Συχνές ερωτήσεις:

1. Τι είναι το DJI Care Refresh;

Η ασφάλεια DJI Care Refresh σας παρέχει την ηρεμία, καλύπτοντας ζημιές στο drone σας, που υφίστανται κατά τη διάρκεια της κανονικής χρήσης. Η ασφάλεια DJI Care Refresh καλύπτει 12 μήνες και προσφέρει έως και δύο αντικαταστάσεις για το προϊόν σας με επιπλέον χρέωση σε περίπτωση τυχαίας ζημιάς σε κανονική χρήση. Κάθε φορά που ζητάτε αντικατάσταση, θα έχετε ένα νέο ή ισοδύναμο παλιό προϊόν με βελτιωμένη απόδοση και αξιοπιστία.

2. Πώς να αγοράσω το DJI Care Refresh για το drone Inspire 2;

Το πρόγραμμα ασφάλισης DJI Care Refresh είναι διαθέσιμο ξεχωριστά για το drone Inspire 2 και τις κάμερες Zenmuse X4S, Zenmuse X5S και Zenmuse X7. Αν έχετε περισσότερες από μία κάμερες, μπορείτε να τις αγοράσετε για καθεμία μεμονωμένα.

3. Πώς να αγοράσω το DJI Care Refresh για το drone Mavic 2;

Εάν θέλετε να αγοράσετε το DJI Care Refresh για το drone Mavic, μπορείτε να το αγοράσετε από το online κατάστημά μας μαζί με το drone Mavic 2.

Υπάρχουν τρεις τρόποι για να ενεργοποιήσετε το DJI Care Refresh και να το συνδέσετε με το drone σας:

  1. Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του DJI Care Refresh, και μετά εισαγάγετε τον κωδικό ενεργοποίησης και τον σειριακό αριθμό του drone, για να συνδεθείτε με την υπηρεσία κάλυψης.
  2. Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του COPTERS.GR και αφού αγοράσετε το DJI Care Refresh για το drone Mavic 2, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του DJI Care Refresh και μετά εισαγάγετε τον σειριακό αριθμό του drone για να το συνδέσετε στην υπηρεσία κάλυψης DJI Care Refresh.
  3. Επισκεφθείτε τη σελίδα υποστήριξης της DJI και το εισαγάγετε τον κωδικό ενεργοποίησης και τον σειριακό αριθμό του drone, για να συνδεθείτε με την υπηρεσία κάλυψης.

Για να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης, επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της DJI, πηγαίνετε στην υποστήριξη (Support), επιλέξτε υπηρεσίες επισκευής (Repair Services) και στη συνέχεια επιλέξτε την αίτηση ηλεκτρονικής επιδιόρθωσης (Online Repair Request).

Θα σας ζητηθεί να περιγράψετε το πρόβλημα προϊόντος και να παράσχετε πληροφορίες σχετικά με εσάς. Το Κέντρο Επισκευών της DJI θα αξιολογήσει το προϊόν σας και θα σας στείλει προσφορά μετά την αξιολόγηση των ζημιών.

Εάν επιλέξετε Express, δεν θα υπάρξει αξιολόγηση ζημιών στο drone σας και η αντικατάσταση θα είναι πολύ πιο γρήγορη από ό,τι υπό κανονικές συνθήκες.

Μόλις ολοκληρωθεί η αίτηση, στείλτε το drone σας ή το αντίστοιχο αντίζυγο στο Κέντρο Επισκευών της DJI, σύμφωνα με τις καταχωρημένες πληροφορίες. Ο σειριακός αριθμός του αντικατασταθέντος προϊόντος θα ενημερωθεί αυτόματα, πράγμα που δεν θα επηρεάσει τις επόμενες υπηρεσίες παρακολούθησης.

4. Μπορώ να αγοράσω το DJI Care Refresh για μια καινούργια μη ενεργοποιημένη κάμερα αν το drone μου Inspire 2 έχει ενεργοποιηθεί για περισσότερο από 48 ώρες;

Το DJI Care Refresh μπορεί να αγοραστεί για οποιαδήποτε φωτογραφική μηχανή, που δεν έχει ενεργοποιηθεί ή ενεργοποιήθηκε για λιγότερο από 48 ώρες. Η περίοδος ισχύος για κάθε πρόγραμμα εγγύησης DJI Care Refresh υπόκειται στην ημερομηνία που αναφέρεται στη συμφωνία παροχής υπηρεσιών που θα λάβετε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετά την αγορά σας.

5. Ποια εξαρτήματα μπορούν να αντικατασταθούν από την ασφάλεια DJI Care Refresh;

  • Για τη σειρά Mavic και Spark: drone, αντίζυγο, κάμερα, μπαταρία και έλικες.
  • Για τις σειρές Phantom 4, Phantom 4 Advanced και Phantom 3 SE: drone, αντίζυγο και κάμερα, έλικες.
  • Για το Inspire 2: drone και έλικες.
  • Για τις κάμερες Zenmuse X4S, Zenmuse X5S и Zenmuse X7: αντίζυγο και κάμερα (συμπεριλαμβανομένου του φακού).

Αφού κάνετε την αίτηση αντικατάστασης, στείλτε το τμήμα που χρειάζεται αντικατάσταση στη DJI.

6. Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα σε ένα DJI Care Refresh και μια τυπική εγγύηση της DJI; Η τυπική εγγύηση θα ακυρωθεί κατά την αγορά ενός DJI Care Refresh;

Η τυπική εγγύηση προϊόντος αφορά τις υπηρεσίες επισκευής που παρέχονται από τον κατασκευαστή σε περίπτωση ελαττωμάτων του προϊόντος. Το DJI Care Refresh σας παρέχει μια υπηρεσία αντικατάστασης σε περίπτωση που σε κανονική χρήση προκληθούν τυχόν ζημιές στο drone, τους έλικες ή την μπαταρία. Μπορείτε πάντα να χρησιμοποιήσετε την τυπική εγγύηση χωρίς να χρειαστεί να αγοράσετε το DJI Care Refresh, αλλά με αυτό μπορεί να μειώσετε σημαντικά το κόστος συντήρησης. Επιπλέον, εάν το κόστος επισκευής καλύπτεται από την τυπική εγγύηση προϊόντος, το υπόλοιπο αντικατάστασης για το DJI Care Refresh δεν θα επηρεαστεί.

7. Μπορώ να επεκτείνω την ασφάλεια DJI Care Refresh;

Ναι, αν δεν έχει ακόμα λήξει το δικό σας DJI Care Refresh και δικαιούστε τουλάχιστον μία αντικατάσταση. Στη συνέχεια, μπορείτε να αγοράσετε το DJI Care Refresh, το οποίο θα επεκτείνει την ασφάλειά σας για ένα ακόμη έτος, καθώς και την επέκταση της τυπική εγγύησης για ένα ακόμη έτος.

8. Πώς μπορώ να αντικαταστήσω το drone μου με το DJI Care Refresh;

Η υπηρεσία κάλυψης DJI Care Refresh συνδέεται με τον σειριακό αριθμό του προϊόντος. Αν θέλετε να αντικαταστήσετε το προϊόν σας, επικοινωνήστε με την σελίδα υποστήριξη μέσω τηλεφώνου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή συνομιλίας. Στη συνέχεια, στείλτε το προϊόν σε ένα καθορισμένο κέντρο επισκευών ακολουθώντας τις οδηγίες της ομάδας υποστήριξης της DJI. Το προσωπικό επισκευής θα αξιολογήσει τη ζημιά και θα σας στείλει ένα τιμολόγιο. Μόλις λάβετε το τιμολόγιο, έχετε την επιλογή να επισκευάσετε ή να αντικαταστήσετε το προϊόν σας. Όταν επιλέγετε να αντικαταστήσετε ένα προϊόν, με πρόσθετο κόστος θα έχετε ένα νέο ή ισοδύναμο νέο προϊόν όσον αφορά την απόδοση και την αξιοπιστία με βελτιωμένα χαρακτηριστικά. Ο σειριακός αριθμός του νέου προϊόντος συνδέεται αυτόματα με το πρόγραμμα ασφάλισης DJI Care Refresh.

9. Αγόρασα DJI Care Refresh, πρέπει να το συνδέσω με το προϊόν;

Ναι, πρέπει να συνδέσετε το Care Refresh με τον σειριακό αριθμό προϊόντος από αυτή την ιστοσελίδα ή μέσω της εφαρμογής του κινητού, όταν ενεργοποίησετε το drone σας.

10. Πού βρίσκεται ο σειριακός αριθμός του drone ή του αντίζυγου;

Επισκεφθείτε αυτή την ιστοσελίδα για περισσότερες πληροφορίες.

11. Το drone μου έπεσε στο νερό. Θα μπορέσω να κάνω αντικατάσταση χρησιμοποιώντας το DJI Care Refresh;

Ζημιές που προκύπτουν μετά την επαφή του προϊόντος με το νερό καλύπτονται από το DJI Care Refresh.

12. Καλύπτεται διεθνώς το DJI Care Refresh;

Όχι, προς το παρόν το DJI Care Refresh λειτουργεί μόνο μέσα σε μία περιοχή κάλυψης. Η αγορά του προϊόντος με το DJI Care Refresh πρέπει να αγοραστεί από την ίδια χώρα ή περιοχή.

13. Σε ποιες χώρες είναι διαθέσιμο το DJI Care Refresh;

Επί του παρόντος, το DJI Care Refresh διατίθεται σε πελάτες από τις ΗΠΑ, τον Καναδά, τις χώρες της ΕΕ, την Ελβετία, τη Νορβηγία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία, την Ιαπωνία, το Χονγκ Κονγκ, την Ταϊβάν και την Κίνα.

14. Σε ποιες χώρες υπάρχει διαθέσιμη τηλεφωνική υποστήριξη;

Επί του παρόντος, η τηλεφωνική υποστήριξη διατίθεται μόνο στις ΗΠΑ, τον Καναδά, τις χώρες της ΕΕ, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Χονγκ Κονγκ, την Ταϊβάν και την Κίνα.

Όροι χρήσης

Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε την υπηρεσία κάλυψης DJI Care Refresh. Με την αγορά, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και συμφωνήσετε με αυτούς τους Όρους. Το DJI Care Refresh δημιουργήθηκε από την SZ DJI Technology Co., LTD (εφεξής "DJI"). Η DJI συμφωνεί να παράσχει προϊόντα αντικατάστασης με πρόσθετο κόστος εάν, εντός της περιόδου ισχύος, συμβεί κάποιο περιστατικό κατά την κανονική χρήση. Η DJI έχει σύμβαση με ασφαλιστική εταιρεία για την κάλυψη ζημιών σε περίπτωση ατυχήματος.

I. Κάλυψη

Με επιπλέον χρέωση, το DJI Care Refresh προσφέρει έως και δύο αντικαταστάσεις εντός ενός έτους. Κάθε φορά που ζητάτε αντικατάσταση, θα λάβετε ένα νέο ή ισοδύναμο προϊόν με βελτιωμένη απόδοση και αξιοπιστία.
Το πρόγραμμα ασφάλισης DJI Care Refresh και το προϊόν πρέπει να αγοράζονται από την ίδια χώρα ή περιοχή. Το DJI Care Refresh υποστηρίζεται μόνο για drones που αγοράζονται από επίσημου και εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους.
Η DJI καλύπτει μόνο τα έξοδα αποστολής για τη χώρα, από την οποία αγοράστηκε το DJI Care Refresh. Διαφορετικά, ο πελάτης είναι υπεύθυνος για κάθε ναυτιλιακή και τελωνειακή επιβάρυνση που προκαλείται από την αποστολή του προϊόντος σε άλλη και διαφορετική περιοχή. Η DJI έχει το πλήρες δικαίωμα να αρνηθεί την επισκευή του προϊόντος υπό τέτοιες συνθήκες.
Η κάλυψη του DJI Care Refresh για τη βάση της κάμερας του Mavic 2 ισχύει για τη βάση, με την οποία αγοράστηκε για το drone. Αν η βάση σταθεροποίησης έχει αντικατασταθεί από την επίσημη υπηρεσία DJI (η επίσημη υπηρεσία DJI ισχύει για όλα τα επίσημα συνεργεία επισκευών και τα εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευής), η κάλυψη που καθορίζεται στη συμφωνία θα ενημερωθεί αυτόματα και η αντικατεστημένη βάση θα καλύπτεται από το DJI Care Refresh. Η άλλη βάση που αφαιρείται από το drone δεν καλύπτεται.

  • Για τη σειρά Mavic και Spark: drone, αντίζυγο, κάμερα, μπαταρία και έλικες μπορούν να αντικατασταθούν.
  • Για τις σειρές Phantom 4, Phantom 4 Advanced και Phantom 3 SE: drone, αντίζυγο, κάμερα και έλικες μπορούν να αντικατασταθούν.
  • Για το Inspire 2: drone και έλικες μπορούν να αντικατασταθούν.
  • Για τις κάμερες Zenmuse X4S, Zenmuse X5S и Zenmuse X7: αντίζυγο και κάμερα (συμπεριλαμβανομένου του φακού) μπορούν να αντικατασταθούν.

ΙΙ. Εξαιρέσεις

Η υπηρεσία κάλυψης DJI Care Refresh δεν καλύπτει:

  1. Χαμένα ή χαμένα μερικώς drones, βάσεις σταθεροποίησης και αξεσουάρ.
  2. Κλεμμένο, ξεχασμένο ή εγκαταλελειμμένο προϊόν.
  3. Ζημιές που προκαλούνται από πτήσεις υπό ακατάλληλες καιρικές συνθήκες.
  4. Τηλεχειριστήριο και μπαταρίες των drone Inspire 2, Pro 4 Phantom, Phantom 4 Advanced και πρόσθετα αξεσουάρ.
  5. Σκόπιμες απώλειες.
  6. Φθορά του σώματος ή γρατζουνιές που δεν επηρεάζουν την απόδοση του προϊόντος.
  7. Άμεσες ή έμμεσες απώλειες που προκαλούνται από φυσικά φαινόμενα.
  8. Απαιτήσεις αντικατάστασης για ζημιές που σημειώθηκαν εκτός της περιόδου ισχύος της ασφάλειας.
  9. Ζημιές που προκύπτουν από τεχνικές βελτιώσεις ή βελτιώσεις απόδοσης.
  10. Ζημιές που προκύπτουν από τροποποιήσεις ή χρήση ασυμβίβαστων μπαταριών ή φορτιστών.
  11. Ζημιές που προκύπτουν από τη χρήση αξεσουάρ, μπαταριών ή λογισμικού που αγοράζονται από τρίτους.
  12. Βάσεις σταθεροποίησης που έχουν επισκευαστεί ή αντικατασταθεί από μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
  13. Βάση σταθεροποίησης, που έχει αφαιρεθεί από το drone και έχει αντικατασταθεί με άλλη στο επίσημο ή εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευής της DJI.

III. Πραγματοποίηση αντικατάστασης

Η υπηρεσία κάλυψης DJI Care Refresh περιλαμβάνει δύο αντικαταστάσεις για ολόκληρη τη διάρκεια ισχύος. Σε περίπτωση που δηλώσετε ότι το προϊόν σας έχει αντικατασταθεί δύο φορές, θεωρείται ότι η DJI έχει εφαρμόσει πλήρως την υπηρεσία DJI Care Refresh. Μετά η υπηρεσία DJI Care Refresh θα διακοπεί. Μετά την αντικατάσταση, το αρχικό προϊόν γίνεται ιδιοκτησία της DJI και το αντικατασταθέν προϊόν είναι ιδιοκτησία σας, με κάλυψη αποτελεσματική για το υπόλοιπο της υπηρεσίας.

IV. Περίοδος ισχύος του DJI Care Refresh

Η υπηρεσία κάλυψης DJI Care Refresh ισχύει για 12 μήνες. Εάν αγοράσετε το DJI Care Refresh από τον επίσημο δικτυακό τόπο της DJI, θα τεθεί σε ισχύ από τη δεύτερη ημέρα μετά την ημερομηνία αποστολής. Όταν αγοράζεται από αλλού, ισχύει από την ημερομηνία της σύμβασης παροχής υπηρεσιών.

V. Διαδικασία αντικατάστασης

  1. Εάν προκύψει ζημιά του δικού σας προϊόντος DJI και είστε εντός της περιόδου ισχύος του DJI Care Refresh, επικοινωνήστε με την ιστοσελίδα της υποστίρηξης μέσω τηλεφώνου ή συνομιλίας.
  2. Στείλτε το προϊόν σας (συμπεριλαμβανομένου του drone, της βάσης των έλικων και της μπαταρίας) στο εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών που ορίζεται από την DJI.
    • Εάν αγοράσατε το DJI Care Refresh για το drone Inspire 2, στείλτε το drone και τους έλικες.
    • Εάν αγοράσατε το DJI Care Refresh για τις κάμερες Zenmuse X4S, X5S ή X7, στείλτε τη φωτογραφική μηχανή (συμπεριλαμβανομένου του φακού).
    • Εάν αγοράσατε το DJI Care Refresh για το Phantom 4 Pro, το Phantom 4 Advanced ή το Phantom 3 SE, στείλτε το drone, τη βάση, την κάμερα και τους έλικες.
    • Εάν αγοράσατε το DJI Care Refresh για τις σειρές Mavic και Spark, στείλτε το drone, τη βάση, την κάμερα και τους έλικες. Εάν η μπαταρία λειτουργεί καλά, παρακαλώ ΜΗΝ την στείλετε. *Εάν δεν στείλετε τα απαιτούμενα εξαρτήματα, η DJI μπορεί να σας ζητήσει να το στείλετε ξανά ή να απορρίψετε το αίτημα αντικατάστασής σας.
  3. ΜΗΝ στέλνετε το τηλεχειριστήριο! Διαφορετικά, θα είστε υποχρεωμένοι να καλύψετε όλες τις δαπάνες που προκύπτουν για την επιστροφή του τηλεχειριστηρίου.
  4. Εάν η βάση και η φωτογραφική μηχανή του drone Mavic 2 έχουν αντικατασταθεί από εξουσιοδοτημένο συνεργείο DJI, παρακαλούμε να στείλετε ξανά το drone και το πρωτότυπο αντίζυγο. Αν στείλετε τη λάθος φωτογραφική μηχανή και τη βάση, όλα τα έξοδα αποστολής θα βαρύνουν τον πελάτη.
  5. Το πρόγραμμα ασφάλισης DJI Care Refresh παρέχει έως και δύο αντικαταστάσεις για το δικό σας drone. Για κάθε αντικατάσταση της σειράς Mavic και Spark, το DJI Care Refresh καλύπτει μόνο μία αντικατάσταση μπαταρίας. Μην στέλνετε πρόσθετες μπαταρίες ή αξεσουάρ, διαφορετικά ο πελάτης θα είναι υπεύθυνος για όλα τα σχετικά έξοδα αποστολής και χειρισμού.
  6. Αν το drone σας υποστεί ζημιά και είστε εντός της περιόδου ισχύος του DJI Care Refresh, θα λάβετε μια προσφορά. Μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε για επισκευή ή να αντικαταστήσετε το drone σας. Υπάρχει επιπλέον χρέωση κατά την αντικατάσταση του προϊόντος. Μόλις επιβεβαιωθεί η πληρωμή, η DJI θα σας στείλει το προϊόν που αντικαταστάθηκε.

VI. Λήξη του DJI Care Refresh

Η υπηρεσία κάλυψης DJI Care Refresh θα τερματιστεί χωρίς προειδοποίηση στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  1. Η υπηρεσία έληξε.
  2. Το drone ή η βάση σταθεροποίησης έχουν επισκευαστεί σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
  3. Σε περίπτωση που το προϊόν σας έχει αντικατασταθεί δύο φορές, θεωρείται ότι η DJI έχει εφαρμόσει πλήρως την υπηρεσία DJI Care Refresh.
  4. Σε περίπτωση που ένας πελάτης προκάλεσε σκόπιμο ατύχημα για οικονομικό όφελος, η DJI διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε νομικές ενέργειες.

VII. Χρέωση αντικατάστασης

Δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις για την υπηρεσία αντικατάστασης. Αφού επιλέξετε DJI Care Refresh, θα λάβετε υπηρεσία προτεραιότητας. Το κόστος των αμφίδρομων ταχυδρομικών αποστολών για πελάτες στην περιοχή εξυπηρέτησης DJI Care Refresh θα καλύπτεται από την DJI. Για άλλες περιοχές εκτός του πεδίου εφαρμογής του DJI Care Refresh, το κόστος είναι εις βάρος του πελάτη. Όλες οι ναυτιλιακές και τελωνειακές χρεώσεις επίσης είναι για τον πελάτη.

  • DJI Care Refresh (Mavic Air 2) - πρώτη αντικατάσταση 79€, δεύτερη αντικατάσταση 109€.
  • DJI Care Refresh (Mavic Mini) - πρώτη αντικατάσταση 40€, δεύτερη αντικατάσταση 49€.
  • DJI Care Refresh (Spark) - πρώτη αντικατάσταση 49€, δεύτερη αντικατάσταση 69€.
  • DJI Care Refresh (Mavic 2) - πρώτη αντικατάσταση 119€, δεύτερη αντικατάσταση 139€.
  • DJI Care Refresh (Mavic Pro / Mavic Pro Alpine White) - πρώτη αντικατάσταση 99€, δεύτερη αντικατάσταση 139€.
  • DJI Care Refresh (Mavic Pro Platinum) - πρώτη αντικατάσταση 109€, δεύτερη αντικατάσταση 169€.
  • DJI Care Refresh (Mavic Air) - πρώτη αντικατάσταση 89€, δεύτερη αντικατάσταση 119€.
  • DJI Care Refresh (Inspire 2) - πρώτη αντικατάσταση 239€, δεύτερη αντικατάσταση 379€.
  • DJI Care Refresh (Zenmuse X4S) - πρώτη αντικατάσταση 59€, δεύτερη αντικατάσταση 89€.
  • DJI Care Refresh (Zenmuse X5S) - πρώτη αντικατάσταση 179€, δεύτερη αντικατάσταση 269€.
  • DJI Care Refresh (Zenmuse X7) - πρώτη αντικατάσταση 469€, δεύτερη αντικατάσταση 569€.
  • DJI Care Refresh (σειρά Phantom 4 Pro) - πρώτη αντικατάσταση 139€, δεύτερη αντικατάσταση 209€.
  • DJI Care Refresh (Phantom 4 Advanced) - πρώτη αντικατάσταση 129€, δεύτερη αντικατάσταση 189€.
  • DJI Care Refresh (Phantom 3 SE) - πρώτη αντικατάσταση 89€, δεύτερη αντικατάσταση 99€.

VIII. Επαναφορά και μεταφορά του DJI Care Refresh

  • Η ανανέωση του DJI Care Refresh μπορεί να ακυρωθεί με την επιστροφή του αγορασθέντος προϊόντος σύμφωνα με την Πολιτική επιστροφής χρημάτων της DJI.
  • Η ανανέωση του DJI Care Refresh ΔΕΝ μπορεί να ακυρωθεί χωρίς την επιστροφή του αγορασθέντος προϊόντος.
  • Το DJI Care Refresh ΔΕΝ μπορεί να μεταφερθεί σε άλλο άτομο μετά την αγορά.

IX. Προσωπικές πληροφορίες

Συμφωνείτε να παρέχετε στην DJI τα προσωπικά σας στοιχεία, συμπεριλαμβανομένου του ονόματος, του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, της διεύθυνσης, του τηλεφώνου, του φαξ και του αριθμού μητρώου, προκειμένου να σας παρέχουμε μια καλύτερη υπηρεσία. Επιλέγοντας το DJI Care Refresh, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και συμφωνήσετε με τους Όρους χρήσης.
Παρακαλούμε μην στέλνετε κάρτες SD στην DJI. Η DJI ΔΕΝ είναι υπεύθυνη για ζημιά ή απώλεια των προσωπικών σας πληροφοριών που είναι αποθηκευμένα στο προϊόν σας.