος σας κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας αντικατάστασης και θα ανακτήσει το αρχικό σας προϊόν ως απόδειξη της υπηρεσία αντικατάστασης.
Μπορείτε να κάνετε αίτηση για αυτήν την υπηρεσία μέσω της σελίδας DJI Care Express και να πληρώσετε το αντίστοιχο τέλος αντικατάστασης.
Εάν το DJI Care Refresh, που αγοράσατε, περιλαμβάνει υπηρεσία Αντικατάστασης τυχαίας ζημιάς, φροντίστε να επιστρέψετε όλα τα καλυπτόμενα εξαρτήματα όταν χρησιμοποιείτε την υπηρεσία αντικατάστασης. Εάν χαθεί κάποιο ή όλα τα καλυπτόμενα εξαρτήματά σας, δεν θα μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για την υπηρεσία Αντικατάστασης τυχαίας ζημιάς.
Εάν το DJI Care Refresh, που αγοράσατε περιλαμβάνει, υπηρεσία αντικατάστασης σενάριο φυγής προϊόντος, για να βεβαιωθείτε ότι το αεροσκάφος σας μπορεί να απολαύσει την υπηρεσία αυτή, παρακαλούμε, μπείτε στο Device Management στην εφαρμογή για να συνδέσετε τον λογαριασμό σας DJI με το αεροσκάφος και τη συσκευή τηλεχειρισμού (τηλεχειριστήριο ή γυαλιά) ως το συντομότερο δυνατό. Για το αεροσκάφος που δεν είναι συσχετισμένο ή δεσμευμένο ή η συσχέτιση ή η δέσμευση ακυρώνεται μόλις ολοκληρωθεί, δεν θα μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για την υπηρεσία αντικατάστασης σενάριο φυγής προϊόντος εάν συμβεί το περιστατικό πτήσης.
Εάν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης σενάριο φυγής προϊόντος, θα πρέπει να δημιουργηθεί μια αναφορά DJI Care Flyaway Aircraft και να παρασχεθούν αρχεία πτήσης ατυχημάτων. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης σενάριο φυγής προϊόντος, εάν δεν μπορείτε να παρέχετε τα αρχεία πτήσης ατυχήματος ή δεν μπορείτε να συμπληρώσετε την αναφορά DJI Care Flyaway Aircraft. Αφού δημιουργηθεί μια αναφορά DJI Care Flyaway Aircraft, η χρήση του αεροσκάφους θα περιοριστεί. Εάν το αεροσκάφος βρεθεί πριν πληρώσετε το τέλος αντικατάστασης, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την DJI για να ακυρώσετε την αναφορά DJI Care Flyaway Aircraft και, στη συνέχεια, το προϊόν σας μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά κανονικά. Εάν έχετε ήδη πληρώσει το τέλος αντικατάστασης, η ιδιοκτησία του αρχικού σας αεροσκάφους θα μεταβιβαστεί στην DJI και η αναφορά DJI Care Flyaway Aircraft δεν μπορεί να ακυρωθεί. Εάν λάβετε ξανά το αεροσκάφος, στείλτε το πίσω στην DJI.
Μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για την υπηρεσία επισκευής μέσω της σελίδας Flyaway Service.
Εάν παρουσιαστεί οποιαδήποτε αποτυχία απόδοσης που δεν αποδίδεται σε σφάλματα χρήστη σε οποιοδήποτε προϊόν της DJI που καθορίζεται στη Σύμβαση Υπηρεσιών, το κόστος υλικού και εργασίας που θα προκύψει βαρύνει την DJI2, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν επιστραφεί στην DJI ή σε επίσημο εξουσιοδοτημένο κέντρο σέρβις της DJI εντός της περίοδος ισχύος του DJI Care Refresh.
Μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για την υπηρεσία επισκευής μέσω της σελίδας Request Repair Service Online.
