Κανένα προϊόν
Οι τιμές είναι μετά φόρων
Το DJI Care Refresh είναι ένα πρόγραμμα εξυπηρέτησης μετά την πώληση που κυκλοφόρησε η DJI, το οποίο σας παρέχει αποτελεσματικές, ευέλικτες και προαιρετικές λύσεις προστασίας από ζημιές, επιτρέποντάς σας να απολαύσετε το προϊόν DJI με μεγαλύτερη σιγουριά όπου κι αν πάτε.
Η υπηρεσία DJI Care Refresh περιλαμβάνει τα ακόλουθα δύο προγράμματα εξυπηρέτησης, τα οποία μπορείτε να επιλέξετε ανάλογα με τις ανάγκες σας. Για λεπτομέρειες, ανατρέξτε στους Όρους Παροχής Υπηρεσιών:
Πρόγραμμα εξυπηρέτησης | DJI Care Refresh (1ετές πρόγραμμα) | DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα) | |
---|---|---|---|
Υπηρεσία | Υπηρεσία αντικατάστασης προϊόντων | Δύο αντικαταστάσεις σε ένα έτος:
| Τρεις αντικαταστάσεις σε δύο χρόνια:
|
Εάν προκληθεί ζημιά ή εξαφάνιση* στο προϊόν κατά τη διάρκεια της κανονικής χρήσης ή από ατύχημα, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αντικατάστασης, μπορείτε να αποκτήσετε ένα λειτουργικό προϊόν από τη DJI. *Περιορίζεται σε ορισμένα προϊόντα αεροσκαφών. | |||
Εκτεταμένη περίοδος εγγύησης | Καλύπτεται από την επίσημη περίοδο εγγύησης | Παρατείνεται σε δύο χρόνια | |
Η δωρεάν υπηρεσία επισκευής παρέχεται από την DJI εάν τα καλυμμένα ανταλλακτικά δεν λειτουργούν λόγω σφάλματος εκτός χρήστη ενώ βρίσκεται υπό εγγύηση. |
Σημείωση:
1. Το περιεχόμενο της υπηρεσίας εκτεταμένης εγγύησης σε κάθε περιοχή ενδέχεται να είναι διαφορετικό και θα υπερισχύει η συμφωνία σέρβις.
2. Ο πραγματικός χρόνος και η πραγματική περίοδος διαφορετικών υπηρεσιών ποικίλλουν. Για περισσότερες λεπτομέρειες, ανατρέξτε στην ενότητα Πόσο καιρό είναι η περίοδος κάλυψης του DJI Care Refresh και πώς μπορεί να υπολογιστεί ο πραγματικός χρόνος;
Το DJI Care Refresh μπορεί να δεσμευτεί με το προϊόν DJI, όταν πληροί ένα από τα ακόλουθα κριτήρια:
Εάν το προϊόν δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, επικοινωνήστε με την DJI Support και στείλτε το προϊόν πίσω ή υποβάλετε αίτηση για επαλήθευση βίντεο. Το DJI Care Refresh μπορεί να αγοραστεί εντός 72 ωρών μετά την ολοκλήρωση της επαλήθευσης και αφού λάβετε ειδοποίηση αγοράς.
Προς το παρόν, το DJI Care Refresh είναι διαθέσιμο μόνο σε πελάτες στις ΗΠΑ, τον Καναδά, τις χώρες της ΕΕ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ελβετία, τη Νορβηγία, την Αυστραλία, το Χονγκ Κονγκ, την Ταϊβάν, την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα και την ηπειρωτική Κίνα. Για να διασφαλίσετε ότι μπορείτε να απολαύσετε τις υπηρεσίες κανονικά, το DJI Care Refresh και το αντίστοιχο προϊόν πρέπει να αγοραστούν από την ίδια χώρα ή περιοχή.
Εάν θέλετε να αγοράσετε το DJI Care Refresh (1ετές ή 2ετές), μπορείτε να το κάνετε από το κατάστημά μας εδώ.
Η περίοδος ισχύος της υπηρεσίας αντικατάστασης που παρέχεται από το DJI Care Refresh (1ετές πρόγραμμα) θα υπολογιστεί από τις 0:00 την ημερομηνία που αναφέρεται στη σύμβαση παροχής υπηρεσιών και η περίοδος ισχύος είναι 12 μήνες.
·Η περίοδος ισχύος της υπηρεσίας αντικατάστασης που παρέχεται από το DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα) θα υπολογιστεί από τις 0:00 την ημερομηνία που αναφέρεται στη σύμβαση παροχής υπηρεσιών και η περίοδος ισχύος είναι 24 μήνες. Η περίοδος ισχύος της παρατεταμένης υπηρεσίας εγγύησης που παρέχεται από το DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα) θα υπολογιστεί από τις 0:00 του δεύτερου έτους κατά την ημερομηνία που ορίζεται στη σύμβαση παροχής υπηρεσιών. Θα λήξει ταυτόχρονα με τη λήξη της περιόδου αντικατάστασης. Η περίοδος ισχύος είναι 12 μήνες.
