Συχνές ερωτήσεις:

1. Τι είναι το DJI Care Refresh+;

Το DJI Care Refresh+ είναι ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα που σας προσφέρει την ευκαιρία να ανανεώσετε το DJI Care Refresh για ένα ακόμη έτος, καθώς και μια άλλη ευκαιρία να αντικαταστήσετε το drone μέσα σε 12 μήνες. Επιπλέον, η περίοδος εγγύησης θα παραταθεί κατά τουλάχιστον 12 μήνες. Θα λάβετε δωρεάν υπηρεσία επισκευής σε περίπτωση που το προϊόν σας έχει κατασκευαστικά ελαττώματα. Το DJI Care Refresh+ διατίθεται στην ΕΕ, τη Νορβηγία, την Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο, που σας εξασφαλίζει την ανανέωση του DJI Care Refresh, δίνοντάς σας την ευκαιρία να αντικαταστήσετε το προϊόν DJI εντός 12 μηνών.

2. Πώς να αγοράσω το DJI Care Refresh+?

Μπορείτε να αγοράσετε το DJI Care Refresh+ εάν:

  1. Έχετε ήδη αγοράσει το DJI Care Refresh.
  2. Το DJI Care Refresh ΔΕΝ έχει λήξει.
  3. Έχετε τουλάχιστον μία εναπομένουσα αντικατάσταση με το DJI Care Refresh.

3. Σε ποιες χώρες είναι διαθέσιμο το DJI Care Refresh+;

Το DJI Care Refresh διατίθεται σε καταναλωτές από την ηπειρωτική Κίνα, το Χονγκ Κονγκ, την Ταϊβάν, την Κορέα, τη Βόρεια Αμερική (ΗΠΑ και Καναδάς), χώρες της ΕΕ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ελβετία, τη Νορβηγία και την Αυστραλία. Το DJI Care Refresh+ μπορεί να είναι λίγο διαφορετικό ανάλογα με τη χώρα ή την περιοχή.

4. Πώς υπολογίζεται η περίοδος κάλυψης του DJI Care Refresh+;

  1. Η περίοδος κάλυψης του DJI Care Refresh+ παρέχει 12 μήνες κάλυψης και ξεκινά από τη στιγμή λήξης του DJI Care Refresh. Εάν το προϊόν σας αντικατασταθεί δύο φορές πριν από τη λήξη του DJI Care Refresh, το πρόγραμμα ασφάλισης DJI Care Refresh+ δεν θα τεθεί σε ισχύ έως ότου λήξει το DJI Care Refresh.
  2. Η περίοδος κάλυψης της εκτεταμένης υπηρεσίας εγγύησης του DJI Care Refresh+ ξεκινά από τη στιγμή του τερματισμού της υπηρεσίας DJI Care Refresh και διαρκεί 12 μήνες έως τη λήξη της.

5. Μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία αντικατάστασης του DJI Care Refresh+ εάν το προϊόν μου έχει αντικατασταθεί δύο φορές στο DJI Care Refresh, αλλά το DJI Care Refresh+ δεν έχει τεθεί ακόμη σε ισχύ;

Οχι. Το DJI Care Refresh+ μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο κατά τη διάρκεια της περιόδου κάλυψης και ΔΕΝ μπορεί να χρησιμοποιηθεί πριν και μετά τη λήξη.

6. Μπορώ να ανανεώσω το DJI Care Refresh+ μετά τη λήξη του;

Οχι. Επί του παρόντος, κάθε προϊόν αντιστοιχεί σε μία μόνο αγορά του DJI Care Refresh+.

7. Σύμφωνα με την ασφάλιση DJI Care Refresh+ ποια ανταλλακτικά μπορούν να αντικατασταθούν - υπηρεσία αντικατάστασης και υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης;

Υπηρεσία αντικατάστασης:

Osmo Pocket (Ευρώπη): κάμερα και μπαταρία.

Osmo Mobile 3 (Ευρώπη): χειρολαβή, κουμπί, βάση σταθεροποίησης, βάση κινητής συσκευής και μπαταρία.

Osmo Action: κάμερα και μπαταρία.

Σειρά Mavic και Spark: drone, κάμερα, μπαταρία και έλικες.

Σειρά Ronin: Το μηχανικό τμήμα της βάσης σταθεροποίησης και της λαβής (με μπαταρία).

Σειρά Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced και Phantom 3 SE: drone, κάμερα και έλικες.

Inspire 2: drone και έλικες.

Zenmuse X4S, Zenmuse X5S και Zenmuse X7: βάση σταθεροποίησης και κάμερα (συμπεριλαμβανομένου του φακού).


Υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης:

Osmo Action: κάμερα (συμπεριλαμβανομένου του φακού).

Σειρές Mavic, Spark, Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced και Phantom 3 SE: κύριος ελεγκτής, βάση σταθεροποίησης, σύστημα εντοπισμού θέσης και σύστημα πρόωσης (συμπεριλαμβανομένων των ελίκων).

Σειρά Ronin: Το μηχανικό τμήμα της βάσης σταθεροποίησης.

Inspire 2: κύριος ελεγκτής, σύστημα εντοπισμού θέσης και σύστημα πρόωσης (εξαιρουμένων των ελίκων).

Zenmuse X4S, Zenmuse X5S και Zenmuse X7: βάση σταθεροποιήσηςβάση και κάμερα (συμπεριλαμβανομένου του φακού).

*Οι χώρες της ΕΕ, η Νορβηγία, η Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο ΔΕΝ παρέχουν υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης.

8. Αγόρασα DJI Care Refresh, πρέπει να το συνδέσω στο προϊόν;

Όταν αγοράσετε το DJI Care Refresh+ ξεχωριστά, πρέπει να συνδέσετε τον σειριακό αριθμό του drone σε αυτήν τη ιστοσελίδα.

9. Πώς μπορώ να αντικαταστήσω το drone μου με το DJI Care Refresh+;

Το ασφαλιστικό πρόγραμμα DJI Care Refresh+ συνδέεται με το σειριακό αριθμό του προϊόντος. Σε περίπτωση που θέλετε να αντικαταστήσετε το προϊόν σας, επικοινωνήστε με την DJI Support ή Repair Services στον επίσημο ιστότοπο της DJI και επιλέξτε ένα ηλεκτρονικό αίτημα επισκευής (Online Repair Request). Εάν δεν απαιτείται προσδιορισμός ζημιάς, θα σας δοθεί η επιλογή EXPRESS και θα σας σταλεί ένα ανταλλακτικό drone το συντομότερο δυνατό. Αφού ενεργοποιηθεί η επιλογή EXPRESS, στείλτε το προϊόν σε κέντρο επισκευής της DJI, σύμφωνα με τις οδηγίες της Υποστήριξης DJI. Θα αντικαταστήσουμε τον σειριακό αριθμό του προϊόντος σας με τον σειριακό αριθμό του εφεδρικού προϊόντος, ο οποίος δεν θα επηρεάσει τις επόμενες υπηρεσίες.

10. Καλύπτεται διεθνώς το DJI Care Refresh+;

Όχι, προς το παρόν το DJI Care Refresh+ λειτουργεί μόνο μέσα σε μία περιοχή κάλυψης. Η αγορά του προϊόντος με το DJI Care Refresh+ πρέπει να γίνει από την ίδια χώρα ή περιοχή.

11. Μπορώ να αγοράσω DJI Care Refresh+ αφού διαπιστωθεί ότι το προϊόν εκτός εγγύησης έχει κατασκευαστικό ελάττωμα και απαιτεί πληρωμένες επισκευές ή μπορώ να επιστρέψω κάποια έξοδα επισκευής μετά την αγορά ενός DJI Care Refresh+;

Όχι. Το DJI Care Refresh+ δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί εάν το προϊόν εκτός εγγύησης αποστέλλεται στο επίσημο κέντρο σέρβις της DJI και ανιχνεύεται ότι το προϊόν έχει κατασκευαστικό ελάττωμα πριν το DJI Care Refresh+ τεθεί σε ισχύ. Τα τέλη που έχουν πληρωθεί για επισκευή δεν θα επιστραφούν.

12. Το drone μου έπεσε στο νερό. Θα μπορέσω να κάνω αντικατάσταση χρησιμοποιώντας το DJI Care Refresh+;

Ζημιές που προκύπτουν μετά την επαφή του προϊόντος με το νερό καλύπτονται από το DJI Care Refresh+.

13. Πώς να αγοράσω το DJI Care Refresh+ για τα Inspire 2, Zenmuse X4S, Zenmuse X5S και Zenmuse X7?

Το DJI Care Refresh αγοράζεται ξεχωριστά για τα Inspire 2, Zenmuse X4s, Zenmuse X5S και Zenmuse X7.

14. Θα υπολογιστεί εκ νέου η περίοδος κάλυψης του DJI Care Refresh+ μετά την αλλαγή του σειριακού αριθμού του drone και της βάσης σταθεροποίησης;

Οχι. Η περίοδος κάλυψης στη σύμβαση παροχής υπηρεσιών δεν θα υπολογιστεί εκ νέου εάν αλλάξουν οι σειριακοί αριθμοί.

15. Τι είδους μονάδα αντικατάστασης θα λάβω από την υπηρεσία αντικατάστασης DJI Care Refresh+;

Όταν το προϊόν σας αντικατασταθεί από το DJI Care Refresh+, η μονάδα αντικατάστασης θα είναι είτε νέα, είτε ισοδύναμη με νέα όσον αφορά την απόδοση και την αξιοπιστία.

16. Πού μπορώ να βρω τον σειριακό αριθμό του αεροσκάφους και του gimbal;

Ανατρέξτε σ' αυτή την ιστοσελίδα για να βρείτε περισσότερες πληροφορίες.

Όροι χρήσης

Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το DJI Care Refresh+. Αγοράζοντας το DJI Care Refresh+, αναγνωρίζετε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και αποδεχτεί αυτούς τους Όρους. Το DJI Care Refresh+ δημιουργήθηκε από την SZ DJI Technology Co., Ltd. ή / και τις καθορισμένες συνδεδεμένες εταιρείες της (εφεξής "εμείς" ή "DJI"). Για να παρέχει μακροχρόνια και πιο ολοκληρωμένη προστασία, το DJI Care Refresh+ κυκλοφορεί τώρα για πελάτες που έχουν αγοράσει DJI Care Refresh. Για ζημιές στο προϊόν που προκαλούνται από σφάλματα χρήστη ή ατυχήματα, η DJI θα προσφέρει μια υπηρεσία αντικατάστασης με μια μικρή επιπλέον χρέωση. Επιπλέον, θα παρέχεται υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης και δωρεάν υπηρεσία επισκευής εάν το προϊόν σας έχει κατασκευαστικό ελάττωμα. Το DJI Care Refresh+ είναι διαθέσιμο στην ΕΕ, τη Νορβηγία, την Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο και σας δίνει την ευκαιρία να ανανεώσετε το Care Refresh, παρέχοντας μια άλλη επιλογή για αντικατάσταση του προϊόντος DJI εντός 12 μηνών και ΔΕΝ παρέχει εκτεταμένη υπηρεσία εγγύησης σ'αυτές τις χώρες.
*Το DJI Care Refresh+ πρέπει να αγοραστεί από εσάς και μπορεί να αγοραστεί και να ενεργοποιηθεί μόνο εάν πληροί τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  1. Έχετε ήδη αγοράσει το DJI Care Refresh.
  2. Το DJI Care Refresh ΔΕΝ έχει λήξει.
  3. Έχετε τουλάχιστον μία εναπομένουσα αντικατάσταση με το DJI Care Refresh.

I. Κάλυψη

Υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης:

Η DJI δεσμεύεται ότι τα τέλη επισκευής (συμπεριλαμβανομένων των υλικών και των τελών εργασίας) θα καλυφθούν από το DJI Care Refresh+ εάν το προϊόν σας έχει κατασκευαστικό ελάττωμα εντός της περιόδου κάλυψης.

  1. Εάν το προϊόν σας παρουσιάζει αστοχίες απόδοσης λόγω ζητημάτων ποιότητας προϊόντος κατά την κανονική χρήση και αποστέλλεται στο επίσημο κέντρο σέρβις της DJI εντός της περιόδου κάλυψης για επισκευές τα τέλη επισκευής θα καλυφθούν από την DJI.
  2. Θα πληρώσετε τα τέλη επισκευής που προκύπτουν από τυχόν ζημιές που αποκαλύφθηκαν από το DJI Care Refresh+ ή άλλες σχετικές υπηρεσίες που έχετε αγοράσει.
  3. Για το Mavic 2, το καλυμμένο αντίζυγο στο DJI Care Refresh+ προορίζεται μόνο για το αντίζυγο με τον σειριακό αριθμό του συνδεδεμένο στο αεροσκάφος. Εάν το gimbal αντικαταστάθηκε στο επίσημο κέντρο επισκευής της DJI (το επίσημο κέντρο επισκευής της DJI που αναφέρεται στην παρούσα συμφωνία αναφέρεται στα κέντρα επισκευής της DJI, στα επίσημα συνιστώμενα κέντρα επισκευής και στα εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευής), η κάλυψη που αναφέρεται στη συμφωνία θα ενημερωθεί αυτόματα και το αντικατασταθέν gimbal θα καλυφθεί από το DJI Care Refresh+. Τα άλλα αντίζυγα που αφαιρούνται από το αεροσκάφος δεν θα καλύπτονται.

Υπηρεσία αντικατάστασης:

Για μια επιπλέον χρέωση, θα παρέχεται υπηρεσία αντικατάστασης για ζημιές στο προϊόν που προκαλούνται από ατυχήματα. Η DJI συμφωνεί να παρέχει προϊόντα αντικατάστασης με πρόσθετη χρέωση βάσει της συμφωνίας, εάν προκληθεί τυχαία ζημιά υπό κανονική χρήση σε καλυμμένο αεροσκάφος, αντίζυγο και κάμερα κατά την περίοδο κάλυψης. Όταν το προϊόν σας αντικατασταθεί από το DJI Care Refresh+, θα σας αποσταλεί μονάδα αντικατάστασης σε νέα ή παρόμοια κατάσταση όσον αφορά την απόδοση και την αξιοπιστία. Οι μονάδες αντικατάστασης κάτω από την Υπηρεσία αντικατάστασης ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με το μοντέλο του προϊόντος.

Osmo Pocket (Ευρώπη): κάμερα και μπαταρία.

Osmo Mobile 3 (Ευρώπη): χειρολαβή, κουμπί, βάση σταθεροποίησης, βάση κινητής συσκευής και μπαταρία.

Osmo Action: κάμερα και μπαταρία.

Σειρά Mavic και Spark: drone, κάμερα, μπαταρία και έλικες.

Σειρά Ronin: Το μηχανικό τμήμα της βάσης σταθεροποίησης και της λαβής (με μπαταρία).

Σειρά Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced και Phantom 3 SE: drone, κάμερα και έλικες.

Inspire 2: drone και έλικες.

Zenmuse X4S, Zenmuse X5S και Zenmuse X7: βάση σταθεροποίησης και κάμερα (συμπεριλαμβανομένου του φακού).

Οι λεπτομέρειες των συνθηκών αντικατάστασης παρατίθενται παρακάτω:

  1. Η ζημιά σε αεροσκάφη, αντίζυγο ή κάμερα λόγω πτώσης, συμπίεσης ή σύγκρουσης που προκλήθηκε από σφάλμα χειριστή ή άλλα ατυχήματα, θα υποστηρίζεται από την υπηρεσία αντικατάστασης, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν αποστέλλεται στη DJI για αντικατάσταση εντός της περιόδου κάλυψης. Η υπηρεσία αντικατάστασης θα παρέχεται από το επίσημο κέντρο σέρβις της DJI στο οποίο αγοράστηκε το DJI Care Refresh+.
  2. Εάν επιλέξετε να υποβάλετε αίτηση για υπηρεσία αντικατάστασης βάσει του DJI Care Refresh+, το αρχικό σας αεροσκάφος πρέπει να επιστραφεί στη DJI και θα χρεωθεί ένα τέλος αντικατάστασης. Μετά την αντικατάσταση, το αρχικό προϊόν γίνεται ιδιοκτησία της DJI.
  3. Το DJI Care Refresh+ και το αντίστοιχο προϊόν πρέπει να αγοραστούν από την ίδια χώρα ή περιοχή. Το DJI Care Refresh+ υποστηρίζει μόνο αεροσκάφη που αγοράστηκαν από επίσημα ή εξουσιοδοτημένα κέντρα και τα οφέλη του είναι επιλέξιμα μόνο στην περιοχή όπου αγοράστηκε.
  4. Η DJI θα καλύψει τα έξοδα αποστολής μόνο στη χώρα ή την περιοχή όπου αγοράστηκε το DJI Care Refresh+. Διαφορετικά, ο πελάτης θα είναι υπεύθυνος για τα έξοδα αποστολής και φορολογίας που προκύπτουν από τη χρήση του διαπεριφερειακού DJI Care Refresh+. Η DJI έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την υπηρεσία σε αυτήν την περίπτωση.
  5. Για το Mavic 2, το καλυμμένο αντίζυγο στο DJI Care Refresh+ προορίζεται μόνο για το αντίζυγο με τον σειριακό αριθμό του συνδεδεμένο στο αεροσκάφος. Εάν το gimbal αντικαταστάθηκε στο επίσημο κέντρο επισκευής της DJI, η κάλυψη που αναφέρεται στη συμφωνία θα ενημερωθεί αυτόματα και το αντικατασταθέν gimbal θα καλυφθεί από το DJI Care Refresh+. Τα άλλα αντίζυγα που αφαιρούνται από το αεροσκάφος δεν θα καλύπτονται.

II. Εξαιρέσεις υπηρεσίας αντικατάστασης

Η υπηρεσία αντικατάστασης ΔΕΝ καλύπτει τα ακόλουθα:

  1. Χαμένα ή μερικώς χαμένα αεροσκάφη, αντίζυγα ή αξεσουάρ.
  2. Κλεμμένα ή εγκαταλελειμμένα αεροσκάφη και αξεσουάρ.
  3. Ζημιές που προκλήθηκαν από πτήση σε ακατάλληλα περιβάλλοντα.
  4. Τηλεχειριστήριο, μπαταρία των σειρών Inspire 2, Phantom 4 Pro και Phantom 4 Advanced και Phantom 3 SE και αξεσουάρ τροποποίησης.
  5. Εσκεμμένη ζημιά.
  6. Φυσική φθορά και φθορά κελύφους που δεν επηρεάζουν την απόδοση του προϊόντος.
  7. Άμεσες ή έμμεσες απώλειες που προκλήθηκαν από ανωτέρα βία, πόλεμο, στρατιωτική δράση, ταραχές, πραξικόπημα, προδοσία ή / και τρομοκρατικές δραστηριότητες κ.λπ.
  8. Αιτήματα αντικατάστασης για ζημίες που προκλήθηκαν εκτός της περιόδου κάλυψης.
  9. Επιπλέον χρεώσεις που προκύπτουν από τεχνικές βελτιώσεις ή βελτιώσεις απόδοσης.
  10. Ζημιά που προκύπτει από τροποποιήσεις που δεν είναι σύμφωνες με τις επίσημες μη αυτόματες συστάσεις ή από τη χρήση ασύμβατων μπαταριών και φορτιστή.
  11. Ζημιά που προκύπτει από τη χρήση αξεσουάρ, μπαταριών ή λογισμικού τρίτων κατασκευαστών που δεν διαθέτουν πιστοποίηση από τη DJI.
  12. Η υπηρεσία αντικατάστασης DJI Care Refresh έχει τερματιστεί όπως ορίζεται στο παρόν.
  13. Τυχόν δικαστικές διαφορές, διαιτησία ή / και άλλα νομικά έξοδα σχετικά με το DJI Care Refresh+.
  14. Ζητείται υπηρεσία αντικατάστασης εκτός της περιοχής όπου αγοράστηκε το προϊόν.
  15. Ένα αντίζυγο που επισκευάζεται ή αντικαθίσταται σε μη επίσημο κέντρο επισκευής.
  16. Ένα αντίζυγο που αφαιρείται από το αεροσκάφος και αντικαθίσταται από άλλο στο επίσημο κέντρο επισκευής της DJI.

III. Εξαιρέσεις της υπηρεσίας εκτεταμένης εγγύησης

Η υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης ΔΕΝ καλύπτει τα ακόλουθα:

  1. Ζημιά που δεν οφείλεται σε ζητήματα ποιότητας.
  2. Ζημιά που προκαλείται από μη φυσιολογική χρήση.
  3. Ζημιά που προκαλείται από μη εξουσιοδοτημένες ενέργειες, όπως τροποποίηση ή αποσυναρμολόγηση.
  4. Ζημιά που προκλήθηκε από εγκατάσταση, χρήση και λειτουργία που δεν ανταποκρίνεται στις συστάσεις του εγχειριδίου.
  5. Ζημιά σε αξεσουάρ ή / και αντίζυγα που προκαλούνται από μη εξουσιοδοτημένη επισκευή.
  6. Ζημιά που προκύπτει από μη εξουσιοδοτημένη αναδιάρθρωση κυκλώματος ή ασυμβατότητα μπαταριών και φορτιστή.
  7. Ζημία που προκλήθηκε από λειτουργίες που δεν ακολούθησαν τις οδηγίες χρήσης.
  8. Ζημιά που προκύπτει από τη χρήση αξεσουάρ, μπαταριών ή λογισμικού τρίτων κατασκευαστών που δεν διαθέτουν πιστοποίηση από τη DJI.
  9. Ζημιά που προκύπτει από τη χρήση ελαττωματικής μπαταρίας.
  10. Κλεμμένα, ξεχασμένα, χαμένα ή εγκαταλελειμμένα αεροσκάφη και αξεσουάρ.
  11. Τέλη επισκευής για εξαρτήματα εκτός από τον κύριο ελεγκτή του αεροσκάφους, το αντίζυγο και την κάμερα, το σύστημα εντοπισμού θέσης και το σύστημα πρόωσης (εξαιρούνται οι έλικες).
  12. Φυσική φθορά ή ζημιές στην επιφάνεια του εξαρτήματος στο κέλυφος που δεν επηρέασαν την απόδοση του προϊόντος.
  13. Άμεσες ή έμμεσες απώλειες που προκλήθηκαν από ανωτέρα βία, πόλεμο, στρατιωτική δράση, ταραχές, πραξικόπημα, προδοσία ή / και τρομοκρατικές δραστηριότητες κ.λπ.
  14. Αιτήματα επισκευής για ζημιές που έχουν προκύψει εκτός της περιόδου κάλυψης ή το προϊόν δεν αποστέλλεται εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την απαιτούμενη υπηρεσία επισκευής εγγύησης.
  15. Έμμεση ζημία ή / και αναμενόμενο κέρδος σε οποιαδήποτε μορφή.
  16. Επιπλέον χρεώσεις που προκύπτουν από τεχνικές βελτιώσεις ή βελτιώσεις απόδοσης.
  17. Προσωπικός τραυματισμός ή / και απώλεια περιουσίας στον πελάτη ή σε άλλα άτομα που προκλήθηκαν από το αεροσκάφος.
  18. Τυχόν δικαστικές διαφορές, διαιτησία ή / και άλλα νομικά τέλη που σχετίζονται με την υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης.
  19. Τυχόν επιδιορθώσεις που προκύπτουν από ή μετά από ζημιά στο νερό.
  20. Οι χρεώσεις που δημιουργούνται στην υπηρεσία επισκευής δεν θα επιστραφούν πριν τεθεί σε ισχύ η υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης του DJI Care Refresh+.
  21. Ζητείται υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης εκτός της περιοχής όπου αγοράστηκε το προϊόν.
  22. Ένα αντίζυγο που επισκευάζεται ή αντικαθίσταται σε μη επίσημο κέντρο επισκευής.
  23. Ένα αντίζυγο που αφαιρείται από το αεροσκάφος και αντικαθίσταται από άλλο στο επίσημο κέντρο επισκευής της DJI.