Τα προϊόντα και τα αξεσουάρ της DJI που καθορίζονται σε αυτούς τους όρους που αποστέλλονται μαζί για επισκευή δικαιούνται αποκλειστικές εκπτώσεις εντός μιας ορισμένης ποσόστωσης εάν καταστραφούν κατά τη διάρκεια της περιόδου ισχύος υπό κανονική χρήση ή λόγω ατυχήματος. Το ποσό επισκευής συσσωρεύεται και εάν υπερβαίνει το περιορισμένο όριο επισκευής ή τον περιορισμένο αριθμό υπηρεσιών, δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι αποκλειστικές εκπτώσεις επισκευής.
Λεπτομέρειες υπηρεσίας | 1ετές πρόγραμμα | 2ετές πρόγραμμα |
---|---|---|
Αριθμός υπηρεσιών | 2 | 3 |
Υποστηριζόμενο προϊόν | DJI Mavic 3 και DJI Mavic 3 Cine |
Εάν το DJI Care Refresh που αγοράσατε περιλαμβάνει την υπηρεσία αποκλειστικών εκπτώσεων επισκευής, φροντίστε να επιστρέψετε όλα τα καλυπτόμενα εξαρτήματα όταν χρησιμοποιείτε την υπηρεσία. Εάν χαθεί κάποιο ή όλα τα καλυπτόμενα εξαρτήματά σας, δεν θα μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για την υπηρεσία αποκλειστικών εκπτώσεων επισκευής.
Μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για την υπηρεσία επισκευής μέσω της σελίδας Request Repair Service Online.
Η DJI προσφέρει υποστήριξη που καλύπτει βασικές επιθεωρήσεις, αναβαθμίσεις, βαθμονομήσεις, βαθύ καθαρισμό και αντικατάσταση εύκολα φθαρμένων εξαρτημάτων για προϊόντα που καθορίζονται στη Συμφωνία Υπηρεσιών εντός της περιόδου ισχύος.
Λεπτομέρειες υπηρεσίας | 1ετές πρόγραμμα | 2ετές πρόγραμμα |
---|---|---|
Αριθμός υπηρεσιών | 1 | 2 |
Υποστηριζόμενο προϊόν | DJI Mavic 3 και DJI Mavic 3 Cine |
Εάν το DJI Care Refresh που αγοράσατε περιλαμβάνει την υπηρεσία Εργοστασιακής υποστήριξης, φροντίστε να επιστρέψετε όλα τα καλυπτόμενα εξαρτήματα όταν χρησιμοποιείτε την υπηρεσία. Εάν χαθεί κάποιο ή όλα τα καλυπτόμενα εξαρτήματά σας, δεν θα μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για την υπηρεσία Εργοστασιακής υποστήριξης.
Μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για την υπηρεσία επισκευής μέσω της σελίδας Maintenance Service.
Εάν τα προϊόντα DJI, που καθορίζονται στη Συμφωνία Υπηρεσιών, παρέχονται με Διεθνή Υπηρεσία Εγγύησης (ανατρέξτε στις Συνήθεις ερωτήσεις για τα υποστηριζόμενα μοντέλα) από επίσημα καταστήματα της DJI ή άλλα εξουσιοδοτημένα καταστήματα με έγκυρη απόδειξη αγοράς, μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για υπηρεσίες σε οποιοδήποτε από τα παγκόσμια DJI επίσημα κέντρα σέρβις που παρέχουν υπηρεσίες DJI Care Refresh μόλις η Υποστήριξη DJI επιβεβαιώσει ότι το σφάλμα του προϊόντος εμπίπτει στο πεδίο εξυπηρέτησης. Οι κανόνες προσδιορισμού και οι όροι παροχής υπηρεσιών υπόκεινται στη χώρα ή την περιοχή όπου αγοράσατε το DJI Care Refresh.