Η ημερομηνία που αναφέρεται στη σύμβαση παροχής υπηρεσιών εξαρτάται από την αγορά και τη δεσμευτική μέθοδο του DJI Care Refresh:
Η ημερομηνία που αναφέρεται στη σύμβαση παροχής υπηρεσιών είναι η ημέρα της δέσμευσης όταν το DJI Care Refresh δεσμεύεται μέσω του κωδικού ενεργοποίησης DJI Care Refresh.
Οι προαναφερθείσες υπηρεσίες δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν εκτός της περιόδου ισχύος. Ζημιά ή ατύχημα στο προϊόν εντός της κάλυψης υπηρεσιών που συμβαίνει εκτός της περιόδου ισχύος δεν καλύπτεται από το DJI Care Refresh.
Η κατασκευαστική εγγύηση προϊόντος αποτελεί εγγύηση επισκευής που παρέχεται όταν το προϊόν DJI σας δεν λειτουργεί σωστά λόγω σφάλματος εκτός χρήστη. Τα προϊόντα DJI πληρούν τις προϋποθέσεις για αυτήν την υπηρεσία εάν προκληθεί ζημιά εντός της προαναφερθείσας κάλυψης κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης. Εάν αγοράσετε το DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα), η επίσημη περίοδος εγγύησης μπορεί να παραταθεί σε δύο χρόνια.
Το DJI Care Refresh παρέχει υπηρεσία αντικατάστασης εάν προκληθεί ζημιά στο προϊόν κατά την κανονική χρήση ή ατυχήματα. Εάν έχετε αγοράσει DJI Care Refresh και τα έξοδα επισκευής καλύπτονται από την κατασκευαστική εγγύηση προϊόντος, το υπόλοιπο αντικατάστασης στο DJI Care Refresh δεν θα επηρεαστεί.
Δεδομένου ότι ο πραγματικός χρόνος του DJI Care Refresh ποικίλλει για διαφορετικές υπηρεσίες μετά την αγορά, ζημιά ή ατύχημα στο προϊόν εντός της κάλυψης της υπηρεσίας που παρουσιάζεται πριν από την έναρξη ισχύος της υπηρεσίας δεν καλύπτεται από το DJI Care Refresh. Τα τέλη υπηρεσιών που προέκυψαν πριν από την έναρξη ισχύος της υπηρεσίας δεν θα επιστραφούν.
Προς το παρόν, το DJI Care Refresh παρέχει διεθνή κάλυψη στα ακόλουθα προϊόντα: DJI OM 4, DJI RS 2, DJI RSC 2 και DJI Pocket 2. Για τα υποστηριζόμενα προϊόντα που αγοράστηκαν από επίσημα καταστήματα DJI ή από άλλα εξουσιοδοτημένα καταστήματα με έγκυρη απόδειξη αγοράς, μπορείτε να εφαρμόσετε την υπηρεσία αντικατάστασης και την υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης σε οποιοδήποτε από τα παγκόσμια επίσημα ή εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευής της DJI που θα μπορούσαν να παρέχουν υπηρεσίες DJI Care Refresh μόλις επιβεβαιώσουν ότι η αξίωσή σας πληρούσε τους όρους υπηρεσίας.
Για άλλα προϊόντα, η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο στη χώρα ή την περιοχή όπου αγοράστηκε το DJI Care Refresh.
Η υπηρεσία αντικατάστασης DJI Care Refresh flyaway υποστηρίζει τα DJI Mini 2 και Mavic Air 2.
Εάν το παραπάνω προϊόν εξαφανιστεί πετώντας, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αντικατάστασης, μπορείτε να αποκτήσετε ένα λειτουργικό προϊόν από τη DJI.
Για περισσότερες λεπτομέρειες, ανατρέξτε στη διαδικασία αντικατάστασης των Όρων Παροχής Υπηρεσιών.
Για να βεβαιωθείτε ότι το αεροσκάφος σας μπορεί να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία αντικατάστασης εξαφάνισης, ο λογαριασμός DJI πρέπει να συνδέεται με το αεροσκάφος και το τηλεχειριστήριο να συνδέεται με το αεροσκάφος.
*Η δέσμευση αεροσκάφους με λογαριασμό DJI σημαίνει ότι ο κάτοχος του λογαριασμού έχει την κυριότητα του αεροσκάφους.
*Η σύνδεση του αεροσκάφους με το τηλεχειριστήριο καταγράφει τη σχέση σύνδεσης μεταξύ του αεροσκάφους και του τηλεχειριστηρίου.
