Συχνές ερωτήσεις:

1. Τι είναι το DJI Care Refresh;

Το DJI Care Refresh είναι ένα πρόγραμμα εξυπηρέτησης που σας παρέχει ηρεμία, καλύπτοντας ζημιές στο προϊόν DJI. Το DJI Care Refresh ισχύει για 12 μήνες και προσφέρει έως και δύο πλήρεις αντικαταστάσεις με επιπλέον χρέωση, εάν το προϊόν σας έχει υποστεί ζημιά λόγω ατυχημάτων ή κατά τη διάρκεια της κανονικής χρήσης.

2. Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του DJI Care Refresh και της εγγύησης προϊόντος DJI; Θα είναι άκυρη η εγγύηση προϊόντος DJI χωρίς την αγορά του DJI Care Refresh;

Η εγγύηση προϊόντος αποτελεί εγγύηση επισκευής που παρέχεται από τον κατασκευαστή εάν εντοπιστούν ελαττώματα προϊόντος. Το DJI Care Refresh παρέχει υπηρεσία αντικατάστασης εάν προκληθεί ζημιά στο προϊόν κατά τη διάρκεια της κανονικής χρήσης. Μπορείτε ακόμα να απολαύσετε την τυπική εγγύηση προϊόντος DJI χωρίς να αγοράσετε DJI Care Refresh, αλλά το DJI Care Refresh μπορεί να μειώσει σημαντικά το κόστος εξυπηρέτησης.
Επιπλέον, εάν το κόστος επισκευής καλύπτεται από την τυπική εγγύηση προϊόντος, το υπόλοιπο αντικατάστασης στο DJI Care Refresh δεν θα επηρεαστεί.

3. Το DJI Care Refresh υποστηρίζει διεθνή κάλυψη;

Όχι, προς το παρόν το DJI Care Refresh λειτουργεί μόνο στη χώρα ή την περιοχή που επιλέξατε κατά την αγορά του προγράμματος εξυπηρέτησης. Το DJI Care Refresh και το αντίστοιχο προϊόν πρέπει να αγοραστούν από την ίδια χώρα ή περιοχή.

4. Υπό ποιους όρους μπορώ να αγοράσω DJI Care Refresh;

Το DJI Care Refresh μπορεί να δεσμευτεί με το προϊόν DJI όταν πληροί ένα από τα ακόλουθα κριτήρια:

  • Ολοκαίνουργιο και μη ενεργοποιημένο προϊόν.
  • Τα αεροσκάφη ή το αντίζυγο ενεργοποιήθηκαν τις τελευταίες 48 ώρες.
  • Η φορητή συσκευή ενεργοποιήθηκε τις τελευταίες 30 ημέρες.
  • Επισκευάστηκε σε επίσημο κέντρο εξυπηρέτησης DJI (εντός 72 ωρών από τη λήψη πρόσκλησης μέσω email).
  • Αεροσκάφη εγκεκριμένα μέσω επαλήθευσης βίντεο.

5. Το προϊόν μου έχει ενεργοποιηθεί περισσότερο από την περίοδο που είναι διαθέσιμη για την αγορά του DJI Care Refresh. Μπορώ να αγοράσω DJI Care Refresh;

Μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για επαλήθευση βίντεο. Αφού περάσει η επαλήθευση και λάβετε μια ειδοποίηση αγοράς, μπορείτε να αγοράσετε το DJI Care Refresh εντός 72 ωρών από τη λήψη της ειδοποίησης.

6. Πού είναι διαθέσιμο το DJI Care Refresh;

Προς το παρόν, το DJI Care Refresh είναι διαθέσιμο μόνο σε πελάτες από τις ΗΠΑ, τον Καναδά, τις χώρες της ΕΕ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ελβετία, τη Νορβηγία, την Αυστραλία, το Χονγκ Κονγκ, την Ταϊβάν, την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα και την ηπειρωτική Κίνα.
Μπορείτε να ελέγξετε εάν το DJI Care Refresh είναι διαθέσιμο στη χώρα σας στο DJI Store.

7. Πώς μπορώ να αγοράσω DJI Care Refresh;

  • Εάν θέλετε να αγοράσετε το DJI Care Refresh, μπορείτε να το κάνετε από το κατάστημά μας εδώ.
  • Μπορείτε επίσης να μεταβείτε σε επίσημο ή σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα για να αγοράσετε μια κάρτα ενεργοποίησης του DJI Care Refresh. Μετά την αγορά, ακολουθήστε τις οδηγίες στην κάρτα για να δεσμεύσετε το DJI Care Refresh.

8. Το Inspire 2 μου είναι εξοπλισμένο με ένα gimbal σειράς Zenmuse. Πώς μπορώ να αγοράσω DJI Care Refresh;

Το πρόγραμμα εγγύησης DJI Care Refresh διατίθεται ξεχωριστά για τo Inspire 2 και τις κάμερες Zenmuse X4S, Zenmuse X5S και Zenmuse X7. Εάν αγοράζονται περισσότερες από μία κάμερες, μπορείτε να αγοράσετε DJI Care Refresh για κάθε μία.

9. Μπορώ να επιστρέψω ή να μεταφέρω το DJI Care Refresh;

Εάν το προϊόν σας DJI επιστραφεί σύμφωνα με την πολιτική επιστροφής της DJI, μπορείτε επίσης να υποβάλετε αίτηση για επιστροφή του DJI Care Refresh. Εάν το προϊόν DJI δεν έχει επιστραφεί, τότε δεν μπορείτε να επιστρέψετε το DJI Care Refresh.
Το DJI Care Refresh δεν μεταβιβάζεται.

10. Πώς δεσμεύω το DJI Care Refresh στο προϊόν μου;

  • Εάν αγοράσετε ένα προϊόν DJI και επιλέξετε DJI Care Refresh με την παραγγελία σας, το DJI Care Refresh θα δεσμευτεί αυτόματα στο προϊόν σας. Δεν χρειάζεται να συνδέσετε ξανά την υπηρεσία με το προϊόν.
  • Εάν αγοράσετε μια κάρτα ενεργοποίησης DJI Care Refresh, πρέπει να εισαγάγετε τον κωδικό ενεργοποίησης και τον σειριακό αριθμό του προϊόντος σας μέσω της σελίδας DJI Care Activation για να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία DJI Care Refresh.

11. Πόσο διαρκεί η περίοδος κάλυψης του DJI Care Refresh;

Το DJI Care Refresh ισχύει για 12 μήνες.

  • Εάν αγοράσετε ένα προϊόν DJI και επιλέξετε DJI Care Refresh με την παραγγελία σας, τότε το DJI Care Refresh τίθεται σε ισχύ στις 12 π.μ. δύο ημέρες μετά την ημέρα αποστολής.
  • Εάν αγοράσετε DJI Care Refresh ξεχωριστά στο DJI Store ή από άλλα καταστήματα, τότε το DJI Care Refresh θα τεθεί σε ισχύ στις 12 π.μ. της ημερομηνίας που ορίζεται στη συμφωνία παροχής εγγύησης.

12. Το DJI Care Refresh μου έληξε. Μπορώ να το αγοράσω ξανά;

Εάν το DJI Care Refresh σας δεν έχει λήξει ακόμη και υπάρχει τουλάχιστον μία αντικατάσταση προϊόντος, τότε μπορείτε να αγοράσετε το DJI Care Refresh+, το οποίο επεκτείνει την υπηρεσία αντικατάστασης για ένα ακόμη έτος, καθώς και την παράταση της περιόδου εγγύησης του προϊόντος σας.
Η διαθεσιμότητα και οι επιλογές του DJI Care Refresh+ ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τη χώρα ή την περιοχή. Μπορείτε να ελέγξετε εάν το DJI Care Refresh+ είναι διαθέσιμο στη χώρα σας στο DJI Store.

13. Ποια ανταλλακτικά μπορούν να αντικατασταθούν στο DJI Care Refresh;

  • Για τη σειρά Mavic και τη σειρά Spark, το αεροσκάφος, το αντίζυγο, η κάμερα, οι έλικες και η μπαταρία μπορούν να αντικατασταθούν.
  • Για τη σειρά Osmo, η κάμερα (συμπεριλαμβανομένου του πλαισίου της κάμερας) και η μπαταρία μπορούν να αντικατασταθούν.
  • Για τη σειρά Ronin, το αντίζυγο και η λαβή μπορούν να αντικατασταθούν.
  • Για τη σειρά Phantom, το αεροσκάφος, το αντίζυγο, η κάμερα και οι έλικες μπορούν να αντικατασταθούν.
  • Για το Inspire 2, το αεροσκάφος και οι έλικες μπορούν να αντικατασταθούν.
  • Για τη σειρά Zenmuse, το αντίζυγο και η κάμερα μπορούν να αντικατασταθούν.

14. Ποιες είναι οι χρεώσης αντικατάστασης του DJI Care Refresh;

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τις χρεώσεις αντικατάστασης για κάθε προϊόν.

15. Τι είδους προϊόντα παρέχει η υπηρεσία αντικατάστασης;

Οι μονάδες αντικατάστασης είναι ολοκαίνουργια προϊόντα ή ισοδύναμα με ολοκαίνουργια προϊόντα σε απόδοση και αξιοπιστία.

16. Μετά τη χρήση της αντικατάστασης, πρέπει να αγοράσω ξανά το DJI Care Refresh; Θα υπολογιστεί ξανά η περίοδος ισχύος του DJI Care Refresh;

Μετά τη χρήση της υπηρεσίας αντικατάστασης, το προϊόν αντικατάστασης συνδέεται αυτόματα με το DJI Care Refresh του αρχικού προϊόντος και συνεχίζεται η αρχική περίοδος εγγύησης.

17. Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το DJI Care Refresh για αντικατάσταση;

Εάν η ζημιά του προϊόντος DJI καλύπτεται από την υπηρεσία αντικατάστασης, μπορείτε να μεταβείτε στη σελίδα DJI Repair Service για να καταγράψετε μια υπόθεση:

  • Εάν επιλέξετε Online Service, στείλτε το προϊόν σας στο κέντρο επισκευών, που έχει ορίσει η DJI, ακολουθώντας τις οδηγίες στον ιστότοπο. Αφού η DJI προσδιορίσει τη ζημιά, μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ υπηρεσίας αντικατάστασης και υπηρεσίας επισκευής επί πληρωμή.
  • Εάν επιλέξετε Quick Service, η DJI θα αποστείλει την αντικατάστασή σας αμέσως μόλις λάβει το κατεστραμμένο προϊόν σας.

Σημείωση: Η διαθεσιμότητα αυτής της υπηρεσίας ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με τη χώρα ή την περιοχή. Επικοινωνήστε με την DJI Support για να ελέγξετε εάν η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στην περιοχή σας.

18. Το αεροσκάφος μου έπεσε στο νερό. Η αντικατάσταση θα καλύπτεται από το DJI Care Refresh;

Οι ζημιές που προκύπτουν μετά την επαφή του προϊόντος με το νερό καλύπτονται από το DJI Care Refresh. Το προϊόν που υπέστη ζημιά στο νερό μπορεί να αντικατασταθεί με το DJI Care Refresh.

Όροι χρήσης

Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το DJI Care Refresh. Αγοράζοντας το DJI Care Refresh, αναγνωρίζετε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και αποδεχτεί αυτούς τους Όρους.
Το DJI Care Refresh δημιουργήθηκε από την DJI Technology Co., Ltd. (εφεξής "εμείς" ή "DJI"). Η DJI συμφωνεί να παρέχει προϊόντα αντικατάστασης με επιπλέον χρέωση εάν προκληθεί τυχαία ζημιά υπό κανονική χρήση σε καλυμμένο αεροσκάφος, αντίζυγο και κάμερα εντός της περιόδου ισχύος. Η DJI έχει σχέση με μια ασφαλιστική εταιρεία που καλύπτει το κόστος αυτών των προγραμμάτων.

I. Κάλυψη

Για μια μικρή επιπλέον χρέωση, το DJI Care Refresh προσφέρει έως και δύο μονάδες αντικατάστασης εντός ενός έτους. Κάθε φορά που ζητάτε αντικατάσταση, θα λαμβάνετε μια μονάδα αντικατάστασης που είναι νέα ή ισοδύναμη με νέα σε απόδοση και αξιοπιστία.

Το DJI Care Refresh και το αντίστοιχο προϊόν πρέπει να αγοραστούν από την ίδια χώρα ή περιοχή. Το DJI Care Refresh υποστηρίζει μόνο αεροσκάφη που αγοράστηκαν από επίσημα ή εξουσιοδοτημένα κατστήματα και τα οφέλη του είναι επιλέξιμα μόνο στην περιοχή όπου αγοράστηκε.

Κάλυψη αντικατάστασης:

  • Για τη σειρά Mavic και τη σειρά Spark, το αεροσκάφος, το αντίζυγο, η κάμερα, οι έλικες και η μπαταρία μπορούν να αντικατασταθούν.
  • Για τη σειρά Osmo, η κάμερα (συμπεριλαμβανομένου του πλαισίου της κάμερας) και η μπαταρία μπορούν να αντικατασταθούν.
  • Για τη σειρά Phantom, το αεροσκάφος, το αντίζυγο, η κάμερα και οι έλικες μπορούν να αντικατασταθούν.
  • Για το Inspire 2, τα αεροσκάφη και οι έλικες μπορούν να αντικατασταθούν.
  • Για τη σειρά Zenmuse, το αντίζυμο και η κάμερα μπορούν να αντικατασταθούν.
  • Για τη σειρά Ronin, μπορεί να αντικατασταθεί η μηχανική αντίστασης και η λαβή (συμπεριλαμβανομένης της μπαταρίας).

Σημείωση: Το DJI Care Refresh παρέχει έως και δύο αντικαταστάσεις για το drone σας. Για κάθε υπηρεσία αντικατάστασης, το DJI Care Refresh για τη σειρά Mavic και το Spark καλύπτει μόνο μία αντικατάσταση μπαταρίας.

ΙΙ. Εξαιρέσεις

Το DJI Care Refresh δεν καλύπτει τα ακόλουθα:

  1. Η ημερομηνία κατά την οποία υποβάλλετε αίτηση για αντικατάσταση δεν είναι εντός της περιόδου ισχύος της υπηρεσίας αντικατάστασης.
  2. Τα αντίστοιχα ανταλλακτικά δεν έχουν αποσταλεί εντός επτά φυσικών ημερών από την υποβολή της υπόθεσης Online Service. Ή τα αντίστοιχα ανταλλακτικά δεν έχουν αποσταλεί εντός τριών ημερών από την υποβολή της Express Service.
  3. Οι φορές αντικατάστασης έχουν εξαντληθεί.
  4. Το τμήμα δεν καλύπτεται από την υπηρεσία αντικατάστασης.
  5. Ζημιά που προκλήθηκε από τη χρήση του προϊόντος DJI μαζί με προϊόν που δεν είναι DJI ή αξεσουάρ / λογισμικό τρίτου μέρους που δεν επιτρέπεται από την DJI.
  6. Μερικά ή όλα τα ανταλλακτικά που καλύπτονται από την υπηρεσία αντικατάστασης έχουν χαθεί.
  7. Ορισμένα ή όλα τα ανταλλακτικά που καλύπτονται από την υπηρεσία αντικατάστασης έχουν κλαπεί, λεηλατηθεί ή απορριφθεί.
  8. Ζημία που προκλήθηκε από πτήσεις σε ακατάλληλες συνθήκες.
  9. Το προϊόν έχει υποστεί σκόπιμη ζημιά.
  10. Το προϊόν έχει υποστεί βλάβη άμεσα ή έμμεσα από φυσικές καταστροφές, πόλεμο, στρατιωτική δράση, ταραχές, πραξικόπημα, προδοσία, τρομοκρατικές δραστηριότητες κ.λπ.
  11. Τεχνικές βελτιώσεις ή βελτιώσεις απόδοσης για το προϊόν σας που παρέχονται με επιπλέον χρέωση.
  12. Ζημιά που προκαλείται από τροποποιήσεις που δεν είναι σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες της DJI.

III. Υπηρεσία αντικατάστασης

Το DJI Care Refresh προσφέρει δύο αντικαταστάσεις. Εάν έχετε χρησιμοποιήσει την υπηρεσία αντικατάστασης δύο φορές, η DJI θεωρείται ότι έχει εκτελέσει πλήρως την υπηρεσία DJI Care Refresh και στη συνέχεια η υπηρεσία αντικατάστασης θα τερματιστεί.

Μία φορά αντικατάστασης αφαιρείται μετά τη χρήση της αντικατάστασης. Η αντικατάσταση δεσμεύεται αυτόματα στην υπηρεσία DJI Care Refresh του αρχικού προϊόντος και χρησιμοποιεί την περίοδο εγγύησης του αρχικού προϊόντος.

Οι μονάδες αντικατάστασης είναι καινούργιες ή ισοδύναμες με νέες σε απόδοση και αξιοπιστία. Το αρχικό σας προϊόν θα ανακτηθεί από το DJI και θα χρησιμοποιηθεί ως απόδειξη υπηρεσίας αντικατάστασης. Το DJI δεν θα αναλύσει τα δεδομένα ατυχημάτων κατά την αντικατάσταση του κατεστραμμένου προϊόντος σας.

IV. Περίοδος ισχύος του DJI Care Refresh

Το DJI Care Refresh ισχύει για 12 μήνες.
Εάν αγοράσετε ένα προϊόν με το DJI Care Refresh στον επίσημο ιστότοπο του DJI, θα τεθεί σε ισχύ τη δεύτερη ημέρα μετά την ημερομηνία αποστολής.
Εάν αγοράσετε DJI Care Refresh ξεχωριστά στον επίσημο ιστότοπο του DJI ή μέσω άλλων καταστημάτων, θα ισχύει από την ημερομηνία της σύμβασης παροχής υπηρεσιών.

V. Διαδικασία αντικατάστασης

  1. Εάν προκύψει ζημιά στην κάλυψη, μπορείτε να μεταβείτε στην Online Repair Request για να υποβάλετε αίτημα επισκευής ή αντικατάστασης.
    • Εάν επιλέξετε Online Service, στείλτε το προϊόν σας στην τοποθεσία που έχει οριστεί από τη DJI ακολουθώντας τις οδηγίες στον ιστότοπο. Αφού η DJI προσδιορίσει τη ζημιά, μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ υπηρεσίας αντικατάστασης και υπηρεσίας επισκευής επί πληρωμή.
    • Εάν επιλέξετε Express service, η DJI θα αποστείλει την αντικατάστασή σας αμέσως μόλις παραλάβει το κατεστραμμένο προϊόν σας.
    Σημείωση: Η διαθεσιμότητα αυτής της υπηρεσίας ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με τη χώρα ή την περιοχή. Επικοινωνήστε με την DJI Support για να ελέγξετε εάν η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στην περιοχή σας.
  2. Εάν υπάρχει ένα κατάστημα DJI Swift Service Center (SSC) στην πόλη σας, μπορείτε να καταγράψετε την περίπτωσή σας στη σελίδα Swift Service, να κλείσετε ραντεβού και, στη συνέχεια, μπορείτε να μεταβείτε στο καθορισμένο SSC την καθορισμένη ώρα για την υπηρεσία αντικατάστασης ή πληρωμένη υπηρεσία επισκευής.
  3. Φέρτε τα αντίστοιχα ανταλλακτικά, ακολουθώντας τους όρους υπηρεσίας κατά την υποβολή αίτησης για αντικατάσταση. Δεν συνιστάται η επισκευή μιας μπαταρίας που λειτουργεί. Η DJI έχει το δικαίωμα να σας ζητήσει να φέρετε τα αντίστοιχα ανταλλακτικά ή να απορρίψετε το αίτημα αντικατάστασης εάν δεν φέρετε τα αντίστοιχα ανταλλακτικά σύμφωνα με τις απαιτήσεις που αναφέρονται παραπάνω.
    Για το Mavic 2, εάν το αντίζυγό σας αντικατασταθεί στο επίσημο κέντρο επισκευής της DJI, στείλτε το αεροσκάφος και το αντικατεστημένο αντίζυγο πίσω. Εάν επιστραφεί λανθασμένο αντίζυγο ή / και πρόσθετο αντίζυγο, τα τέλη θα καλυφθούν από τους ίδιους τους πελάτες.

VI. Τερματισμός του DJI Care Refresh

Το DJI Care Refresh θα τερματιστεί χωρίς προειδοποίηση στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  1. Η υπηρεσία έχει λήξει.
  2. Το αεροσκάφος ή το αντίζυγο έχει επισκευαστεί σε μη επίσημο κέντρο επισκευής.
  3. Το DJI Care Refresh περιλαμβάνει δύο αντικαταστάσεις. Εάν υποβάλετε αξίωση για αντικατάσταση του προϊόντος σας δύο φορές, η DJI θεωρεί ότι έχει εκτελέσει πλήρως την υπηρεσία DJI Care Refresh. Η υπηρεσία DJI Care Refresh θα τερματιστεί.
  4. Εάν διαπιστωθεί ότι ο πελάτης έχει καταστρέψει ένα καλυμμένο από το DJI Care Refresh προϊόν, η υπηρεσία θα τερματιστεί αυτόματα και η DJI δεν θα προσφέρει επιστροφή χρημάτων. Εάν ένας πελάτης διαπιστωθεί ότι προκαλεί ατυχήματα για οικονομικό κέρδος, η DJI διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε νομική ενέργεια.