IV. Περιεχόμενο υπηρεσίας αντικατάστασης

  1. Το DJI Care Refresh+ παρέχει μια ευκαιρία να αντικαταστήσετε τα προϊόντα σας. Αφού υποβάλετε αξίωση για αντικατάσταση του αεροσκάφους σας στο DJI Care Refresh+, η DJI θεωρείται ότι έχει εκτελέσει πλήρως την Υπηρεσία αντικατάστασης. Στη συνέχεια, η υπηρεσία αντικατάστασης DJI Care Refresh θα τερματιστεί, αλλά η υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης εξακολουθεί να ισχύει εντός της περιόδου εγγύησης.
  2. Όταν το προϊόν σας αντικατασταθεί από το DJI Care Refresh+, θα σας αποσταλεί μια μονάδα αντικατάστασης σε νέα ή παρόμοια κατάσταση όσον αφορά την απόδοση και την αξιοπιστία.
  3. Εάν το προϊόν σας αντικατασταθεί από το DJI Care Refresh+, το αρχικό προϊόν γίνεται ιδιοκτησία της DJI και η μονάδα αντικατάστασης είναι ιδιοκτησία σας.

V. Καλυπτόμενα προϊόντα και εξαρτήματα στο πλαίσιο της υπηρεσίας εκτεταμένης εγγύησης

Osmo Action: Κάμερα (συμπεριλαμβανομένου του φακού).

Σειρές Mavic, Spark, Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced και Phantom 3 SE: Κύριος ελεγκτής, αντίζυγο και κάμερα, σύστημα εντοπισμού θέσης και σύστημα πρόωσης (εξαιρούνται οι έλικες).

Σειρά Ronin: Το μηχανικό τμήμα της βάσης σταθεροποίησης

Inspire 2:Κύριος ελεγκτής, σύστημα εντοπισμού θέσης και σύστημα πρόωσης (εξαιρουμένων των ελίκων).

Zenmuse X4S, Zenmuse X5S και Zenmuse X7: Βάση σταθεροποίησης και κάμερα (συμπεριλαμβανομένου του φακού).

VI. Περίοδος κάλυψης του DJI Care Refresh+

  1. Η περίοδος κάλυψης της υπηρεσίας αντικατάστασης του DJI Care Refresh+ είναι 12 μήνες και ξεκινά από την ημέρα λήξης του DJI Care Refresh.
  2. Η περίοδος κάλυψης της εκτεταμένης υπηρεσίας εγγύησης ξεκινά από την ημέρα λήξης της αρχικής περιόδου εγγύησης και λήγει μέχρι τη λήξη της υπηρεσίας αντικατάστασης του DJI Care Refresh+.

VII. Διαδικασία αντικατάστασης

  1. Εάν προκληθεί ζημιά στο προϊόν DJI σας και βρίσκεστε εντός της κάλυψης DJI Care Refresh+, ζητήστε "Online Repair Request" ή "Express Option" στην ενότητα Repair Services στον επίσημο ιστότοπο της DJI ή επικοινωνήστε με την DJI Support.
    Στείλτε το κατεστραμμένο προϊόν σας (ίσως συμπεριλαμβανομένου του αεροσκάφους, του αντίζυγου, των ελίκων ή της μπαταρίας) σε ένα εξουσιοδοτημένο κέντρο σέρβις της DJI μετά από την επιλογή Online Request Repair ή Express.
    Εάν αγοράσετε ξεχωριστά το DJI Care Refresh+ για το Inspire 2, στείλτε το αεροσκάφος και τους έλικες.
    Εάν αγοράσετε DJI Care Refresh+ για Zenmuse X4S / Zenmuse X5S / Zenmuse X7, στείλτε το Zenmuse X4S, Zenmuse X5S ή Zenmuse X7 gimbal και κάμερα (συμπεριλαμβανομένου του φακού).
    Εάν αγοράσετε DJI Care Refresh+ για τη σειρά Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced και Phantom 3 SE, στείλτε το αεροσκάφος, το αντίζυγο, την κάμερα και τους έλικες.
    Εάν αγοράσετε DJI Care Refresh+ για τις σειρές Mavic και Spark, στείλτε το αεροσκάφος, το αντίζυγο, την κάμερα και τους έλικες. Για να συντομεύσετε τον χρόνο εφοδιαστικής, μην επιστρέψετε την μπαταρία εάν λειτουργεί καλά.
    Εάν αγοράσετε το DJI Care Refresh+ για τη σειρά Ronin, στείλτε το μηχανικό τμήμα και τη λαβή (με μπαταρία).
    Εάν αγοράσετε DJI Care Refresh+ για Osmo Action, στείλτε την κάμερα. Για να μειώσετε τον χρόνο εφοδιαστικής, μην επιστρέψετε την μπαταρία εάν λειτουργεί καλά.
    Εάν αγοράσετε DJI Care Refresh+ για Osmo Pocket (Ευρώπη), στείλτε την κάμερα.
    Εάν αγοράσετε DJI Care Refresh+ για Osmo Mobile 3 (Ευρώπη), στείλτε τη λαβή, το κουμπί, το αντίζυγο, τη βάση κινητής συσκευής και την μπαταρία.
    Εάν δεν στείλετε τα απαιτούμενα μέρη, η DJI ενδέχεται να σας ζητήσει να τα στείλετε ξανά ή να απορρίψετε το αίτημα αντικατάστασης.
  2. ΜΗΝ επιστρέψετε το τηλεχειριστήριο. Θα σας ζητηθεί να αναλάβετε τυχόν χρεώσεις για την επιστροφή του τηλεχειριστηρίου.
  3. Για το Mavic 2, εάν το αντίζυγό σας αντικατασταθεί στο επίσημο κέντρο επισκευής της DJI, στείλτε το αεροσκάφος και το αντικατεστημένο αντίζυγο πίσω. Εάν επιστραφεί λανθασμένο αντίζυγο ή / και πρόσθετο αντίζυγο, τα τέλη θα καλυφθούν από τους ίδιους τους πελάτες.
  4. Το DJI Care Refresh+ παρέχει έως και μία αντικατάσταση για το drone σας. Για κάθε υπηρεσία αντικατάστασης, το DJI Care Refresh+ για τις σειρά Mavic και Spark καλύπτει μόνο μία αντικατάσταση μπαταρίας. Μην στέλνετε επιπλέον μπαταρίες ή αξεσουάρ. Διαφορετικά, ο πελάτης θα είναι υπεύθυνος για τυχόν έξοδα αποστολής και χειρισμού.
  5. Εάν προκληθεί ζημιά στο αεροσκάφος σας και είστε εντός της κάλυψης υπηρεσίας αντικατάστασης του DJI Care Refresh+, θα λάβετε προσφορά για τα τέλη επισκευής. Μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε για επισκευή ή να αντικαταστήσετε το αεροσκάφος σας. Για υπηρεσίες αντικατάστασης, χρεώνεστε επιπλέον. Μετά την επιβεβαίωση της πληρωμής, η DJI θα σας στείλει την αντικατάσταση.
  6. Εάν το προϊόν σας έχει κατασκευαστικό ελάττωμα και είστε εντός της εκτεταμένης κάλυψης της υπηρεσίας εγγύησης της DJI Care Refresh+, τα έξοδα επισκευής (συμπεριλαμβανομένων των υλικών και το κόστος εργασίας) θα καλυφθούν από την DJI με βάση τους όρους παροχής υπηρεσιών. Θα πληρώσετε τα τέλη επισκευής που προκύπτουν από σφάλμα χρήστη. Μετά την επιβεβαίωση της πληρωμής, το προϊόν σας θα επισκευαστεί και θα σας σταλεί πίσω.

VIII. Τερματισμός του DJI Care Refresh+

Το DJI Care Refresh+ θα τερματιστεί χωρίς προειδοποίηση στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  1. Η υπηρεσία αντικατάστασης του DJI Care Refresh+ και η υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης έχουν λήξει.
  2. Το προϊόν σας έχει αντικατασταθεί μία φορά στο DJI Care Refresh+. Στη συνέχεια, η υπηρεσία αντικατάστασης DJI Care Refresh θα τερματιστεί, αλλά η υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης εξακολουθεί να ισχύει έως την ημερομηνία λήξης.

Το DJI Care Refresh+ θα τερματιστεί εκ των προτέρων στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  1. Το αεροσκάφος ή το αντίζυγο έχουν επισκευαστεί σε μη επίσημο κέντρο επισκευής.
  2. Εάν βρεθεί, ότι διεξάγετε ή έχετε διαπράξει απάτη στη DJI, π.χ. έχετε σπάσει σκόπιμα ένα προϊόν DJI που καλύπτεται από την υπηρεσία DJI Care Refresh+ με σκοπό να κερδίσετε οικονομικό ενδιαφέρον, η υπηρεσία θα τερματιστεί αυτόματα χωρίς επιστροφή χρημάτων και η DJI διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε νομική ενέργεια εναντίον σας.
  3. Υπό περιστάσεις, όπως ορίζεται στους παρόντες Όρους Παροχής Υπηρεσιών ή σε άλλες οδηγίες, οι οποίες δεν πληρούν πλέον τις προϋποθέσεις για DJI Care Refresh+.
  4. Υποβάλατε αίτηση για απόσυρση από την υπηρεσία DJI Care Refresh+ και εγκρίνατε από τη DJI.

IX. Χρέωση αντικατάστασης

Χρέωση αντικατάστασης: Μπορεί να πληρώσετε για να αγοράσετε την υπηρεσία DJI Care Refresh+ για να πληροίτε τις προϋποθέσεις για επακόλουθη υπηρεσία αντικατάστασης και εντός της περιόδου κάλυψης, θα χρειαστεί να πληρώσετε ένα σχετικά μικρό χρηματικό ποσό για να απολαύσετε την υπηρεσία αντικατάστασης.

Τέλη αποστολής και φορολογία: Τα έξοδα αποστολής εμφανίζονται στην περιοχή όπου αγοράσατε το DJI Care Refresh+ και θα καλυφθούν από τη DJI. Εάν βρίσκεστε σε μέρος που δεν καλύπτεται από την υπηρεσία DJI Care Refresh+, θα πρέπει να πληρώσετε τα έξοδα αποστολής και το φόρο, εάν υπάρχει.

Για να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης, το τέλος αντικατάστασης για κάθε προϊόν εμφανίζεται ως εξής:

Σε χώρες της ΕΕ, τη Νορβηγία, την Ελβετία:

Mavic Air 2: €59
Mavic Mini: €32
Mavic 2 Pro/Zoom: €119
Mavic Air: €59
Серия Phantom 4 Pro: €129
Osmo Action: €29
Osmo Mobile 3: €9
Osmo Pocket: €29
Ronin-S: €39
Ronin-SC: €29

X. Επιστροφή και μεταφορά του DJI Care Refresh+

  1. Το DJI Care Refresh+ μπορεί να αποσυρθεί κατά την επιστροφή του προϊόντος που αγοράστηκε σύμφωνα με τις πολιτικές επιστροφής χρημάτων της DJI.
  2. Το DJI Care Refresh+ δεν μπορεί να αποσυρθεί χωρίς να επιστραφεί το προϊόν που αγοράστηκε.
  3. Το DJI Care Refresh+ δεν μπορεί να αποσυρθεί μόλις χρησιμοποιηθεί το DJI Care Refresh+ (συμπεριλαμβανομένης της υπηρεσίας αντικατάστασης και της υπηρεσίας εκτεταμένης εγγύησης).
  4. Δεν είναι δυνατή η μεταφορά του DJI Care Refresh+ μετά την αγορά.

XI. Προσωπικές πληροφορίες

  1. Πριν αγοράσετε το DJI Care Refresh+, διαβάστε την Πολιτική απορρήτου και τους Όρους και τις Προϋποθέσεις επισκευής στο Διαδίκτυο. Αγοράζοντας το DJI Care Refresh+, αναγνωρίζετε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και αποδεχτεί τους εν λόγω Όρους και Προϋποθέσεις της Πολιτικής Απορρήτου και της Ηλεκτρονικής Επισκευής. Εξουσιοδοτείτε τη DJI να αποθηκεύει, να χρησιμοποιεί και να επεξεργάζεται τα στοιχεία επικοινωνίας σας, συμπεριλαμβανομένου του ονόματος, της διεύθυνσης email, της διεύθυνσης, του αριθμού τηλεφώνου, του αριθμού φαξ και του αναγνωριστικού (εάν ισχύει). Συμφωνείτε και κατανοείτε ότι είναι απαραίτητο η DJI να συλλέγει, να επεξεργάζεται και να χρησιμοποιεί τα δεδομένα σας για την εκτέλεση της υπηρεσίας σύμφωνα με αυτήν την πολιτική.
  2. Όταν χρησιμοποιείτε την Υπηρεσία αντικατάστασης και επιστρέφετε το προϊόν σας, βεβαιωθείτε ότι η κάρτα SD δεν αποστέλλεται πίσω στη DJI. Η DJI δεν θα είναι υπεύθυνη για οποιαδήποτε ζημιά ή απώλεια των δεδομένων ή των προσωπικών πληροφοριών που αποθηκεύονται ή αποθηκεύονται στο προϊόν σας.
  3. Συμφωνείτε να επιτρέψετε στη DJI να διαγράψει τυχόν εγγεγραμμένα δεδομένα από το προϊόν που στείλατε πίσω.