Εάν προκύψει εξαφάνιση, μόνο ο κάτοχος του δεσμευμένου λογαριασμού μπορεί να υποβάλει αίτηση για την υπηρεσία αντικατάστασης εξαφάνισης και να συντάξει την αναφορά πτήσης με το δεσμευμένο τηλεχειριστήριο για να επισημάνει το αεροσκάφος ως εξαφανισμένο.
Επομένως, για να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης εξαφάνισης στα προϊόντα σας, φροντίστε να μεταβείτε στο Profile - Device Management στην εφαρμογή για να συνδέσετε εκ των προτέρων τον λογαριασμό της εφαρμογής σας με το αεροσκάφος και επίσης να συνδέσετε το τηλεχειριστήριο με το αεροσκάφος.
Η υπηρεσία αντικατάστασης εξφάνισης δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί εάν το εξαφανισμένο αεροσκάφος δεν δεσμεύτηκε με το λογαριασμό και το τηλεχειριστήριο ή εάν ο λογαριασμός ή το τηλεχειριστήριο δεν ήταν περιορισμένοι πριν από την εξαφάνιση.
Όχι. Η υπηρεσία αντικατάστασης DJI Care Refresh flyaway προορίζεται μόνο για ζητήματα εξαφάνισης κατά τη διάρκεια κανονικής χρήσης ή ατυχημάτων.
Για να υποβάλετε αίτηση για την υπηρεσία αντικατάστασης εξαφάνισης, απαιτούνται αρχεία πτήσεων ατυχημάτων και ο πελάτης πρέπει να ξεκινήσει την εφαρμογή και να συγχρονίσει τα αρχεία πτήσης ατυχήματος εξαφάνισης. Εάν δεν είναι δυνατή η παροχή ή συγχρονισμός αρχείων πτήσης, η υπηρεσία αντικατάστασης DJI Care Refresh flyaway δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
Για περισσότερες λεπτομέρειες, ανατρέξτε στη διαδικασία αντικατάστασης των Όρων Παροχής Υπηρεσιών.
Εάν το DJI Care Refresh (1ετές πρόγραμμα) δεν έχει λήξει ακόμα και απομένει τουλάχιστον μία αντικατάσταση, τότε μπορείτε να αγοράσετε το DJI Care Refresh+, το οποίο επεκτείνει την υπηρεσία αντικατάστασης για ένα ακόμη έτος, καθώς και παράταση της περιόδου εγγύησης του προϊόντος σας.
Δεδομένου ότι το DJI Care Refresh+ παρέχει ένα δεύτερο έτος υπηρεσιών μετά την πώληση, το DJI Care Refresh+ δεν μπορεί να αγοραστεί εάν έχετε ήδη αγοράσει το 2ετές πρόγραμμα DJI Care Refresh.
Δεν μπορείτε να αγοράσετε επανειλημμένα DJI Care Refresh. Κάθε προϊόν DJI μπορεί να δεσμευτεί μόνο μία φορά με DJI Care Refresh. Μετά τη χρήση της υπηρεσίας που παρέχεται από το DJI Care Refresh, εάν αλλάξει ο σειριακός αριθμός του προϊόντος, το παρεχόμενο προϊόν θα δεσμευτεί αυτόματα με το DJI Care Refresh του αρχικού προϊόντος και η αρχική περίοδος υπηρεσίας και εγγύησης συνεχίζεται. Επομένως, το αρχικό προϊόν δεν θα έχει πλέον πρόγραμμα DJI Care Refresh. Μην αγοράσετε ξανά το DJI Care Refresh για το προϊόν αντικατάστασης.
Οι Υπηρεσίες Ατυχήματος Προϊόντος και Υπηρεσίες Αντικατάστασης Flyaway (εφεξής "υπηρεσία αντικατάστασης") παρέχονται από την SZ DJI Technology Co. Ltd. ή τις καθορισμένες συνδεδεμένες εταιρείες της (εφεξής "DJI"). Η DJI υπόσχεται να παρέχει υπηρεσίες αντικατάστασης σε προϊόντα που ορίζονται στη συμφωνία παροχής υπηρεσιών. Εάν το ζήτημα ζημιάς ή flyaway* εμφανιστεί κατά λάθος υπό κανονική χρήση ή εάν προκύψει ατύχημα στο προϊόν, μπορείτε να αποκτήσετε ένα λειτουργικό προϊόν από τη DJI χρησιμοποιώντας την υπηρεσία αντικατάστασης.
*Προϊόντα που υποστηρίζουν την υπηρεσία αντικατάστασης Flyaway: Mavic Air 2, DJI Mini 2.
1. Περίοδος ισχύος
Η περίοδος ισχύος της υπηρεσίας αντικατάστασης που παρέχεται από το DJI Care Refresh (1ετές πρόγραμμα) είναι 12 μήνες.
Η περίοδος ισχύος της υπηρεσίας αντικατάστασης που παρέχεται από το DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα) είναι 24 μήνες.
Η περίοδος ισχύος ξεκινά από την ημερομηνία που αναφέρεται στη σύμβαση παροχής υπηρεσιών DJI Care Refresh.
2. Περιοχή κάλυψης
Το DJI Care Refresh παρέχει διεθνή κάλυψη στα DJI OM 4, DJI RS 2, DJI RSC 2 και DJI Pocket 2. Για τα υποστηριζόμενα προϊόντα που αγοράστηκαν από επίσημα καταστήματα DJI ή από άλλα εξουσιοδοτημένα καταστήματα με έγκυρη απόδειξη αγοράς, μπορείτε να υποβάλετε την αντικατάσταση σέρβις σε οποιοδήποτε από τα παγκόσμια επίσημα ή εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευής της DJI που θα μπορούσαν να παρέχουν υπηρεσίες DJI Care Refresh μόλις επιβεβαιώσουν ότι η αξίωσή σας πληρούσε τις απαιτήσεις αντικατάστασης.
Για άλλα προϊόντα, η υπηρεσία αντικατάστασης είναι κατάλληλη μόνο στην περιοχή όπου αγοράστηκε το πρόγραμμα DJI Care Refresh.
3. Αριθμός αντικαταστάσεων
Η υπηρεσία αντικατάστασης που παρέχεται από το DJI Care Refresh (1ετές πρόγραμμα) προσφέρει έως και 2 αντικαταστάσεις εντός της περιόδου ισχύος. Ο αριθμός των προϊόντων αντικατάστασης για ζημιές είναι έως και 2 φορές και αυτός για τις περιπτώσεις εξαφάνισης είναι έως και 1 φορά.
Η υπηρεσία αντικατάστασης που παρέχεται από το DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα) προσφέρει έως και 3 αντικαταστάσεις εντός της περιόδου ισχύος. Ο αριθμός των προϊόντων αντικατάστασης για ζημιές είναι έως 3 φορές και αυτός για τις περιπτώσεις εξαφάνισης είναι έως και 2 φορές.
Ένας φορά αντικατάστασης αφαιρείται μετά τη χρήση της αντικατάστασης. Η αντικατάσταση δεσμεύεται αυτόματα στην υπηρεσία DJI Care Refresh του αρχικού προϊόντος και χρησιμοποιεί την περίοδο εγγύησης του αρχικού προϊόντος. Μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ για να ελέγξετε τον αριθμό των διαθέσιμων αντικαταστάσεων.
4. Καλυμμένα ανταλλακτικά
1) Λίστα καλυμμένων ανταλλακτικών
2) Εάν υποβάλετε αίτηση για την υπηρεσία αντικατάστασης για τυχαία ζημιά στο προϊόν σας, στείλτε πίσω τα ανταλλακτικά DJI που αναφέρονται στη λίστα με τα καλυμμένα ανταλλακτικά (δείτε τον παρακάτω σχολιασμό). Στη συνέχεια, η DJI θα σας παράσχει τα αντίστοιχα προϊόντα αντικατάστασης. Εάν υποβάλετε αίτηση για την υπηρεσία αντικατάστασης εξαφάνισης, δεν χρειάζεται να στείλετε πίσω ανταλλακτικά. Η DJI θα σας παράσχει τα αντίστοιχα προϊόντα αντικατάστασης μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αντικατάστασης.
3) Τα προϊόντα αντικατάστασης είναι νέα ή ισοδύναμα με νέα σε απόδοση και αξιοπιστία με το ίδιο μοντέλο του αρχικού προϊόντος DJI.
4) Τα ανταλλακτικά που δεν αναφέρονται στη λίστα καλυμμένων ανταλλακτικών δεν καλύπτονται από την υπηρεσία αντικατάστασης, επομένως δεν χρειάζεται να τα στείλετε πίσω.
Σημέιωση:
Εάν η μπαταρία σας λειτουργεί κανονικά, μπορείτε να επιλέξετε αν θα την αποστείλετε ή όχι: Εάν η μπαταρία επιστραφεί, η DJI θα σας παράσχει μια μπαταρία ως μέρος αυτής της υπηρεσίας αντικατάστασης τυχαίας ζημιάς. Εάν η μπαταρία δεν επιστραφεί, δεν θα παρασχεθεί ανταλλακτική μπαταρία.
Εάν η μπαταρία σας δεν μπορεί να αποσταλεί ή έχει απορριφθεί από την υπηρεσία ταχυμεταφοράς λόγω σοβαρής βλάβης, επικοινωνήστε με τη DJI για να παράσχετε αποδεικτικά στοιχεία για τη ζημιά της μπαταρίας με τη μορφή φωτογραφιών ή βίντεο, θα παρέχεται ανταλλακτική μπαταρία μετά την επαλήθευση φωτογραφιών/βίντεο.
5. Τύπος υπηρεσίας
Εάν προκληθεί ζημιά στο προϊόν σας και παρέχονται τα κατεστραμμένα ανταλλακτικά που αναφέρονται στη λίστα καλυμμένων ανταλλακτικών, μπορεί να χρησιμοποιηθεί η υπηρεσία αντικατάστασης τυχαίας ζημιάς. Εάν δεν είναι δυνατή η παροχή των κατεστραμμένων ανταλλακτικών που αναφέρονται στη λίστα καλυμμένων ανταλλακτικών, τότε θα πρέπει να πληρώσετε το υλικό κόστος των ανταλλακτικών που λείπουν. Διαφορετικά, δεν θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης τυχαίας ζημιάς.
Εάν προκύψει πρόβλημα εξαφάνισης, χρησιμοποιήστε την υπηρεσία αντικατάστασης εξαφάνισης. Εάν δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε την εφαρμογή μετά τη διαδικασία σέρβις, δεν θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης εξαφάνισης.
6. Κόστος υπηρεσίας
1) Χρέωση αντικατάστασης: Πρέπει να καταβληθεί ένα επιπλέον τέλος αντικατάστασης κατά τη χρήση της υπηρεσίας αντικατάστασης. Το τέλος αντικατάστασης εξαρτάται από τον τύπο του ατυχήματος και τον αριθμό των ατυχημάτων που έχουν συμβεί στο παρελθόν. Κάντε κλικ εδώ για να δείτε το τέλος αντικατάστασης για κάθε προϊόν.
2) Τέλη αποστολής και άλλα τέλη
Τα αμφίδρομα τέλη αποστολής που προκύπτουν στο τοπικό κέντρο επισκευής στη χώρα ή την περιοχή, στην οποία υποβάλλετε αίτηση για την υπηρεσία καλύπτονται από τη DJI. Εάν θέλετε να στείλετε πίσω προϊόντα σε διαφορετικές χώρες ή περιοχές, πρέπει να αποκτήσετε τη συγκατάθεση της DJI εκ των προτέρων και τα τιμολόγια, ο εκτελωνισμός, η αποστολή και τα άλλα έξοδα θα επιβαρύνουν εσάς. Εάν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, η DJI έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την παροχή της υπηρεσίας αντικατάστασης.
Μην στέλνετε πίσω ανταλλάκτικά ή προϊόντα που δεν καλύπτονται από την υπηρεσία, όπως το τηλεχειριστήριο, επιπλέον μπαταρίες, αξεσουάρ DJI ή αξεσουάρ τρίτων. Θα πληρώσετε για τα τέλη που δημιουργούνται, στέλνοντας πίσω τα ανταλλάκτικά που αναφέρονται παραπάνω.
Όταν το προϊόν DJI που καθορίζεται σε αυτές τις ρήτρες είναι κατεστραμμένο ή έχει εξαφανιστεί, εκτελέστε τις ακόλουθες ενέργειες για να λάβετε υπηρεσίες αντικατάστασης:
1. Προετοιμασία
Πριν αποκτήσετε την υπηρεσία, βεβαιωθείτε ότι η λειτουργία σύνδεσης του τηλεχειριστηρίου του προϊόντος είναι απενεργοποιημένη. Εάν η λειτουργία σύνδεσης του τηλεχειριστηρίου δεν είναι απενεργοποιημένη ή δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί, η DJI θα πρέπει να αλλάξει ή να αποσυνδέσει το τηλεχειριστήριο του προϊόντος κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας. Όταν λάβετε το επισκευασμένο προϊόν ή το προϊόν αντικατάστασης, συνδέστε αμέσως την εφαρμογή για να ελέγξετε την κατάσταση δέσμευσης του τηλεχειριστηρίου και να συνδέσετε ξανά το τηλεχειριστήριο ή να αλλάξετε το δεσμευμένο τηλεχειριστήριο, εάν είναι απαραίτητο.
Δεν χρειάζεται να αφαιρέσετε τη συσκευή από τον δεσμευμένο λογαριασμό. Διαφορετικά, θα έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης εξαφάνισης στο εγγύς μέλλον. Εάν πρέπει να καταργήσετε τον δεσμευμένο λογαριασμό, δεσμεύστε τον λογαριασμό ξανά αμέσως.