Εάν τα προϊόντα της DJI που καθορίζονται στη Συμφωνία Υπηρεσιών δεν δικαιούνται την Υπηρεσία Διεθνούς Εγγύησης, οι υπηρεσίες θα είναι διαθέσιμες μόνο σε χώρες ή περιοχές που έχουν επιλεγεί κατά την αγορά του DJI Care Refresh.
Ακολουθεί το εύρος κάλυψης για το DJI Care Refresh. Οποιεσδήποτε δαπάνες προκύψουν εκτός του πεδίου κάλυψης θα διεκπεραιωθούν με δικά σας έξοδα.
1. Οι υπηρεσίες αντικατάστασης καλύπτουν τα κύρια εξαρτήματα του προϊόντος που έχουν υποστεί ζημιά κατά την κανονική χρήση ή λόγω ατυχημάτων και τα εξαρτήματα ορίζονται παρακάτω:
Ποσότητα των παραπάνω ανταλλακτικών (εάν υπάρχουν): αεροσκάφος ×1, gimbal ×1, μπαταρία ×1 και έλικες (ζεύγος) ×2.
2. Οι αποκλειστικές εκπτώσεις επισκευής καλύπτουν τη ζημιά ή την απώλεια του προϊόντος και των δομικών μερών που επιστρέφονται μαζί, που προκύπτουν κατά την κανονική χρήση ή λόγω ατυχημάτων. Τα κύρια εξαρτήματα ορίζονται παρακάτω: αεροσκάφος ×1, gimbal και κάμερα ×1, έλικες (ζεύγος) ×2 και μπαταρία ×1.
3. Η επίσημη εγγύηση καλύπτει τα ακόλουθα στοιχεία για αποτυχία απόδοσης λόγω σφάλματος μη χρήστη:
4. Η εργοστασιακή υποστήριξη προσφέρει προληπτική επισκευή για το πλήρες σετ προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων βασικών επιθεωρήσεων, αναβαθμίσεων, βαθμονομήσεων, καθαρισμού και αντικατάστασης εύκολα φθαρμένων εξαρτημάτων. Το πλήρες σετ προϊόντων ορίζεται παρακάτω: αεροσκάφος ×1, gimbal και κάμερα ×1, έλικες (ζεύγος) ×2, μπαταρία ×1 και τηλεχειριστήριο ×1.
Τα εξαρτήματα που φθείρονται εύκολα ορίζονται παρακάτω:
DJI Mavic 3 και DJI Mavic 3 Cine: έλικες, ελαστικός αποσβεστήρας gimbal, προστατευτικό φακού και προστατευτικό gimbal.
Οι απώλειες, τα έξοδα και οι υποχρεώσεις που αναφέρονται παρακάτω δεν καλύπτονται από καμία από τις υπηρεσίες του DJI Care Refresh:
Οι ακόλουθες απώλειες, έξοδα και υποχρεώσεις δεν καλύπτονται επίσης από την υπηρεσία επίσημης εγγύησης:
Η DJI έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την παροχή υπηρεσιών σε περίπτωση οποιασδήποτε από τις ακόλουθες περιστάσεις:
Σε περίπτωση που η DJI έχει εκπληρώσει πλήρως τις υποχρεώσεις της υπηρεσίας DJI Care Refresh, η υπηρεσία θα τερματιστεί σε μία από τις ακόλουθες περιπτώσεις:
Εάν το προϊόν DJI σας επιστραφεί σύμφωνα με την Επίσημη Πολιτική Επιστροφών της DJI, μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για επιστροφή του DJI Care Refresh. Εάν το προϊόν σας DJI δεν έχει επιστραφεί ή έχουν χρησιμοποιηθεί μία ή περισσότερες υπηρεσίες στο πλαίσιο του DJI Care Refresh, τότε δεν μπορείτε να επιστρέψετε το DJI Care Refresh.
Το DJI Care Refresh δεν μπορεί να μεταφερθεί μετά την αγορά.
Σημειώσεις: