Κανένα προϊόν
Οι τιμές είναι μετά φόρων
Το DJI Care Refresh+ είναι ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα που σας προσφέρει την ευκαιρία να ανανεώσετε το DJI Care Refresh για ένα ακόμη έτος, καθώς και μια άλλη ευκαιρία να αντικαταστήσετε το drone μέσα σε 12 μήνες. Επιπλέον, η περίοδος εγγύησης θα παραταθεί κατά τουλάχιστον 12 μήνες. Θα λάβετε δωρεάν υπηρεσία επισκευής σε περίπτωση που το προϊόν σας έχει κατασκευαστικά ελαττώματα. Το DJI Care Refresh+ διατίθεται στην ΕΕ, τη Νορβηγία, την Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο, που σας εξασφαλίζει την ανανέωση του DJI Care Refresh, δίνοντάς σας την ευκαιρία να αντικαταστήσετε το προϊόν DJI εντός 12 μηνών.
Μπορείτε να αγοράσετε το DJI Care Refresh+ εάν:
Το DJI Care Refresh διατίθεται σε καταναλωτές από την ηπειρωτική Κίνα, το Χονγκ Κονγκ, την Ταϊβάν, την Κορέα, τη Βόρεια Αμερική (ΗΠΑ και Καναδάς), χώρες της ΕΕ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ελβετία, τη Νορβηγία και την Αυστραλία. Το DJI Care Refresh+ μπορεί να είναι λίγο διαφορετικό ανάλογα με τη χώρα ή την περιοχή.
Οχι. Το DJI Care Refresh+ μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο κατά τη διάρκεια της περιόδου κάλυψης και ΔΕΝ μπορεί να χρησιμοποιηθεί πριν και μετά τη λήξη.
Οχι. Επί του παρόντος, κάθε προϊόν αντιστοιχεί σε μία μόνο αγορά του DJI Care Refresh+.
Υπηρεσία αντικατάστασης:
Osmo Pocket (Ευρώπη): κάμερα και μπαταρία.
Osmo Mobile 3 (Ευρώπη): χειρολαβή, κουμπί, βάση σταθεροποίησης, βάση κινητής συσκευής και μπαταρία.
Osmo Action: κάμερα και μπαταρία.
Σειρά Mavic και Spark: drone, κάμερα, μπαταρία και έλικες.
Σειρά Ronin: Το μηχανικό τμήμα της βάσης σταθεροποίησης και της λαβής (με μπαταρία).
Σειρά Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced και Phantom 3 SE: drone, κάμερα και έλικες.
Inspire 2: drone και έλικες.
Zenmuse X4S, Zenmuse X5S και Zenmuse X7: βάση σταθεροποίησης και κάμερα (συμπεριλαμβανομένου του φακού).
Υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης:
Osmo Action: κάμερα (συμπεριλαμβανομένου του φακού).
Σειρές Mavic, Spark, Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced και Phantom 3 SE: κύριος ελεγκτής, βάση σταθεροποίησης, σύστημα εντοπισμού θέσης και σύστημα πρόωσης (συμπεριλαμβανομένων των ελίκων).
Σειρά Ronin: Το μηχανικό τμήμα της βάσης σταθεροποίησης.
Inspire 2: κύριος ελεγκτής, σύστημα εντοπισμού θέσης και σύστημα πρόωσης (εξαιρουμένων των ελίκων).
Zenmuse X4S, Zenmuse X5S και Zenmuse X7: βάση σταθεροποιήσηςβάση και κάμερα (συμπεριλαμβανομένου του φακού).
*Οι χώρες της ΕΕ, η Νορβηγία, η Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο ΔΕΝ παρέχουν υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης.
Όταν αγοράσετε το DJI Care Refresh+ ξεχωριστά, πρέπει να συνδέσετε τον σειριακό αριθμό του drone σε αυτήν τη ιστοσελίδα.
Το ασφαλιστικό πρόγραμμα DJI Care Refresh+ συνδέεται με το σειριακό αριθμό του προϊόντος. Σε περίπτωση που θέλετε να αντικαταστήσετε το προϊόν σας, επικοινωνήστε με την DJI Support ή Repair Services στον επίσημο ιστότοπο της DJI και επιλέξτε ένα ηλεκτρονικό αίτημα επισκευής (Online Repair Request). Εάν δεν απαιτείται προσδιορισμός ζημιάς, θα σας δοθεί η επιλογή EXPRESS και θα σας σταλεί ένα ανταλλακτικό drone το συντομότερο δυνατό. Αφού ενεργοποιηθεί η επιλογή EXPRESS, στείλτε το προϊόν σε κέντρο επισκευής της DJI, σύμφωνα με τις οδηγίες της Υποστήριξης DJI. Θα αντικαταστήσουμε τον σειριακό αριθμό του προϊόντος σας με τον σειριακό αριθμό του εφεδρικού προϊόντος, ο οποίος δεν θα επηρεάσει τις επόμενες υπηρεσίες.
Όχι, προς το παρόν το DJI Care Refresh+ λειτουργεί μόνο μέσα σε μία περιοχή κάλυψης. Η αγορά του προϊόντος με το DJI Care Refresh+ πρέπει να γίνει από την ίδια χώρα ή περιοχή.
Όχι. Το DJI Care Refresh+ δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί εάν το προϊόν εκτός εγγύησης αποστέλλεται στο επίσημο κέντρο σέρβις της DJI και ανιχνεύεται ότι το προϊόν έχει κατασκευαστικό ελάττωμα πριν το DJI Care Refresh+ τεθεί σε ισχύ. Τα τέλη που έχουν πληρωθεί για επισκευή δεν θα επιστραφούν.
Ζημιές που προκύπτουν μετά την επαφή του προϊόντος με το νερό καλύπτονται από το DJI Care Refresh+.
Το DJI Care Refresh αγοράζεται ξεχωριστά για τα Inspire 2, Zenmuse X4s, Zenmuse X5S και Zenmuse X7.
Οχι. Η περίοδος κάλυψης στη σύμβαση παροχής υπηρεσιών δεν θα υπολογιστεί εκ νέου εάν αλλάξουν οι σειριακοί αριθμοί.
Όταν το προϊόν σας αντικατασταθεί από το DJI Care Refresh+, η μονάδα αντικατάστασης θα είναι είτε νέα, είτε ισοδύναμη με νέα όσον αφορά την απόδοση και την αξιοπιστία.
Ανατρέξτε σ' αυτή την ιστοσελίδα για να βρείτε περισσότερες πληροφορίες.
Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το DJI Care Refresh+. Αγοράζοντας το DJI Care Refresh+, αναγνωρίζετε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και αποδεχτεί αυτούς τους Όρους. Το DJI Care Refresh+ δημιουργήθηκε από την SZ DJI Technology Co., Ltd. ή / και τις καθορισμένες συνδεδεμένες εταιρείες της (εφεξής "εμείς" ή "DJI"). Για να παρέχει μακροχρόνια και πιο ολοκληρωμένη προστασία, το DJI Care Refresh+ κυκλοφορεί τώρα για πελάτες που έχουν αγοράσει DJI Care Refresh. Για ζημιές στο προϊόν που προκαλούνται από σφάλματα χρήστη ή ατυχήματα, η DJI θα προσφέρει μια υπηρεσία αντικατάστασης με μια μικρή επιπλέον χρέωση. Επιπλέον, θα παρέχεται υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης και δωρεάν υπηρεσία επισκευής εάν το προϊόν σας έχει κατασκευαστικό ελάττωμα. Το DJI Care Refresh+ είναι διαθέσιμο στην ΕΕ, τη Νορβηγία, την Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο και σας δίνει την ευκαιρία να ανανεώσετε το Care Refresh, παρέχοντας μια άλλη επιλογή για αντικατάσταση του προϊόντος DJI εντός 12 μηνών και ΔΕΝ παρέχει εκτεταμένη υπηρεσία εγγύησης σ'αυτές τις χώρες.
*Το DJI Care Refresh+ πρέπει να αγοραστεί από εσάς και μπορεί να αγοραστεί και να ενεργοποιηθεί μόνο εάν πληροί τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
Υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης:
Η DJI δεσμεύεται ότι τα τέλη επισκευής (συμπεριλαμβανομένων των υλικών και των τελών εργασίας) θα καλυφθούν από το DJI Care Refresh+ εάν το προϊόν σας έχει κατασκευαστικό ελάττωμα εντός της περιόδου κάλυψης.