2. Καταχώρηση της αναφοράς
1) Πηγαίνετε στο DJI Service Center
Σημείωση:
2) Εάν υπάρχει κατάστημα DJI Swift Service Center (SSC) στην πόλη σας, μπορείτε να καταγράψετε την υπόθεσή σας και να κλείσετε ραντεβού και, στη συνέχεια, μπορείτε να μεταβείτε στο καθορισμένο SSC την καθορισμένη ώρα για την υπηρεσία αντικατάστασης ή πληρωμένη υπηρεσία μετά την πώληση.
3. Αποστολή αντικειμένων πίσω
1) Βλάβη
Στείλτε τα αντίστοιχα ανταλλακτικά βάσει της λίστας των καλυμμένων ανταλλακτικών. Η DJI έχει το δικαίωμα να σας ζητήσει να στείλετε τα αντίστοιχα ανταλλακτικά ή να απορρίψετε το αίτημα αντικατάστασής σας εάν δεν στείλετε τα αντίστοιχα ανταλλακτικά σύμφωνα με τις απαιτήσεις που αναφέρονται παραπάνω. Στείλτε τα αντίστοιχα ανταλλακτικά εντός 7 ημερολογιακών ημερών μετά την υποβολή ενός αιτήματος υπηρεσίας Online και εντός 3 ημερολογιακών ημερών μετά την υποβολή της υπηρεσίας Express.
2) Flyaway
Δεν χρειάζεται να στείλετε πίσω ανταλλακτικά.
4. Πληρωμή τέλους υπηρεσίας
1) Βλάβη
Αφού η DJI επιθεωρήσει τη ζημιά του προϊόντος, εάν έχετε επιβεβαιώσει ότι χρησιμοποιείτε την υπηρεσία αντικατάστασης τυχαίας ζημιάς, θα χρεωθεί αντίστοιχο τέλος υπηρεσίας. Η ανάλυση δεδομένων δεν θα πραγματοποιηθεί στο κατεστραμμένο προϊόν σας κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αντικατάστασης και η ιδιοκτησία του αρχικού προϊόντος σας θα μεταφερθεί στη DJI ως πιστοποιητικό της υπηρεσίας αντικατάστασης.
2) Flyaway
Εάν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης εξαφάνισης, πρέπει να παραχθούν αρχεία πτήσεων ατυχήματος και θα πρέπει να προσκομιστεί μία αναφορά αεροσκάφους DJI Care Flyaway ως πιστοποιητικό για την υπηρεσία αντικατάστασης. Η ανάλυση δεδομένων δεν θα πραγματοποιηθεί κατά τη διαδικασία αντικατάστασης.
Μετά τη σύνταξη μιας αναφοράς DJI Care Flyaway, τα εξαφανισμένα αεροσκάφη δεν θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Εάν βρεθεί το αεροσκάφος πριν από την πληρωμή του τέλους υπηρεσίας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την DJI για να ακυρώσετε την Έκθεση DJI Care Flyaway και, στη συνέχεια, το προϊόν σας μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά κανονικά. Εάν έχετε ήδη πληρώσει το τέλος εξυπηρέτησης, η κυριότητα του αρχικού προϊόντος σας θα μεταφερθεί στη DJI ως πιστοποιητικό της υπηρεσίας αντικατάστασης και δεν μπορεί να ακυρωθεί η αναφορά αεροσκάφους DJI Care Flyaway.
5. Παραλαβή προϊόντος σας
Αφού ολοκληρωθούν οι διαδικασίες που αναφέρονται παραπάνω, η DJI θα σας παράσχει το προϊόν αντικατάστασης. Το προϊόν αντικατάστασης θα δεσμευτεί αυτόματα στο DJI Care Refresh του αρχικού προϊόντος και η αρχική περίοδος σέρβις και εγγύησης συνεχίζεται.
Οι απώλειες, τα έξοδα και οι υποχρεώσεις που αναφέρονται παρακάτω δεν καλύπτονται από την υπηρεσία αντικατάστασης:
1. Η DJI έχει εκπληρώσει πλήρως τις υποχρεώσεις της υπηρεσίας αντικατάστασης του DJI Care Refresh και η υπηρεσία αντικατάστασης θα τερματιστεί υπό μία από τις ακόλουθες περιπτώσεις:
1) Έχει επιτευχθεί η συμφωνημένη περίοδος ισχύος αντικατάστασης υπηρεσίας.
2) Οι φορές αντικατάστασης έχουν εξαντληθεί.
3) Ο πελάτης εφαρμόζει εθελοντικά για απόσυρση από το DJI Care Refresh και έχει επιβεβαιωθεί από τη DJI.
2. Η DJI έχει το δικαίωμα να αρνηθεί να παρέχει ή να τερματίσει την υπηρεσία αντικατάστασης υπό τις ακόλουθες περιπτώσεις:
1) Τα προϊόντα αγοράζονται από μην επίσημα ή μην εξουσιοδοτημένα καταστήματα της DJI.