VII. Χρέωση αντικατάστασης

  1. Χρέωση αντικατάστασης: Πρέπει να καταβληθεί μία επιπλέον χρέωση αντικατάστασης για τη χρήση της υπηρεσίας αντικατάστασης. Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τις χρεώσεις αντικατάστασης για κάθε προϊόν.
  2. Λογιστική χρέωση και άλλες χρεώσεις
  • Η υπηρεσία αντικατάστασης είναι διαθέσιμη μόνο στη χώρα ή την περιοχή (εφεξής "περιοχή εξυπηρέτησης") που ταιριάζει με την έκδοση που επιλέξατε όταν αγοράσατε το DJI Care Refresh. Η DJI πληρώνει για αμφίδρομα έξοδα αποστολής που δημιουργούνται στην περιοχή εξυπηρέτησης.
  • Εάν χρησιμοποιείτε την υπηρεσία αντικατάστασης σε περιοχή που δεν εξυπηρετείται, τότε η DJI πληρώνει για αμφίδρομα τέλη αποστολής που δημιουργούνται στην περιοχή εξυπηρέτησης και θα πληρώσετε για τα έξοδα αποστολής, το φόρο και άλλα τέλη που δημιουργούνται από διαπεριφερειακές μεταφορές που δεν προσδιορίζονται σε αυτήν τη συμφωνία. Η DJI έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την παροχή υπηρεσίας αντικατάστασης εάν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις.
  • Μην στέλνετε πίσω ανταλλακτικά ή προϊόντα όπως το τηλεχειριστήριο, η μπαταρία από το combo, η μπαταρία που αγοράζεται ξεχωριστά, άλλα εξαρτήματα DJI ή αξεσουάρ τρίτων που δεν καλύπτονται από το DJI Care Refresh. Οι πελάτες θα πληρώσουν για τα τέλη που δημιουργούνται στέλνοντας πίσω τα μέρη που αναφέρονται παραπάνω.

VIII. Επιστροφή και μεταφορά του DJI Care Refresh

  1. Το DJI Care Refresh μπορεί να ακυρωθεί κατά την επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε, σύμφωνα με τις πολιτικές επιστροφής χρημάτων της DJI.
  2. Δεν είναι δυνατή η ακύρωση του DJI Care Refresh χωρίς να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε.
  3. Δεν είναι δυνατή η μεταφορά του DJI Care Refresh μετά την αγορά.

IX. Προσωπικές πληροφορίες

  1. Πριν υποβάλλετε αίτηση για την υπηρεσία αντικατάστασης, διαβάστε την Πολιτική απορρήτου της DJI. Μόλις υποβάλετε αίτηση για υπηρεσία αντικατάστασης, δηλώνεται ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και αποδεχτεί αυτήν την Πολιτική και ότι συμφωνείτε ότι το όνομα, η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η διεύθυνση, ο αριθμός τηλεφώνου και ο αριθμός φαξ θα παρασχεθούν στη DJI έτσι ώστε η DJI να μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας, επιβεβαιώστε τα στοιχεία σας και προσφέρετε την υπηρεσία αντικατάστασης.
  2. Δημιουργήστε αντίγραφα ασφαλείας των προσωπικών σας στοιχείων πριν αποστείλετε το προϊόν. Εάν υποβάλετε αίτηση για την υπηρεσία αντικατάστασης, τότε δηλώνεται ότι συμφωνείτε ότι η DJI θα διαγράψει όλα τα δεδομένα που έχουν αποθηκευτεί αυτόματα στο προϊόν σας.
  3. Μη στείλετε πίσω την κάρτα microSD εάν υποβάλετε αίτηση για την υπηρεσία αντικατάστασης. Η DJI δεν φέρει ευθύνη για απώλεια πληροφοριών από την κάρτα microSD ή ζημιά σε περίπτωση επιστροφής της κάρτας microSD.