Υπηρεσία αντικατάστασης:
Για μια επιπλέον χρέωση, θα παρέχεται υπηρεσία αντικατάστασης για ζημιές στο προϊόν που προκαλούνται από ατυχήματα. Η DJI συμφωνεί να παρέχει προϊόντα αντικατάστασης με πρόσθετη χρέωση βάσει της συμφωνίας, εάν προκληθεί τυχαία ζημιά υπό κανονική χρήση σε καλυμμένο αεροσκάφος, αντίζυγο και κάμερα κατά την περίοδο κάλυψης. Όταν το προϊόν σας αντικατασταθεί από το DJI Care Refresh+, θα σας αποσταλεί μονάδα αντικατάστασης σε νέα ή παρόμοια κατάσταση όσον αφορά την απόδοση και την αξιοπιστία. Οι μονάδες αντικατάστασης κάτω από την Υπηρεσία αντικατάστασης ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με το μοντέλο του προϊόντος.
Osmo Pocket (Ευρώπη): κάμερα και μπαταρία.
Osmo Mobile 3 (Ευρώπη): χειρολαβή, κουμπί, βάση σταθεροποίησης, βάση κινητής συσκευής και μπαταρία.
Osmo Action: κάμερα και μπαταρία.
Σειρά Mavic και Spark: drone, κάμερα, μπαταρία και έλικες.
Σειρά Ronin: Το μηχανικό τμήμα της βάσης σταθεροποίησης και της λαβής (με μπαταρία).
Σειρά Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced και Phantom 3 SE: drone, κάμερα και έλικες.
Inspire 2: drone και έλικες.
Zenmuse X4S, Zenmuse X5S και Zenmuse X7: βάση σταθεροποίησης και κάμερα (συμπεριλαμβανομένου του φακού).
Οι λεπτομέρειες των συνθηκών αντικατάστασης παρατίθενται παρακάτω:
Η υπηρεσία αντικατάστασης ΔΕΝ καλύπτει τα ακόλουθα:
Η υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης ΔΕΝ καλύπτει τα ακόλουθα:
Osmo Action: Κάμερα (συμπεριλαμβανομένου του φακού).
Σειρές Mavic, Spark, Phantom 4 Pro, Phantom 4 Advanced και Phantom 3 SE: Κύριος ελεγκτής, αντίζυγο και κάμερα, σύστημα εντοπισμού θέσης και σύστημα πρόωσης (εξαιρούνται οι έλικες).
Σειρά Ronin: Το μηχανικό τμήμα της βάσης σταθεροποίησης
Inspire 2:Κύριος ελεγκτής, σύστημα εντοπισμού θέσης και σύστημα πρόωσης (εξαιρουμένων των ελίκων).
Zenmuse X4S, Zenmuse X5S και Zenmuse X7: Βάση σταθεροποίησης και κάμερα (συμπεριλαμβανομένου του φακού).
Το DJI Care Refresh+ θα τερματιστεί χωρίς προειδοποίηση στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Το DJI Care Refresh+ θα τερματιστεί εκ των προτέρων στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Χρέωση αντικατάστασης: Μπορεί να πληρώσετε για να αγοράσετε την υπηρεσία DJI Care Refresh+ για να πληροίτε τις προϋποθέσεις για επακόλουθη υπηρεσία αντικατάστασης και εντός της περιόδου κάλυψης, θα χρειαστεί να πληρώσετε ένα σχετικά μικρό χρηματικό ποσό για να απολαύσετε την υπηρεσία αντικατάστασης.
Τέλη αποστολής και φορολογία: Τα έξοδα αποστολής εμφανίζονται στην περιοχή όπου αγοράσατε το DJI Care Refresh+ και θα καλυφθούν από τη DJI. Εάν βρίσκεστε σε μέρος που δεν καλύπτεται από την υπηρεσία DJI Care Refresh+, θα πρέπει να πληρώσετε τα έξοδα αποστολής και το φόρο, εάν υπάρχει.
Για να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αντικατάστασης, το τέλος αντικατάστασης για κάθε προϊόν εμφανίζεται ως εξής:
Σε χώρες της ΕΕ, τη Νορβηγία, την Ελβετία:
Mavic Air 2: €59
Mavic Mini: €32
Mavic 2 Pro/Zoom: €119
Mavic Air: €59
Серия Phantom 4 Pro: €129
Osmo Action: €29
Osmo Mobile 3: €9
Osmo Pocket: €29
Ronin-S: €39
Ronin-SC: €29