2) Το DJI Care Refresh και το αντίστοιχο προϊόν δεν αγοράζονται από την ίδια χώρα ή περιοχή.
3) Η υπηρεσία εφαρμόζεται για εκτός της περιοχής κάλυψης.
4) Η ημερομηνία κατά την οποία υποβάλλετε αίτηση για αντικατάσταση δεν είναι εντός της περιόδου ισχύος της υπηρεσίας αντικατάστασης.
5) Μη υποβολή αίτησης αντικατάστασης σύμφωνα με τη διαδικασία σέρβις.
Η υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης παρέχεται από την SZ DJI Technology Co., Ltd. ή τις καθορισμένες συνδεδεμένες εταιρείες της (εφεξής «DJI»). Εντός του πεδίου κάλυψης, εάν το καθορισμένο προϊόν δυσλειτουργεί λόγω σφάλματος εκτός χρήστη και αποστέλλεται στη DJI ή σε εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευής για επισκευή εντός της περιόδου ισχύος της εκτεταμένης υπηρεσίας εγγύησης, τότε θα καλυφθούν τα έξοδα επισκευής και το κόστος εργασίας από τη DJI.
Σημείωση:
1) Το DJI Care Refresh (1ετές πρόγραμμα) δεν παρέχει εκτεταμένη εγγύηση.
2) Το DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα) σε χώρες της ΕΕ, Νορβηγία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο δεν παρέχει εκτεταμένη υπηρεσία εγγύησης.
1. Περίοδος ισχύος
Η υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης ισχύει για 12 μήνες, ξεκινώντας από το δεύτερο έτος από την ημερομηνία που ορίζεται στη σύμβαση σέρβις DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα). Η εκτεταμένη υπηρεσία εγγύησης δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί εκ των προτέρων.
2. Περιοχή κάλυψης
Το DJI Care Refresh παρέχει διεθνή κάλυψη στα DJI OM 4, DJI RS 2, DJI RSC 2 και DJI Pocket 2. Για τα υποστηριζόμενα προϊόντα που αγοράστηκαν από επίσημα καταστήματα DJI ή από άλλα εξουσιοδοτημένα καταστήματα με έγκυρη απόδειξη αγοράς, μπορείτε να εφαρμόσετε την εκτεταμένη υπηρεσία εγγύησης σε οποιοδήποτε από τα παγκόσμια επίσημα ή εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευής της DJI που θα μπορούσαν να παρέχουν υπηρεσίες DJI Care Refresh, μόλις επιβεβαιώσουν ότι η αξίωσή σας πληρούσε τις παρατεταμένες απαιτήσεις εγγύησης. Η περίοδος εγγύησης εξαρτάται από τη χώρα ή την περιοχή όπου αγοράστηκε το προϊόν. Οι κανόνες προσδιορισμού βασίζονται στη χώρα ή την περιοχή στην οποία υποβάλλετε αίτηση για την υπηρεσία DJI Care Refresh.
Για άλλα προϊόντα, η υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης είναι κατάλληλη μόνο στην περιοχή όπου αγοράστηκε το πρόγραμμα σέρβις DJI Care Refresh.3. Αριθμός αντικαταστάσεων
Η εκτεταμένη υπηρεσία εγγύησης μπορεί να εφαρμοστεί όταν το προϊόν έχει αστοχία απόδοσης λόγω σφάλματος εκτός χρήστη εντός της περιόδου ισχύος.
4. Λίστα καλυμμένων ανταλλακτικών
5. Κόστος υπηρεσίας
Στο πλαίσιο της κάλυψης, τα έξοδα επισκευής και το κόστος εργασίας καλύπτονται από τη DJI.
Εάν η ζημιά στο προϊόν DJI δεν καλύπτεται από την εκτεταμένη υπηρεσία εγγύησης του DJI Care Refresh, τότε ο πελάτης ή άλλη σχετική υπηρεσία εγγύησης που αγοράζει έξονόματος του πελάτη θα πληρώσει για την αντίστοιχη χρέωση. Μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα Πολιτική μετά την πώληση της DJI για να ελέγξετε την περίοδο εγγύησης των εξαρτημάτων.
Όταν το προϊόν DJI που καθορίζεται σε αυτές τις ρήτρες είναι κατεστραμμένο ή εξαφανιστεί, εκτελέστε τις ακόλουθες ενέργειες για να λάβετε εκτεταμένες υπηρεσίες εγγύησης:
1. Προετοιμασία
Πριν αποκτήσετε την υπηρεσία, βεβαιωθείτε ότι η λειτουργία σύνδεσης του τηλεχειριστηρίου του προϊόντος είναι απενεργοποιημένη. Εάν η λειτουργία σύνδεσης του τηλεχειριστηρίου δεν είναι απενεργοποιημένη ή δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί, η DJI θα πρέπει να αλλάξει ή να αποσυνδέσει το τηλεχειριστήριο του προϊόντος κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας. Όταν λάβετε το επισκευασμένο προϊόν ή το προϊόν αντικατάστασης, συνδέστε αμέσως την εφαρμογή για να ελέγξετε την κατάσταση δέσμευσης του τηλεχειριστηρίου και να συνδέσετε ξανά το τηλεχειριστήριο ή να αλλάξετε το δεσμευμένο τηλεχειριστήριο, εάν είναι απαραίτητο.
Δεν χρειάζεται να αφαιρέσετε τη συσκευή από τον δεσμευμένο λογαριασμό. Διαφορετικά, θα έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης εξαφάνισης στο εγγύς μέλλον. Εάν πρέπει να καταργήσετε τον δεσμευμένο λογαριασμό, δεσμεύστε τον λογαριασμό ξανά αμέσως.
2. Καταχώρηση της αναφοράς
1) Πηγαίνετε στο DJI Service Center
Εάν επιλέξετε την υπηρεσία Online, μπορεί να παραχθεί δωρεάν υπηρεσία επισκευής αφού η DJI διαπιστώσει ότι η ζημιά του προϊόντος καλύπτεται από την υπηρεσία.
Εάν επιλέξετε την υπηρεσία Express, αυτό δείχνει ότι επιλέγετε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης αντί της υπηρεσίας εκτεταμένης εγγύησης. Πρέπει να στείλετε τα αντίστοιχα ανταλλακτικά με βάση τη διαδικασία επισκευής τυχαίας ζημιάς και θα αφαιρεθεί μία φορά αντικατάστασης μετά τη χρήση της υπηρεσίας αντικατάστασης.
2) Εάν υπάρχει κατάστημα DJI Swift Service Center (SSC) στην πόλη σας, μπορείτε να καταγράψετε την αναφορά σας και να κλείσετε ραντεβού, θα παραχθεί δωρεάν υπηρεσία επισκευής εντός του πεδίου εφαρμογής της υπηρεσίας.
3. Αποστολή αντικειμένων πίσω
Στείλτε πίσω τα ελαττωματικά προϊόντα ή ανταλλακτικά εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την υποβολή της αναφοράς, όπως απαιτείται.
4. Αξιολόγηση ζημιάς
Μια δωρεάν υπηρεσία επισκευής μπορεί να παραχθεί αφού η DJI διαπιστώσει ότι η ζημιά του προϊόντος καλύπτεται από την υπηρεσία.
5. Παραλαβή προϊόντος σας
Η DJI θα σας προσφέρει ένα λειτουργικό προϊόν αφού ολοκληρωθούν οι παραπάνω ενέργειες. Το παρεχόμενο προϊόν θα συνδεθεί αυτόματα με το DJI Care Refresh του αρχικού προϊόντος και η αρχική περίοδος υπηρεσίας και εγγύησης συνεχίζεται.
Οι απώλειες, τα έξοδα και οι υποχρεώσεις που αναφέρονται παρακάτω δεν καλύπτονται από την υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης:
1. Η DJI έχει εκπληρώσει πλήρως τις υποχρεώσεις της υπηρεσίας εκτεταμένης εγγύησης DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα) και η υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης θα τερματιστεί υπό μία από τις ακόλουθες περιπτώσεις:
1) Έχει επιτευχθεί η συμφωνημένη περίοδος ισχύος της υπηρεσίας εγγύησης.
2) Ο πελάτης εφαρμόζει εθελοντικά για απόσυρση από το DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα) και έχει επιβεβαιωθεί από τη DJI.
2. Η DJI έχει το δικαίωμα να αρνηθεί να παράσχει ή να τερματίσει την εκτεταμένη υπηρεσία εγγύησης στις ακόλουθες περιπτώσεις:
1) Τα προϊόντα αγοράζονται από μην επίσημα ή μην εξουσιοδοτημένα καταστήματα της DJI.
2) Το DJI Care Refresh (2ετές πρόγραμμα) και το αντίστοιχο προϊόν δεν αγοράζονται από την ίδια χώρα ή περιοχή.
3) Η υπηρεσία εφαρμόζεται για εκτός της περιοχής κάλυψης.
4) Η ημερομηνία κατά την οποία υποβάλλετε αίτηση για την υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης δεν είναι εντός της περιόδου ισχύος της υπηρεσίας εκτεταμένης εγγύησης.
5) Αποτυχία υποβολής αίτησης για εκτεταμένη εγγύηση σύμφωνα με τη διαδικασία σέρβις.